kruidenthee67 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Oe, gelukkig op tijd op de rem en aan de bel... hup Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Fijne ontwikkelingen hier. Ook wel eens goed om op te schrijven. Volgende week start ik met mijn nieuwe baan en ik heb er superveel zin in... Zoveel zin in dat ik momenteel loop te stuiteren van enthousiasme, ondanks mijn herstart aan de concerta. Ik stuiter er dwars doorheen erik, kruidenthee67 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Fijn om te horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Mooi Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Ja dat kinkt goed! Koppie er bij qua balans en grenzen klinkt trouwens ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 (bewerkt) Inmiddels 2 weken in mijn nieuwe baan. Zwaarder dan ik had verwacht. Ook anders. Is echt een leidinggevende functie met veel teamleiders werk. Veel administratie, veel sturing en coaching van het team en daardoor minder de wijk in naar cliënten. Momenteel heb ik mijn handen vol aan teamleiders taken en mis ik het clientcontact nog niet, maar weet dat ik dit wel zal gaan missen als ik in rustiger vaarwater kom. Maar effe afwachten hoe het gaat ontwikkelen. Voel me wel al thuis in het team en in de organisatie. En dat is een groot pluspunt in vergelijking met mijn oude werkgever Wordt vervolgd 15 oktober 2016 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Fijn om van je te horen. Je voelt je thuis in het team en organisatie, dat lijkt me een hele belangrijke! Anders, zwaarder...flink wennen dus. Gun jezelf de tijd! Enne...dranktechnisch? Gaat het goed? Heeft je nieuwe job nog invloed hierop? Benieuwd naar het vervolg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 @kruiden. Drank staat momenteel geheel op de achtergrond. Zonder moeite. Juist dan zaak om alert te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 Herkenbaar! Die alertheid is nodig, maar ik merk zelf ook een soort 'rust', dat het wat naar de achtergrond is. Dat het nu wat minder moeite kost. Kan er energie naar andere zaken. Doorrrrrrrrr...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Vandaag een gesprek op het werk op mijn verzoek. Ik kom om in het teamleiders werk en door een tekort aan wijkverpleegkundigen die mij kunnen inwerken dwaal ik wat in niemandsland. Spannend maar noodzakelijk om dit aan te geven. Vrees dat ik anders straks overwerkt thuis zit en daar pas ik voor. Mijzelf op nummer 1 zetten. Lastig! Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Succes met je gesprek. Hartstikke goed van je! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Dapper, Blondie! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Dapper, Blondie! Zo dapper voel ik mij nu niet. Eerder angstig en daardoor twijfels om gesprek aan te gaan. Gevoel van verantwoordelijkheid voor mijn gezin en daardoor mijzelf wegcijferen. Verstandelijk weet ik dat wanneer ik instort dat ik dan ook mijn verantwoordelijkheid niet meer kan nemen, maar in gevoel angst voor de toekomst zonder baan... Voer voor de therapie zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Verstand en gevoel.. Ik kom om in het teamleiders werk en door een tekort aan wijkverpleegkundigen die mij kunnen inwerken dwaal ik wat in niemandsland. Volgens mij doe je er goed aan even op je verstand te varen. Als ik bovenstaande lees denk ik: volkomen normaal dat je een gesprek aangaat. Juist heel sterk. En misschien moet je jezelf afvragen wat je nodig hebt om goed te kunnen functioneren. Constructief denken. Je kunt het! basta en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 (bewerkt) Besluit genomen. Ik heb morgen een sollicitatie bij een andere organisatie, maar of ik daar nu aangenomen word of niet... Maandag ga ik aangeven tijdens het proeftijdgesprek bij mijn tegenwoordige werkgever dat ik mijn functie aldaar neerleg. Het voelt niet goed... Topdown-beleid aldaar is niet de manier waarop ik mijn functie kan en wil uitvoeren. Daar ga ik uiteindelijk aan onderdoor. En daar pas ik voor. Fingers crossend voor mijn sollicitatie morgen 26 oktober 2016 bewerkt door blondie6173 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Vind je dat dan nog steeds niet dapper, Blondie? In elk geval wel daadkrachtig en doortastend, toch? blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Daar sta ik wel om bekend... Als ik eenmaal iets besluit schiet ik in de actie en ben ik niet af te remmen... Nu in de gaten houden dat ik daar niet in doorschiet... Balans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Waauw! Klasse meid! Ja ehm gekkenzooitje in de zorg!! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Ja, balans...da's wel belangrijk. Als het niet goed voelt...maar inderdaad wel met beleid. Succes! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Succes morgen. Dapper om je baan op te zeggen, maar authentiek blijven is zeker belangrijk. blondie6173 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Je leert van je eigen valkuilen.. Blondie Petje af,goed bezig lady jane en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Gisteren mijn baan opgezegd en voor sollicitatie gegaan. En jaaaaaaa... Nauwelijks 10 uur na opzeggen van mijn ouwe baan aangenomen. Dinsdag starten. Ik heb er zin in. Quinn en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 (bewerkt) Dank je... Heb mijn record van binnen een week een nieuwe baan verbroken. Maar ben niet van plan mijn record van binnen 10 uur een nieuw job weer te gaan verbreken. Hoop nu te blijven zitten waar ik zit... 28 oktober 2016 bewerkt door blondie6173 Quinn en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 je bent en blijft een bezig bijtje☺ blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 je bent en blijft een bezig bijtje☺ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden