basta Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Vind je dat een rustig idee? Je kon het toch ook nogal benauwd krijgen van (te) intensieve begeleiding? Of heb je er nu meer vertrouwen in omdat de hulp eindelijk op maat gesneden kan worden?
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Ja ik heb er vrede mee. Ik heb zo lopen worstelen de laatste maanden nergens de vinger op kunnen leggen. Heel frustrerend om doodnormale dingen niet meer kunnen uitvoeren. Geestelijk gaat het best goed. Ik ben rustig op moment geen trek meer.
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Ik heb komende week nog een gesprek samen met mijn dochter. Het is mij allemaal nog niet helemaal duidelijk. Het is gewoon ook fijn dat ze hier zien dat het geen onwil is. Krijg nu meer hulp hoef vaak niet eens te vragen.
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Drinken voegt niets meer toe @lieve. Het heeft al genoeg kapot gemaakt. Doe maar gewoon nooit meer. Sita2 reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Ja heb nog wel moeite met hulp aanvaren maar dat is ook een leer proces.
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Maak er wat van Lieve. Ik ga straks het centrum in. Ze zijn nu aan overleggen of er iemand mee kan en anders ga ik het alleen proberen. Vanmiddag ga ik ook relaxen even wandelen denk ik. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Hoop dat je slaagt in de stad Lars. Een fijne dag voor jou
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Bezig met kijken naar waar ik kan wonen en dan valt mij tegen. Overal alleen een slaapkamer bij hulp die ik nodig ben.
Bob Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Hoe moet ik me dat voorstellen. In een huis met meerdere bewoners en een gemeenschappelijke woonkamer?
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Ja en dan leef je niet veel anders dan nu. Ook waar is een probleem waar val ik onder.
Bob Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Als die eigen kamer groot genoeg is om ook een zithoek en TV in te hebben is het toch redelijk privé lijkt me. Even wennen aan het idee, je hoeft niet meteen te beslissen toch? Waar je onder valt is misschien minder essentieel. Weet ik niet veel van.
Lika Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 En samen met begeleider en dochter bespreken toch Lars? Geef het even tijd. Misschien als die kamer inderdaad groot is, zoals Bob zegt.
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Ik heb donderdag gesprek samen met dochter die zegt dat ik spoken zie en me koest moet houden. Eerst gesprek afwachten.
Bob Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Geplaatst 20 juni 2017 Je dochter zegt het wat direct... maar realistisch en kalm blijven is wel een goed advies.
Lars Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Geplaatst 22 juni 2017 Vandaag heb ik om 10 uur een gesprek met dochter erbij. Ik hoop dat ik dan het wat duidelijker voor mezelf heb. Heb mijn vragen opgeschreven. Ben benieuwd.
Lika Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Geplaatst 22 juni 2017 Goed Lars. Ik ben ook benieuwd. Duidelijkheid zal vast veel schelen.
Lars Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Geplaatst 23 juni 2017 Het viel me niet mee. Er zal geen vooruitgang komen. Ik zal ergens naar toe moeten waar zorg is. Nu maar ook straks als het minder zal gaan. Dat is voor nu even wat ik erover kwijt wil. Ben behoorlijk kapot ervan.
smart Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Geplaatst 23 juni 2017 Er zal geen vooruitgang komen... dat valt niet mee om te moeten horen Lars. Om den drommel niet! En waar is die zorg? Dagelijkse zorg? Gun jezelf de tijd om hier verdriet van te mogen hebben. Heel veel sterkte! Lars reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Geplaatst 23 juni 2017 Jeetje Lars. Wel droog zag ik: je bent een kanjer Lars reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Geplaatst 23 juni 2017 Ik wil het niet kleiner maken dan het is, maar iedereen krijgt met het klimmen van de leeftijd te maken met zowel fysieke als mentale functies die afnemen en alsmaar minder worden. Vroeger of later, en met of zonder een aanwijsbare oorzaak die al of niet vermijdbaar was geweest. Ik had zelf meerdere gebreken waarvan ik verwacht had dat ze zouden verdwijnen als ik niet meer zo vaak dronk. Maar een aantal daarvan zijn er nog steeds ook al ben ik inmiddels al een jaar gestopt. Blijvende schade van het overmatig drinken dus, of misschien toch gewoon ouderdom of wie weet nog andere oorzaken? Eigenlijk maakt dat in feite niet zoveel uit. Ik zal er hoe dan ook mee moeten dealen. Leuk is het niet wat je beschrijft, maar de wijsheid en ervaring die je inmiddels bezit geven je ook gereedschap om er in te kunnen berusten, hoop ik. Je gezonde tegendraadsheid en humor, die ik toch telkens weer de kop zie opsteken in je schrijfsels, helpen hopelijk ook, als je ze constructief weet in te zetten. Lars reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden