Truus Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Wel, ik zal aan je denken als ik morgen mijn ondergoed in het wild rondgooi Akelei (niet echt waar van dat ondergoed natuurlijk).Ben ik op zijn minst niet alleen aan de gedwongen poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Ik ga ook eens wat zetelhangen.Dochter is naar vriendje. Kat ligt op mijn plaats. Toemme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 ja spannend he Aak, ik heb de snoeppot al bijna leeg geen tijd om te koken en dochters wedstrijd was ook al zo spannend tegen een hoger team en ook nog uit, toch met 3-1 gewonbnebn dus dat kan Oranje ook hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 NPO2 Fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Nog heel even terug binnen..De boiler en het wasmachine staan beiden in de keuken. Vandaar het naar het vet en onderbroeken refereren. Ik had natuurlijk ook gewoon vuile was kunnen zeggen.Maar goed, bankhangen en mokken nu dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 die heeft nog met dochter gespeeld Fruit in topteam Rotterdam, ik zat elke week op de buhne, Zo jong net en zo'n kNjer alleen in het achterveld is ze minder sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 het lijkt wel alsof ze het opgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Ja Wijfie dat is het begin van het rouwproces en het leven verder zonder J. te moeten doen. Daar moet je een weg in vinden en dat kost tijd. En anderen gaan gewoon door met hun eigen leven, jij zal het moeten doen met herinneringen, verdriet en pijn. als je dat verwerkt hebt kun je starten met een nieuw leven. Schrijf veel maar DRINK niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Wijffie ik wens je veel sterkte. Ik zou graag iets zeggen wat helpt, maar ik heb geen woorden vrees ik. Heel knap van je dat je niet drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Jeetje Vlok, hoort dat erbij? Zeeziek door pleisters? Ik hoop dat je bed "stabiel" is, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Ik heb dat met veel plezier ook gedaan Wat is er mis mee Ik mis nu eerder "íets" Maar dat komt ook wel weer Dood heb ik nog niet meegemaakt Alhoewel,meer dan genoeg. Maar je geliefde Waar je dus eigenlijk al de balen van hebt Nee Dat ken ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 (bewerkt) Mijn lief nog niet Zonder/met te balen Su mutte mij in het kanaal rollen en dansen en feest vieren Fikkie an! Honden, alles erbij Muziek en doorgaan Heb jij ooit alleen geleefd wijfie? Ik heb daar een hoop van geleerd Je mag nu zo What ever 9 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Let op! muziekdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Wijfie, had J geen pensioen ofzo? Zo naar dat je je daar nu ook nog zorgen over maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Hier weer droog, makkelijker kunnen we het níet maken, moeilijker wel. pfffft, wat een hoop ergernissen vandaag! Geen krant, kleine lekkage, bestekbak die omvalt en vervolgens klem zit, internet gedonder en ga zo maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Wijfie, ik zou dat toch eens navragen bij zijn pensioenfonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Sterkte wifie !!!! Meld mij droog af had een heel leuke gezellige avond .Het kan dus ook met cola en thee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 pensioentje wel uitzoeken hoor wijfie als je nog werk vindt (die man die dat aanbood, Moppie, horeca) dan hoef je zelf minder aan te vullen, of je hebt het iets ruimer. Als je dat nu laat schieten verlopen je rechten misschien?Een juridisch loket kan dat gratis aan je vertellen. Mijn moeder heeft zo'n situatie gehad en na de bijstand bleef ze dat pensioen bovenop haar AOW houden en was er maar wat blij mee. Het lijkt nu nog ver weg, maar ook jij komt uiteindelijk in de AOW hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Agnieta, kleine volleyers worden vaak spelverdeler (die de 2e bal opzetten) of libero (die de opslag op moeten vangen naar de spelverdeler. Ze oogsten minder, maar zijn de waardevolle stille krachten op de achtergrond. Maar ze moeten het hardst werken en trainen dan anders dan de aanvallers. Degene die ik ken springen naar verhouding ook vaak hoger (dan de soms wat luiere langen) Motoriekn snelheid zijn belangrijker en balgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden