ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Voel mij al maanden slecht daarom heb ik ook gedronken ook heel veel trek gehad de laatste tijd maar wat ben ik toch blij nu dat ik eens naar een andere oplossing gezocht heb .Hoop toch echt dat het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 En wat leert Ronja er van Alkohol is geen oplossing . Yogajuf en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik durf het als ervaringsdeskundige in dit geval wel aan om me bij erik aan te sluiten en 2000 iu aan te bevelen. In elk geval voor de eerste periode. De aanbevolen doses in NL zijn zeer conservatief. Lees wellicht ook eens dit blog: http://jessevandervelde.com/zin-en-onzin-van-vitamine-d/ erik en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik vind dit zo mooi he jongens en meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ja, Mai, dat ook. Maar komt in dit geval (trek) een beetje op hetzelfde neer. Ronja, wat fijn dat je er nu iets aan kunt doen! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Sorry mijn laaste posting was van mijn jongste zoon heeft hij geschreven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Dus uitloggen altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik begrijp je wel Nadia Wat moet je met een vijand Dat wordt vechten Beter niet meer nodig hebben/willen Een fles met spul, meer is het eigenlijk niet Wat brengt het je nog Dat punt En das voor een ieder weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik hang wat op de bank met hond Even uit de roedel, doet em goed Wierookje, kaarsjes en wat muziekjes luisteren... Fijne avond Pas op U zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 (bewerkt) Goedenavond! Agnieta, bedankt voor het antwoord op mijn nieuwsgierige vraag.Het is al een hele tijd geleden dat je voor een langere periode droog stond. En eerder 'gedwongen'? Maar je deed het wel en daar heb je sowieso van geleerd. Je drinkt nog steeds af en toe? Mag ik ervanuit gaan dat je eigenlijk niet volledig droog wil staan? Ik gebruik het woordje 'wil' omdat ik denk dat je wel onderhand wel the name of the game kent. Zo lees ik je ook regelmatig. Je hebt inzicht en je zit sowieso niet meer in die beginfase waarin je je afvraagt waarom je drinkt, of je al dan niet een alcoholist bent of je minderen zou of niet, etc.Je kan de keuze om te drinken vind ik ook niet meer afschuiven op die allesoverheersende drang waar je geen controle over hebt. You've been there, done that. Je weet hoe je ermee om moet gaan.Mijn vraag dus eigenlijk..Wil je wel volledig droogstaan? Zoja, waarom doe je het dan niet gewoon? 4 februari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Hoi Asterix! Nee ben nog niet in de overgang hoor...hoop ik toch Ik tel 43 jaren en heb al een 10 jaar ongeveer last van paniekaanvallen. Die kunnen voor langere periodes wegblijven om er dan ineens terug te zijn. Psych leek wel ok. We zullen vlug merken wat ik eruit kan halen. Ik wil nog heel wat dingen doen en ik merk dat mijn 'stoornis' me soms beperkt. Vorig jaar voor de eerste keer helemaal alleen met dochter op reis geweest en toen had ik het een paar keer spontaan. Meestal triggeren bepaalde situaties me zoals in de rij staan, drukke plaatsen,... dus dat ben ik gewoon en voorbereid op.Het spontane kende ik niet en dat was even schrikken.Tijd om er serieus werk van te maken dus. De psych kraakte zijn vingers wel op een bepaald moment...daar moeten we het nog wel een keer over hebben.Goor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Hoi allemaal, Agnieta en hou alsjeblieft je hoofd er bij, Dit is toch al heel wat? of zie ik het verkeerd? Eerst maar dit en later uitbreiden lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik meld me droog af. Heb een fijne avond, allemaal! ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Verder was ik gister erg beroerd, overgeven en diarree zo van het 1 op `t ander kwam op als kakken zeg maar, maar dan echt wel dunner Had me ook afgemeld voor werken, heb tussendoor geslapen als een blok beton. Vandaag wel goed door gekomen. Morgen BHV cursus, duurt de hele dag. Vind ik wel leuk, maar minder als je het in praktijk moet doen, mocht ik er ooit voor staan hoop ik toch iemand te redden. Geslaagd vandaag van dagpact Meld me af. truste allemaal Tot morgen ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Albert, een persoonlijke vraag Ben je (weer) alleen? Voor de rest: Klasse! Niet opgeven Genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Goh Lars.. Aan de ene kant knap Verlies je levensvreugde niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 (bewerkt) Ik voel me, wat dat betreft weer terug bij af Geen spring in het veld en giechelend wakker Dansen en zingen Ik heb het niet zo op hoop Eerder vertrouwen en gewoon dom door doen Het stomme spelletje, dat men leven noemt Trust! Want ik hou van U allen 4 februari 2016 bewerkt door Mai AlbertRemmo, smart en Soothe reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Dank Soothe Voor je "like" Ik kom er wel weer Gouwe ouwe! Groetz Anna van me AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Hoihoi, Ik miste Leila op het dagpact: of is ze ook naar het weekpact? Vanavond heb ik gewerkt en daarvoor tussendoor de 12 stappen even weer bekeken. Ook was ik in een meditatie in slaap gevallen Veel moe nog, dus maar aan toegeven en andere zaken even laten rusten. Eigenlijk dus mooi Agnieta. Dat je het spannend vind begrijp ik best. Lekker van genieten binnenkort! Ik ga mijn nieuwe matras maar es opzoeken; dat sliep prima gister! En ik ga met het nieuwe boek van Henrik Groen naar bed. Benieuwd hoe laat het licht uit gaat.... Welterusten, oja en ik meld me succesvol af. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 (bewerkt) Mai , ik denk vaak aan je en hoop echt dat "je er wel weer komt". Zal Anna een groet doen. Pas goed op jezelf. Bye Bye Naam aangepast. 5 februari 2016 bewerkt door Soothe Mai en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Trusten allen! Mai en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 lekker koese :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Welterusten allemaal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Albert, een persoonlijke vraag Ben je (weer) alleen? Voor de rest: Klasse! Niet opgeven Genieten Ja Mai, na 20 jaar ben ik weer alleen. Maar nog niet helemaal, het gaat gewoon raar. Zoon van, was tussen kerst en oud en nieuw ineens in mijn huis met psychose. Will dus ook na verloop van tijd. Heb haar nu al twee keer aan de telefoon gehad, en haar uitgenodigd om samen eens ergens te gaan eten, no matter what. Ik hou van haar, maar de combinatie met zoon is gewoon "je weet wel" En toch vang ik hem op, ook al verspreid hij de meest mogelijke onzin over mij. En Moeder zijn? ik weet niet wat het is, heb zelf geen kinderen. Ik weet gewoon niet hoe dat is om te dragen en te baren, die verantwoording heb ik dus ook niet. Ik kan het me alleen voorstellen met 1 pup, Stabby (was Friesche Stabij) heette hij of zij (weet ik niet eens meer, was 1985 of zoiets) Had geen werk, uitkering en heb een paar jaar met hem of haar gedeeld, tot ik werk kreeg. Stabby alleen hele dagen thuis laten was geen optie, en heb Stabby (na veel afwijzingen) en ineens geblokkeerd naar een boerderij laten gaan, waar het nog een bijzonder mooi leven heeft gehad. Dat was verantwoordelijkheid, maar wat doe je met een kind? Ik laat het maar even zo, als jullie begrijpen wat ik bedoel tot straks Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Dank je Albert Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden