Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Heb ik ook wel. Alleen in elk vrij moment ben ik bezig. In de week heb ik natuurlijk een strakker programma dan in de weekenden en in de avonduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Die strakke planning kan je ook voor het weekend maken. Van uur tot uur. Dus bv ook een uur tekenen. En dan met een uur stoppen. Maak voor jezelf wat houvast als je dat niet natuurlijk afgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 In de week heb ik een stok achter de deur. Dan worden er dingen van mij verwacht. Dan moet ik naar therapie of gesprekken. In het weekend kan ik een programma maken. Heb ik wel gedaan. Geen discipline genoeg om me eraan te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 (bewerkt) Je maakt een planning voor jezelf omdat je daar structuur aan ontleend . Probeer het gewoon nog eens 3 september 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Staat weer een foto op het hobby draadje Basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Of ik ben depressief of ik ben druk. Nu voel ik me weer druk. Fijn niet depressief maar dit is ook niet alles. Het tolt in mijn kop. Ik kan niet slapen. Zou fijn zijn als ik hier een tussenweg in vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Je olifanten (tekening) knipogen, zegt Mootje. Dat vind ik mooi!! Goed naar ze kijken, en dan de knipoog zien met deze tekst: Hey Lars, wink-wink, volhouden, maatje! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 (bewerkt) Ik hou vol. Ik WIL veranderen. Ik WIL een ander leven. Tja, dan MOET ik aan het werk met mezelf of ik het leuk vindt of niet. Knipoog naar de dagdraad van vandaag. 5 september 2016 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Volgende week naar andere afdeling. Zat er aan te komen. Baal er enorm van. Niet meer op kortdurend maar naar middellang. Maak een mooie carierre hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 hé Lars, hoe komt dat nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Ik wist dat ik er heen zou gaan als er plaats was. Zo gaat dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 En waar baal je dan precies van? De verandering? Want je wist dat dit zou gebeuren, je kiest voor doorgaan...? Niet dat je niet mag balen, maar kun je er misschien vanuit een andere invalshoek naar kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Och arme man, geen leuk nieuws hé.. leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Verandering en de realiteit denk ik. Er is geen weg terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Nee he Lars, no way back. Dat zou ook niet de goeie zijn. De weg vooruit, met de hobbels die er te nemen zijn. Sterkte Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Vandaag een gesprek met mijn beide zussen. Ik heb geen geweldig contact met ze. Ik hoop dat zij me meer uit mijn jeugd kunnen vertellen. Anderzijds moet ik me voorbereiden op een teleurstelling. We gaan het mee maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Dank je Vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Ik hoop dat je meer te weten komt. Je zussen nemen wel de tijd om te komen. Dat is al wel positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Succes Lars, Probeer je verwachtingen los te laten............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Succes vandaag Lars. Hoop dat je wat goeds uit die gesprekken kunt meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 je loopt een moeilijk en ook mooi pad Lars met hulp en op eigen kracht zonder drank hoe dapper is dat! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Vandaag mag ik mij kloten voelen heb ik besloten. Gesprek ging moeizaam. Nu de dingen op een rij zetten. Vanuit daaruit weer verder. Enorme drang gehad om tijdens mijn wandeling naar de supermarkt te rennen. Omgekeerd en weer naar binnen. Drinken is het niet waard. Het kloten gevoel gaat wel weer over. Ik voel dat ik wat drinken betreft sterker wordt. De drang is er zeker nog wel. Het niet willen wordt steeds sterker. Blijf vandaag veilig binnen. Morgen is een nieuwe dag dan zien we wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 (bewerkt) Balen mag! Goed van je joh, omgedraaid ! Ik hoop dat je jezelf beetje op deze teleurstelling had voorbereid 6 september 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden