Spring naar bijdragen

woensdag 20 januari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Bolletje, je kunt toch niet de hele dag voor die lamp zitten?

Ik snap het niet helemaal.

In ieder geval fijn dat er iets in gang is gezet. Wat je beschrijft is heel herkenbaar, Ik kamp ook met dit probleem, heel akelig. Gelukkig lengen de dagen alweer, daar ben ik erg blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vit. D was goed volgens hem Akkie. Ja joh met die fietstest ook. Zei die arts je hebt het hebt het hart van een vrouw van (ik geloof 40) en een lijf van een jonge meid zo'n goeie conditie of zoiets. Ik was blij dat ik m'n lange broek en b.h. aan mocht houden ;)

 

El. ik wacht liever nog ff met bowlen, dan moet ik wat meer zeker zijn van mijzelf.

 

Ja naar Spanje zeg, zeker bij jou achter op de motor. Ger. brrrrr, nee hoor we gaan er hier aan werken zodat het nooit meer voor gaat komen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Lars dat ik een site opgezocht heb waarin je ziet dat iedere dag er 2 min. licht bij komt. Ik hoopte dat ik me daar wat aan vast kon houden, maar ja dat lukte niet.

Ik geloof dat deze pillen wel aanslaan maar even kijken hoe het morgenvroeg en middag verloopt. Dat zijn de meest rotte tijden. Als ik daar wat makkelijker doorheen kom dan weet ik dat als het ooit weer komt, ik om die tabletten moet vragen. :)

Verder ben ik wel wat moe. Kan ook niet anders als je een paar maanden een heel gespannen lijf hebt gehad. Maar m'n handen zijn weer lekker warm. En ik heb ook weer heerlijk geknuffeld met m'n diertjes, want die zijn ook een hoop tekort gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

vandaag even geen kip om te eten maar erwtensoep.

Ik haal een blik en doe er vervolgens extra rookworst in, plus een ui in snippers die ik eerst even aanbak.

En sinds de reclamemaker pittige erwtensoep heeft doe ik er zelf een pepertje bij.

Heerlijk en Griekse yoghurt na.

Ga tv kijken, en zonder drank

afmelding dagpact geslaagd

Fijne avond nog

en anders truste :moon:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga over anderhalve week om de twee weken twee weken naar het buitenland.

Nu kijken of ik toch me abonnement kan veranderen naar een europees abonnement.

Wil niet elke twee weken helemaal afgesloten zijn van de buitenwereld.

Of misschien een buitenlandse prepyad kaart aanschaffen?

Wat zouden jullie doen in dit geval?

Wil eigenlijk niet zonder dit forum komen te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit net te kijken,je hebt een kaart

3gigabite voor 14,95.

Als ik dan een mobile hotspot maak met een ander telefoontje,kan ik wel onder me eigen nummer WhatsAppen enzo.

Verder zou ik dan"gratis"gebeld kunnen worden op het prepaid nummer of anders Internet bellen met eigen nummer,maar dan is die 3 gig zo weg denk ik.

Lastig,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja op het water zijn er nog helaas van die plekken tomtom.

Ga van de week inderdaad is kijken op marktplaats artax.

Hoeft geen heel duur toestel te zijn ofzo,als het maar werkt.

Bedankt voor het meedenken allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de enige die nog is ingelogd, maar toch meld ik me even.

Ik ben een beetje in paniek, ik was vanmiddag naar het VUMC om een aantal lipomen te laten weghalen (goedaardige, langzaam groeiende vetbulten). De operatieassistente vond het in eerste instantie niet nodig om extra beschermende pleisters te plakken, ik vroeg of ze dat voor alle zekerheid toch wilde doen. Oké, dat deed ze.

Vanavond begon het behoorlijk pijn te doen, maar ja, dat hoort er bij dacht ik. Ik had een cursus dus ik kon niet kijken.

Thuisgekomen heb ik meteen pijnstillers genomen en gekeken: mijn bovenarm is donkerblauw!!! De pleisters helemaal bebloed.

Geen wonder dat het zoveel pijn doet.

Het is nu 23.40 uur, ik kan niemand meer bellen.

Nu eerst maar zien te kalmeren en dan morgen maar bellen

Het helpt wel een beetje om dit hier te vertellen.

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...