Spring naar bijdragen

Stoppen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Je komt tevoorschijn en je wordt gezien Lars. Erkend en geliefd. En jij staat jezelf dat toe. Gunt het jezelf. Daarmee kun jij ook geven. Prachtig. Ik vind je een kanjer. ❤

Geplaatst

Iedereen ploetert en worstelt in het leven, maar als je daar dwars doorheen altijd voelt dat je ouders trots op je zijn, heb je een basis van massief, onverwoestbaar goud.

Dat heb je ze toch maar mooi gegeven, Lars.

Geplaatst

Dan ben je toch echt geen waardeloze vader geweest hoor lars als jij aan ze kon laten zien dat je trits op ze bent. Dan ben je een superpapa en dat zie je ook aan het resultaat zoals je zelf zegt: zelfstandige vrouwen met zelf ertrouwen.

Geplaatst

ja lars, er bestaan, ook tegenwoordig, nog heel veel haters.

van van alles en nog wat.

er is nog veel gebrek aan naastenliefde in de wereld.

't valt ook niet mee in een zo complexe en gevarieerde wereld.

dan is het soms makkelijker om te haten dan om (proberen) te begrijpen.

openheid van geest geeft sommigen het gevoel dat ze dan zelf geen bestaansrecht meer hebben,

dat ze geen grenzen meer hebben.

Geplaatst

Nouja iedereen heeft een beetje autisme dus so what ^^ maar daarom hoeft dat nog niet gezegd te worden natuurlijk :P

Erg vervelend die angst dat die je snel zat zal zijn, herkenbaar, probeer daar niet op te focussen, maar geniet! ^^

Geplaatst

Lars ik wordt hier droevig van, en wat fijn dat je hier alles kwijt kan.

De reacties van forumleden doet je vast goed.

De kantjes slijten er op den duur af, en dat je moeder gestorven is geeft je een rust dat kan ik me voorstellen.

Ben je op haar crematie of begrafenis geweest ?

Als het zover hebben mijn man en ik besloten om niet naar mijn "moeder,s " begrafenis te gaan.

Lieve groet

Geplaatst

Goedemorgen Lars. Ten eerste dikke knuffel!

Lijkt me goed om het inderdaad te bespreken vanmiddag en wat Vasja zegt iedereen heeft wel iets van "autisme" inzich. Probeer er niet op te focussen, je bent wie je bent.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...