Burchill Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Dank je Jopie. Het is zoals zoals het is. Ga en kan het niet mooier maken dan dat het is. Achter de verslaafde Lars zit een gevoelig mens. Alhoewel mijn vrouw daar nu vast even anders over denkt. Ziek thuis gekomen uit haar werk. Aan het overgeven. Vroeg haar of ze niet zwanger was. Als blikken konden doden... Fijn dat je zo van je kleinkind kan genieten. Over een half jaar kom om raad vragen bij je! Je vrouw heeft wel humor mmm hé Lars *Maar TomTom heeft een goed punt. 24 januari 2016 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 goeiemorgen frummers. geradbraakt hier. de keffer vd buren begon om 20 u en eindigde ergens tussen 2.30 en 3 uur. Buuf zegt dat het verlatingsangst is en dat ze m niet weg doet. Maar ja om dat beest dan zoveel en lang alleen thuis te laten lijkt me niet goed voor dat beestje. En voor mij al helemaal niet. Als er tips zijn graag, ik heb gisteren een briefje in de bus gedaan dat als het zo door gaat ik het ga melden bij de dierenpolitie. Eerst maar aan hun bovenburen vragen of die er ook zo onder lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Burch ik denk dat je Akelei verwart met Acanthus? Van die foto's? Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Dat zou zo maar kunnen LJ... Korsakoff light? 24 januari 2016 bewerkt door Burchill lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Goedemorgen Jane. Wat een ellendige situatie. En nee, ik zou mijn hond ook niet wegdoen als zij niet alleen thuis kon blijven. Maar ik zou mijn buren niet opzadelen met de gevolgen daarvan. Eén van onze honden bleef ook tekeer gaan als wij er niet waren. het was hem echt op geen enkele manier aan te leren. Wij namen hem op een gegeven moment maar zoveel mogelijk mee. En kon hij echt niet mee dan regelden wij een opppas voor hem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Je vrouw heeft wel humor mmm hé Lars *Maar TomTom heeft een goed punt. Zou het kunnen dat het lachen haar misschien wel vergaan is Burchill de afgelopen tijd. En dat dan juist zó'n opmerking extra pijnlijk is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Nou ik hoop dan ook dat ze zoiets kan regelen Von want in het begin vd avond vind ik het beestje nog zielig, maar vannacht had ik al visioenen van vergiftigde leverworst door de brievenbus , arm beest. Ze beloofde hem te gaan muilkorven (jakk) maar vindt dat ook te sneu voor woorden en dat is t ook. 24 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 En als één van de buren nu zichzelf aanbiedt als (wel of niet betaalde) oppas? Ik denk dan een win-win situatie. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 nou.... light.... Burch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Er zit wat wraak bij jopie ze heeft al 2 x de politie gebeld voor mij kater die wel eens op haar stoep poepte, en kwam niet eerst naar mij, loog er zelfs over. Dus het ligt wat gevoelig allemaal. Als ik weet dat anderen er ook last van hebben kunnen we eerst misschien samen een gesprek met haar hebben. En dan samen actie ondernemen als zij het niet doet. En nee, ik ben geen hondenmens, ga zeker niet oppassen op een hond. Ze heeft een zoon thuis wonen en moeten hiet samen iets op vinden lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 oei Lars dat zijn vaak geen grappen maar vernedering daar mag wel een beschuitje bij de thee dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 ik vind een muilkorf ook niks hoor maar wat wel een oplossing kan zijn weet ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 even lekker knallen met de volleyballen mag ook gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Goedemorgen, Dagpact leila Nadia Vanmiddag naar een concert, vind ik het echt een dagje voor. Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Goeiemorgen iedereen, LJ, volgens mij is er wel iets te doen aan dat geblaf. Mijn buren hebben iets wat de hond, steeds als ie wil blaffen, een klein pulsje geeft. Een apparaatje wat volgens mij in de halsband zit, rond de keel. Ik meen te begrijpen dat dat niet goedkoop is, maar wel afdoende. Heb er geen verstand van, misschien is het best akelig voor de hond zelf...? Maar er bestaat dus wel iets voor. Ik heb mijn uurtje koffie-laptop-roken weer gehad en ga me haasten voor mijn bezoek. Druilerig of niet: we gaan weer een flink stuk aan de wandel straks. Fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Goedemorgen allemaalDagpactleilaNadia Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Dagpact Leia Nadia Albert Tine Heb na deze week maar ook op t weekpact ingeschreven. Jaarpact....nog ff wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Zou het kunnen dat het lachen haar misschien wel vergaan is Burchill de afgelopen tijd. En dat dan juist zó'n opmerking extra pijnlijk is... Zou kunnen Yvonne. Lars heeft al een inzicht gehad deze ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik heb ook enns een hond gehad die blafte als ik weg was .Mijn buren worden er heelemal gek van en het was ook zielig voor de hond.Uitendlijk moest ik hem afgeven naar iemand die de heele dag tehuis was en daar heeft hij een mooie leven gehad .Kan mij voorstellen Dat je er gek van werd Lady Jane .Had zelfs 2 keer policie aan de deur en bj het derde nemen zij de hond mee .Schrijf o een telefon geen spellngconteol dus sorry voor de fouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Your mind is a garden. Your thoughts are the seeds.You can grow flowersor you can grow weeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Je kan ook gewoon iemand recht in het gezicht slaan.Zou mij opluchten op het moment. Niets mis met wat agressie.Minder erg dan het te bewaren. 24 januari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Denken dat het zo is de eersten dagen werd beter maar dat weet je wel gaar lekker met de hond zoek afleiding.Sterkte Wifie.Zo gaar eens weer fitnessen puhh alle anvang is zwaar ook fitnessen maar ik gaar doet mij goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Middagdutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Je kan ook gewoon iemand recht in het gezicht slaan. Zou mij opluchten op het moment. Niets mis met wat agressie. Minder erg dan het te bewaren. Nou dat weet ik zo net nog niet.Het zou misschien even als opluchting voelen, maar ik zou er meteen heel veel last van hebben. "iemand wel iets aan kunnen doen" in gedachten is toch iets heel anders dan in de praktijk. Niet dat ik die drang niet voel af en toe, gisteren zelf nog n.a.v. Een vervelende streek van een bekende 24 januari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Ohw..ben eigenlijk net van hetzelfde hoor Jannigje. Ik kan niet zeggen dat ik nog nooit iemand geslagen heb. Ik vocht vroeger regelmatig met broer en zus. In het algemeen merk dat ik dat ik zelf iets te lang blijf zitten met wrok/woede/verdriet.Deels omdat ik niet geleerd heb om dit goed te kanaliseren. Of misschien beter nog, in dit geval de persoon in kwestie er niet over kan aanspreken op een 'normale' manier.Niet dat ik niets zeg.. Op agressie van buitenaf reageer ik misschien iets anders. Ik zou er tussenspringen denk ik. Of heel hard roepen.Slecht ben ik er na afloop ook wel van. 24 januari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden