smart Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Hier nog ene die zich afmeldt van het dagpact. Nog even een stukje Herman Finkers kijken en dan mijn nieuwe bedje in. Heerlijk lijkt me dat.. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Welterusten beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Een goede avond allen. Ik heb de dagdraad van gisteren doorgeworstelt maar kon er uiteindelijk niet echt een touw aan vast knopen. Maar in ieder geval, wens ik eenieder een prettige nachtrust en morgen weer een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Waar moet het heen als de routeplanner het zicht al niet meer heeft? Dehetwelwetert ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 En waar is de onzinhoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Oh, ik ben alleen hier, ja het is ook al laat. Nou Jannigje, welterusten dan maar lady jane, plof en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Ben weer even op het platteland met die ADHD hond, die ik er gratis bij kreeg.... Tsja, dat doen we dan maar he Als de rest het loodje legt De rust... Onzin is altijd op donderdag Had//Tssss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden