basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Lars, kun je niet wat meer van je tekeningen laten zien hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Fijn Lars! Toch iets beter?! Natuurlijk naar van vanavond, maar dat andere moment was er ook en pakken ze je niet meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Fijn dat je dochter komt Lars, wat kun je ze missen hè. Dat alles of niets is zo herkenbaar, maar zo'n enorme valkuil. Goed voor ogen houden dat ze het beste voor je willen daar, dat maakt de regels misschien gemakkelijker. Ik wens je vooral veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik hoop dat djana mee komt smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Fijne dag Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Hai Lars, jeee dat is inderdaad diep.... Heftig voor je! En wat fijn dat je daar zit. Ik hoop voor nu dat je een hele fijne dag hebt! Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ben benieuwd hie je dag was Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Klinkt mooi Lars dit is waar je het voor doet allemaal he geniet er maar volop van het gaat zo snel met zo'n humpie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik vind het heel fijn voor je dat vandaag gegaan is zoals het ging ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 En zo is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 En je laat zien dat je het anders wil en aan werkt Geen onbelangrijke voor kinderen. Zijn de kleine dingen die het doen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 ik hoop dat je snel en goed slaapt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Oh Lars... Dat jongetje van vijf! Trek 'm alsjeblieft op schoot en knuffel hem, héél lang! smart en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 wat naar Lars.. pak dat jongetje maar eens goed vast, denk dat hij het kan gebruiken. Je moeder van 92 ga je niet kunnen veranderen, probeer het ook niet. Je hebt goeie dingen gedaan in het leven probeer daar trots op te zijn. Sterkte man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Och Lars, arme kleine Lars..zo verwaarloosd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Sterkte Lars. Wat er toen ook gebeurd is, hoe het toen ook is gelopen, jij was een jochie van vijf. Zo'n jochie verdient het niet om verwaarloosd te worden en ongewenst te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Sterkte Lars! Echt naar als ik het zo lees, houd je taai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 (bewerkt) Psychische verwaarlozing bestaat ook! Jezelf wàt vergeven? misschien kun je kijken of je je moeder/ouders wil vergeven? 31 augustus 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Het was misschien tijd om opgerakeld te worden. Lang genoeg ingehouden. Ook dit hoort bij je herstel..verwerken van onverwerkt verdriet ❤ Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Knap dat je het deelt Lars!! Zoals huttula zegt. En zeker zwaar en verdrietig. Sorry als je het niet leuk vindt om te horen, maar natuurlijk ben je verwaarloosd in de zin van 'niet gezien', 'niet gehoord' en niet de opvang, troost en zorg gekregen die je nodig had na het overlijden van je broer. Zelfs áls je die beer in het water had gegooid. Snap je? Oh, ik herken die @#$ loyaliteit aan ouders ook als die niet (meer) past. Wat verwacht je van je zussen? Maak je daar een soort scenario voor voor jezelf? In ieder geval sterkte weer! Je doet het super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Hallo Lars, Alhoewel ik nu geen actieve schrijfster (meer) ben lees ik af en toe nog mee. Ik herken veel in je verhaal omtrent jouw jeugd. Toen ik ADB wilde worden ben ik in behandeling geweest. Duidelijk werd dat ik op dat moment (49 jarige leeftijd) nog altijd veel last had van de (psychische) mishandeling / verwaarlozing tijdens mijn jeugd. Mn in relatie tot mijn moeder. Ik bleek een KOPP kind te zijn. Een kind van een ouder met psychiatrische problemen. Dat stuk heb ik met deskundige hulp aan gepakt. Wat een worsteling. Maar het heeft me gebracht tot waar ik nu sta. Ik heb de boeken 'Leven met een psychisch zieke ouder (Sandra van Gameren) en 'Niemands kinderen' (Carolien Roodvoets) gelezen. Ik heb er veel aan gehad. Ik wilde je het niet onthouden, vandaar mijn reactie. Heel veel sterkte en toi toi toi! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Lotus, een waardevolle reaktie denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden