Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Bolletje, je kunt toch niet de hele dag voor die lamp zitten? Ik snap het niet helemaal. In ieder geval fijn dat er iets in gang is gezet. Wat je beschrijft is heel herkenbaar, Ik kamp ook met dit probleem, heel akelig. Gelukkig lengen de dagen alweer, daar ben ik erg blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Whauwwwwww MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Vit. D was goed volgens hem Akkie. Ja joh met die fietstest ook. Zei die arts je hebt het hebt het hart van een vrouw van (ik geloof 40) en een lijf van een jonge meid zo'n goeie conditie of zoiets. Ik was blij dat ik m'n lange broek en b.h. aan mocht houden El. ik wacht liever nog ff met bowlen, dan moet ik wat meer zeker zijn van mijzelf. Ja naar Spanje zeg, zeker bij jou achter op de motor. Ger. brrrrr, nee hoor we gaan er hier aan werken zodat het nooit meer voor gaat komen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Jannigje de psych zei dat volgens de h. arts. De lamp moet daar staan waar ik veel zit en dan in een hoekje niet heel dicht bij. Dus doe ik het maar. Alles is goed, als het maar weg gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 en ik merk al dat de dagen weer wat langer worden. Vandaag voor het eerst alle 3 mijn vrijw.baantjes op één dag. Ik krijg het nog druk op mijn ouwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Weet je Lars dat ik een site opgezocht heb waarin je ziet dat iedere dag er 2 min. licht bij komt. Ik hoopte dat ik me daar wat aan vast kon houden, maar ja dat lukte niet. Ik geloof dat deze pillen wel aanslaan maar even kijken hoe het morgenvroeg en middag verloopt. Dat zijn de meest rotte tijden. Als ik daar wat makkelijker doorheen kom dan weet ik dat als het ooit weer komt, ik om die tabletten moet vragen. Verder ben ik wel wat moe. Kan ook niet anders als je een paar maanden een heel gespannen lijf hebt gehad. Maar m'n handen zijn weer lekker warm. En ik heb ook weer heerlijk geknuffeld met m'n diertjes, want die zijn ook een hoop tekort gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Hoi allemaal, vandaag even geen kip om te eten maar erwtensoep. Ik haal een blik en doe er vervolgens extra rookworst in, plus een ui in snippers die ik eerst even aanbak. En sinds de reclamemaker pittige erwtensoep heeft doe ik er zelf een pepertje bij. Heerlijk en Griekse yoghurt na. Ga tv kijken, en zonder drank afmelding dagpact geslaagd Fijne avond nog en anders truste tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik ga over anderhalve week om de twee weken twee weken naar het buitenland. Nu kijken of ik toch me abonnement kan veranderen naar een europees abonnement. Wil niet elke twee weken helemaal afgesloten zijn van de buitenwereld. Of misschien een buitenlandse prepyad kaart aanschaffen? Wat zouden jullie doen in dit geval? Wil eigenlijk niet zonder dit forum komen te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Een locale kaart kopen is het goedkoopsts. Maar dan ben je natuurlijk niet bereikbaar op je eigen nummer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Zit net te kijken,je hebt een kaart 3gigabite voor 14,95. Als ik dan een mobile hotspot maak met een ander telefoontje,kan ik wel onder me eigen nummer WhatsAppen enzo. Verder zou ik dan"gratis"gebeld kunnen worden op het prepaid nummer of anders Internet bellen met eigen nummer,maar dan is die 3 gig zo weg denk ik. Lastig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Haha sowhat Ik ook helemaal niet,kan mezelf niets eens op het dagpact zetten hier, Ben een echte digibeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Nee geen wifi helaas. Moet echt via een simkaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Dat wappen via een locale kaart is wel een goed idee, was ik nog niet opgekomen! Geen wifi? Bestaan die plekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ja op het water zijn er nog helaas van die plekken tomtom. Ga van de week inderdaad is kijken op marktplaats artax. Hoeft geen heel duur toestel te zijn ofzo,als het maar werkt. Bedankt voor het meedenken allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 meld me droog af, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik meld me ook droog af. Slaap lekker, straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik meld me ook droog af voor vandaag. Viel niet mee,maar mede dankzij jullie is het me toch maar mooi gelukt! Welterusten frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Bolletje schilder je ook niet meer ? Zet je je daglicht lamp op je doek heb je meteen goed schilder licht ! Werd je ook blij van smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 (bewerkt) Ik ben de enige die nog is ingelogd, maar toch meld ik me even. Ik ben een beetje in paniek, ik was vanmiddag naar het VUMC om een aantal lipomen te laten weghalen (goedaardige, langzaam groeiende vetbulten). De operatieassistente vond het in eerste instantie niet nodig om extra beschermende pleisters te plakken, ik vroeg of ze dat voor alle zekerheid toch wilde doen. Oké, dat deed ze. Vanavond begon het behoorlijk pijn te doen, maar ja, dat hoort er bij dacht ik. Ik had een cursus dus ik kon niet kijken. Thuisgekomen heb ik meteen pijnstillers genomen en gekeken: mijn bovenarm is donkerblauw!!! De pleisters helemaal bebloed. Geen wonder dat het zoveel pijn doet. Het is nu 23.40 uur, ik kan niemand meer bellen. Nu eerst maar zien te kalmeren en dan morgen maar bellen Het helpt wel een beetje om dit hier te vertellen. 20 januari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Laat alweer. En droog. Lekker slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Jan als er 6 plekken zijn behandeld enkel op je bovenarm dan lijkt me een blauwe arm niet zo vreemd. Morgen verder zien hoor. En ja als het pijn doet maar iets nemen. Ik zou dan pcm nemen voor de veiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 (bewerkt) Bloedt het nog? In elk geval geen aspirine, dat verdunt het bloed. 20 januari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 kun je niet de HAP bellen Jannigje? Desnoods er even heen om geruststelling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Dat weet ik niet zeker, ik laat de pleisters zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Dat kan ik inderdaad doen Lady Jane, ik wacht daar nog even mee om te zien of het erger wordt. Dank jullie allebei voor het reageren trouwens, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden