Spring naar bijdragen

toch maar even voorstellen...


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Yalala,
Welkom. Fijn dat je ons gevonden hebt meid. Ja ik denk dat we die schaamte allemaal kennen. Terwijl schaamte niets op lost, behalve, en das heel belangrijk, je realiseert je dat het zo niet verder kan. Dus moet je er iets aan gaan doen.
Ik hoop dat je je hier in huize alki's thuis gaat voelen. Probeer nu de schaamte opzij te zetten en ga knokken, samen met ons.
Het zal niet makkelijk zijn, zeker in het begin niet maar we weten allemaal hoe het voelt om zucht te hebben naar de drank. We weten allemaal hoe moeilijk het is om de worsteling aan te gaan maar je bent al een kanjer als je de stap gemaakt hebt.
Ik wens je heel veel sterkte. Samen staan we sterk meid.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ya, vind je het erg moeilijk om nu naar het forum te gaan? En je verdriet te delen met ons.
Anders, als je het liever wilt en makkelijker is voor je, kun je het ook hier kwijt hoor.
Maar huil maar meis, het zit allemaal zo hoog dus laat het maar lekker gebeuren. Alles wat er uit komt, draag je niet meer in die vuilniszak op je schouders mee.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Yajala,

Welkom hier op dit forum, ik heb zelf ook nog niet zoveel geschreven maar
lees wel elke dag mee, ik wil jou heel veel sterkte wensen, ik herken veel
in wat je schrijft, het achter de computer zitten, niets in het huishouden doen
alles is teveel, bah daar wil ik ook vanaf en mijn leven weer oppakken.
Ben driftig op zoek naar een baan dus ik ga wel hopen dat ik die snel zal vinden,
want door een doelloos leven ben ik eerder geneigd weer iets te gaan drinken.

Oke hoop dat je hier lekker mee gaat schrijven.

groetjes Peggy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Yajala, welkom hier,
en meid wat heb je er goed aan gedaan die 1e wijn van vandaag weg te kiepen
en de hele fles daarna ook nog.
Dit was waarschijnlijk je moeilijkste dag; ik hoop echt dat he het droog hebt gehouden.
Ik kan je de ADB behandeling aanraden, dan krijg je apart steun van iemand die jou
per dag (via schriftje, zoals je zelf al doet, kan begeleiden, want het is zwaar om alleen die hele verantwoording te dragen. het lijkt erop dat je man niet exact weet hoe je ervoor staat.
Heel herkenbaar voor mij en ik denk wel meer hier, want wat kunnen we dat knap verbl;oemen he, denken we. Steun kun je altijd op de dagdraad vragen, meestal is daar wel iemand.
Je oudste begint de leeftijd te krijgen dat er met alcohol geexperimenteerd kan gaan worden.
Wat zal het fijn voor je zijn als je het goede voorbeeld kunt geven. Zal ook veel aanvaringen schelen, want die kinderen hebben meer door dan je denkt en vegen zo de vloer met je aan als ze geen respect hebben voor dat drinkgedrag. Het geeft ook onzekerheid, want hoe moeten zijn nu verantwoording nemen voor drank als hun moeder het niet kan? Ik heb het meegemaakt Yajala en ben dankbaar dat
ik tot nu toe de eerste niet meer neem. Het leven wordt er niet gemakkelijker op, maar wel eerlijker.
Ik hoop dat je je snel hier thuis zult voelen en dat je mee komt schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala,

Welkom hier !!!
Wat een verhaal en ook zo herkenbaar...:present:
Vooral het gevoel wat je beschrijft dat je tot niets meer komt (bankhangen,etc... jezelf maar ook je dierbaren en je omgeving verwaarlozen)

Een goede stap om je hier bij het forum aan te melden...
Je zult merken dat je van allen hier heel veel steun kan vinden in je strijd om de Alcohol de baas te blijven... Is in ieder geval wel mijn ervaring (thnx daarvoor een allen die hier schrijft :sun: )

Lees gerust mee en als je ergens meezit dan kun je dat altijd kwijt op de ditjes en datjes !!!

Ik wens je veel sterkte en het begin is er...
:)

:sun: Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees niet zo streng tegen jezelf. Ik vind het knap dat je uit jezelf, zonder Refusal of andere medicijnen, kunt reduceren. Dat is heel sterk. Miesschien moet je even maar geen wijn meer in huis halen en toch ook tegen je partner zeggen dat je even zonder a wilt zijn.

Groetjes,
negruj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Yajala.


Je verhaal komt me ook bekend voor. Vooral niks meer uit je handen krijgen, nergens zin in. uitstellen, bankhangen en computeren en liefst slapen.Het zal nog veel moeite kosten om hier doorheen te komen maar positief blijven. Ik probeer het ook!

Liefs Desi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala welkom

Oeps is heel wat meis wat je hier deeld
maar vind het reuze knap van je
en wat goed dat je hier bent nu
en ja je zegd het zelf al
het zal zeker niet gemakkelijk worden
maar bedenk dan wel
dat het heel erg de moeite
waard is je krijgt er namelijk heel
veel voor terug

met vallen en opstaan leer je toch
en je moet maar zo denken
stapje voor stapje kom je er ook best wel

wens je heel veel sterkte en succes

al is het geen gemakkelijke weg
maar wel de moeite waard

Lieve knuffel van Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...