Moppie Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Sterkte Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 heel veel succes vandaag Lars. Doe rustig aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Nou Lars, dat is dus duidelijk: je kunt niet gematigd drinken. Het wordt dus alles of niets. Hopelijk kun je bij/m.b.v. Roserdana stoppen. Succes, ook op je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Je bent sterker als je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Goedemorgen Lars, Hoe ging het werk gisteren of heb ik iets gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Succes Lars!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 goed zo Lars. Dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Dit klinkt als stalken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Nou ja Lars, wat gebeurt er nu dan toch weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Hey Lars Hoe gaat het. Heb jij een stalker? Wat een compliment! Iemand is kennelijk liever met jou bezig dan met zijn of haar herstel. Wat een triest persoon. Maar genoeg daarover; hoe ga jij? tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 It wasn't me Trek het je niet aan! Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik zou het ook niet prettig vinden (en dat is een understatement) moest ik er achter komen dat ze ongevraagd in mijn leven zitten te woelen om achter dingen te komen waar ik zelf niets wil over loslaten. Dat getuigt van weinig respect en bovendien een hoop paranoia. Klinkt niet zo gezond. Ik had je eerder verkeerd begrepen denk ik. Ik dacht dat je er nog niet uit was mbt tot stoppen vandaar mijn vorige reactie. Hoe staat het op je werk nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hai Lars, moest even zoeken naar je draadje of ben je inmiddels een andere gestart? Dank je wel dat je op mijn draadje was om te informeren hoe het gaat. Ik heb in mijn eerste periode hier op het forum veel steun aan je gehad en vooral ook door de manier waarop je schreef. Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 (bewerkt) We zijn hier toen volgens mij ongeveer gelijk gestart en je schreef eerlijk, ook als je dronk of niet helemaal wilde stoppen en dat vond ik erg prettig. En ja, je steunde mij. Ik was toen, denk ik, Nadia2. 12 augustus 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ja, dat denk ik. Ik kon er niet meer op komen, totdat ik die naam aan Smart noemde en hij me herinnerde. Je had een confronterende dag schreef je?! Ik hoop dat je een rustige nacht hebt om bij te komen. Ik moet er nog even aan wennen dat als jullie afzwaaien van de dagpact, ik nog de avond in moet. Welterusten in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 He, alles weg.. Afijn, kort: ja dat denk ik. Smart herkende die naam in ieder geval. Je had een pittige dag?! Ik hoop dat je een beetje rustige nacht hebt. Ik moet eraan wennen dat als jullie afzwaaien van het dagpact ik nog de avond in moet. In ieder geval welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Smart is een "zij" ... Sita ... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Maar als je gaat drinken voel je je daar weer schuldig over en heb je er nog meer negatieve gevoelens bij. Dat is niet handig nu. Ik herken het wel hoor. Af en toe graag even niet hoeven voelen.Maar goed .. door dat te verdoven zijn we uiteindelijk hier beland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Oh Lars, naar hè! Hebben ze geen handvaten voor je? En de medicatie doet dan dus ook weinig of zie ik dat verkeerd? Ik zou je zo graag een duwtje omhoog geven, maar kan er alleen maar voor je zijn. Drinken zou je depressie alleen maar in stand houden of als je daarna weer doorgaat zelfs verergeren, maar dat weet je vast. Is meer bewegen geen optie voor je? Puur als helpend? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Sterkte Lars, vreselijk nare emoties die je haast alleen maar kan ondergaan terwijl je er aan werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dat bedoel ik ook..je werk er al zo hard aan, verder kun je helaas niets anders dan dit ondergaan en voorbij laten gaan. Ik visualiseer me Eem saai koud bootje dat dobbert op woeste zee. Net nog op koers, komt uiteindelijk aan land! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Hoi Lars, balen joh...goed dat je het hier uit. Ik zag laatst dat je een prachtige tekening hebt gemaakt. Zou dat voor jou een goeie andere ingang kunnen zijn om je te uiten? Meer van jezelf te laten zien, niet met woorden maar beelden? Tekenen, schilderen? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Bah wat akelig. Doch herkenbaar. Ja, dat tekenen... blijven doen! Gaaf! Wat mij zo boeit, is dat er mensen zijn die volop geinspireerd raken door iets als " verhalen ' .... of vanuit de/een geschiedenis. Dat men zich vastbijt in hetgeen opa of oma deed en daar dan mee bezig zijn.... Ik hoorde vanavond weer een dergelijk verhaal. Opa maakte kunst, echter op klein formaat. Haalde nooit de pers, maar bleef trouw aan zijn eigen ideeen. Zo gaf hij een tijdsbeeld weer. En herinneringen... Kleinzoon verdiept zich erin.... (zingeving) en regelt tentoonstelling. (voor wat het waard is... m.i.veel!!) Blijf geloven in je eigen levenspad. (zeg ik ook tegen mezelf) kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Hai Lars, hoe voel je je vandaag? 'Fijn' dat inzicht dat het teveel is en het in kleinere porties moet voor jou. Hopelijk helpt je dat weer een stapje. Sterkte! Het is hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden