Yogajuf Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Yup, ziet er erg gezellig uit... Monster en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Monster, ik heb leuk kadootje voor je gevonden, als goedmaker voor je lievelingssokken...leek me wel iets voor jou? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die ene vent wilde mijn snowboots wel ruilen voor een paar kistjes, maar ja, daar schiet ik weinig mee op. Bovendien...maat 45? Wel een aardige man trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Gewoon heel lief kijken en genoeg geld bieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 ik WIL niet winkeltjes kijken ik WIL niet ruilen pffffff, ik wil zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 sluit maar aan in de rij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Graag! Ik ben gewassen .. wat is een voetmassage heerlijk zeg! Ehm...ik vrees dat Nadia haar luchtige kleding heeft gevonden Past dat wel in de trein Bolletje ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Vol...JIJ zei dat ik lief moest kijken! Nou, toen riep Abdelwahed iets van 10 keer 'habibi' en kwam die vrachtwagen. Ik denk dat habibi 'kleding' betekent. Meya en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 Hebben jullie me vannacht gehoord? Enorme oorpijn, van 23-01uur geslapen maar. Nu loopoor, stokdoof maar pijn is weg godzijdank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 Vol...zit er geen zand in? Monster en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 (bewerkt) Zo das dan een beetje fout gegaan om te boeken op een militaire basis. Gauw weg wezen vandaag dan. We vertrekken naar Tabelbala. Hopelijk is daar wat meer te zien dan. Volgens mij verkopen ze daar ijs dan slaan we een hoop in want het gaat warmer en warmer worden dus moeten we veel vocht binnen krijgen. Verder moeten we opletten voor overstekend groot wild, dus rustig rijden hier. 26 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 (bewerkt) Ik ben die zandbak wel zat nu en taartjes bakken zonder water is echt alleen zandgebak zo. Een groene oase, zwemmen, ijsje eten beetje roddelen hier en daar en ons laten verrassen met een lekker diner vanavond. 26 februari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Goeie morgen medereizigers. Vandaag reizen we verder naar Guerzim. We gaan vanmiddag een waterval bekijken die net buiten de stad ligt. Zwemmen kunnen we daar ook dus iedereen zijn zwemspullen mee nemen en genieten van het moois dat we daar zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Klinkt heerlijk! Ik ga weer meegenieten, eindelijk wat beter aan het worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 O, wat een goed idee! Wordt wel moeilijk kiezen uit de 46 bikini's die ik nu heb. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 (bewerkt) Ahhh wat een verademing dat water 27 februari 2016 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Heerlijk, heerlijk, heerlijk . Herman Van Veen - Spetter, Pieter, Pater ik vliegt,ik waggel en ik zwem, ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar, En als jij een liedje voor mij zingt, Dan zwem dan duik ik en dan plons... ik wat voor ons Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, La la la la la la la, La la la la la la la la la, La la la la la la la, La la la la la la la la, La la la la la la, La la la la la la, La la la la la la la la la la la la la, paliederliederla paliederliederla, paliederliederliederliederliederla, paliederliederla paliederliederla, paliederliederliederliederliederle, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, ik komt een druppel later... Ik zing het één keer voor, daarna allemaal meezingen graag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 https://www.youtube.com/watch?v=1bAyAvYAdW4 Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Dank je Lady Jane, geweldig. Ik hoef het niet meer voor te zingen, iedereen kan nu gaan oefenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 (bewerkt) varkenshaasje, vlaamse frites en sla even hollandse/belse kost tussendoor 27 februari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Mag ik er één zonder chocola maar met veeeeeeeeeeel slagroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Ik moet namelijk een beetje aan mijn lijn denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 ik van alles dubbel graag Lars en denk onder het eten ervan wel met Jannigje mee om haar lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Kanjers morgen gaan we vroeg op pad want we gaan een lange reis maken. We gaan naar Djemila en bezoeken een opgegraven stad. Ik heb er foto's van gezien. Prachtig mooi is het daar dus we kunnen ons weer verheugen op een leerzame dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Juist ja Lars ik wil om 10.00 vertrekken zodat we er rond `1300 zijn. Broodjes, thee en koffie zijn al gemaakt. Het wordt weer een mooie trip mensen ook al is ie dwars door de woestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden