Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Gistermorgen naar de dagbesteding geweest. Ik ga morgen beginnen op de boerderij. Eerst 2 uur per dag. Volgend jaar mij opgeven voor boer zoekt vrouw  :) Geen idee of het wat voor mij is we gaan het zien. Gistermiddag gesprek met arts gehad. Hij wil langzaam medicijnen af gaan bouwen. Dat ik beter bij mijn gevoel kan komen en niet alles gedempt wordt. Niet blij mee. In de groep gaat het redelijk. Het is een stuk rustiger hier. Ook meer op jezelf. Iedereen heeft zijn activiteiten. Vandaag moet ik naar de huisarts. Standaard onderzoek. Vanavond is de wekelijkse dartavond. Misschien ga ik even kijken als ik me goed genoeg voel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel een beetje vertrouwen ondertussen. Het blijft wennen. Heb mezelf voor genomen om hier toch zo goed en kwaad als het kan het als een (t)huis te gaan zien. Ik merk dat het hier ook een stuk huiselijker is. Of gemoedelijker misschien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar de huisarts geweest voor algemeen onderzoek. Alles in orde. Heb een eind gewandeld over het terrein. Ik voel me rustig. Verschil is wel dat ik nu al tijd nuchter ben. Niet met drank in het lijf binnen kom. Misschien ook stukje berusting. De afdeling is rustig speelt misschien ook mee. Niet zoveel prikkels van anderen niet me hoeven ergeren. Ik ga bijna zweverig worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...