basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ze gaat ontwikkelingswerk doen, toch? In de rimboe? Ik kan het niet meer terugvinden. Wat is het toch een tópgeneratie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Helden zijn het. Lars, je hebt het fijn met R, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ooooooh, wat héérlijk!!! Gekke opa, waarom ben je nou toch zo vreselikk lang in die kast blijven zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Eindelijk de vrijheid om de liefde te kunnen voelen die bij je past. Althans zo klinkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Je komt tevoorschijn en je wordt gezien Lars. Erkend en geliefd. En jij staat jezelf dat toe. Gunt het jezelf. Daarmee kun jij ook geven. Prachtig. Ik vind je een kanjer. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Het klinkt in mijn oren alsof je er wel klaar mee bent en alles uit je verleden een plek hebt gegeven. Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Iedereen ploetert en worstelt in het leven, maar als je daar dwars doorheen altijd voelt dat je ouders trots op je zijn, heb je een basis van massief, onverwoestbaar goud. Dat heb je ze toch maar mooi gegeven, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Dan ben je toch echt geen waardeloze vader geweest hoor lars als jij aan ze kon laten zien dat je trits op ze bent. Dan ben je een superpapa en dat zie je ook aan het resultaat zoals je zelf zegt: zelfstandige vrouwen met zelf ertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Dat vind ik nou ook Lars! Je hebt het duidelijk goed gedaan als het zulke vrouwen zijn geworden! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Lars het is verboden om al te bescheiden te zijn hoor. Niet doen! Blijf kijken wat er nu is (ook) en al is bereikt! Super!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 De grootste homo hater kan zelf homo zijn. De binnenwereld zit raar in elkaar als je jezelf niet begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 en daarom is het zo verhipte belangrijk om jezelf te leren kennen met ook de schaduwkanten..... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 ja lars, er bestaan, ook tegenwoordig, nog heel veel haters. van van alles en nog wat. er is nog veel gebrek aan naastenliefde in de wereld. 't valt ook niet mee in een zo complexe en gevarieerde wereld. dan is het soms makkelijker om te haten dan om (proberen) te begrijpen. openheid van geest geeft sommigen het gevoel dat ze dan zelf geen bestaansrecht meer hebben, dat ze geen grenzen meer hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 De wereld is echt ziek hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ja zo tolerant is Nederland ( in het algemeen) helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Tolerant tot de voordeur. Ja, dit gebeurt in Nederland, zelfs in mijn Stad. De wereld dichtbij is soms zomaar onveiliger dan je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Nouja iedereen heeft een beetje autisme dus so what ^^ maar daarom hoeft dat nog niet gezegd te worden natuurlijk Erg vervelend die angst dat die je snel zat zal zijn, herkenbaar, probeer daar niet op te focussen, maar geniet! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Bah wat een rotgevoel Lars. Op je tenen lopen. is een rotgevoel. Kun je het bespreken waar je bent? Sterkte. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Lars ik wordt hier droevig van, en wat fijn dat je hier alles kwijt kan. De reacties van forumleden doet je vast goed. De kantjes slijten er op den duur af, en dat je moeder gestorven is geeft je een rust dat kan ik me voorstellen. Ben je op haar crematie of begrafenis geweest ? Als het zover hebben mijn man en ik besloten om niet naar mijn "moeder,s " begrafenis te gaan. Lieve groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Is dat iets wat jij ook zo ziet? Of word je al bij voorbaat boos van het antwoord? ( klinkt een beetje zo) ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 lastig Lars. Misschien dat bespreken ook? Of wordt het dan erg ingewikkeld?❤❤️❤❤️❤❤️❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen Lars. Ten eerste dikke knuffel! Lijkt me goed om het inderdaad te bespreken vanmiddag en wat Vasja zegt iedereen heeft wel iets van "autisme" inzich. Probeer er niet op te focussen, je bent wie je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Gewoon jezelf blijven... er zijn geen andere smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden