blondie6173 Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Thuis van werk. Ben kapot. Concentratieboog nihil. Gelukkig maandag afspraak eindelijk bij psychiater voor opstarten antidepressiva. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) wow wijfie, je wordt dus oma, gefeliciteerd. Toch prachtig ergens dat ik lees van een leven dat stopt en een nieuw leven dat zich aandient. Beiden kostbaar voor jou. Mooi hoe je gisteren beschrijft, het klinkt dat je er vrede mee hebt. En ja dat gat zal komen en hoort erbij ook. En je hebt liefdevolle mensen om je heen die je mee kunnen opvangen en ook weer wat losser kunnen laten wanneer jij dat aankunt. En omdat je niet meer drinkt ga je dit aankunnen, weet ik bijna zeker! 29 december 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Vanochtend al om 7.30 begonnen. Gewerkt tot 12.00. Nu 2 kleinkinderen om op te passen Ze mochten een tijdschriftje uit de supermarkt. Zijn ze nu al een uur zoet mee Vanavond komt schoonzoon ze oppikken, maar gaat eerst nog even naar mijn computer kijken, want daar heb ik altijd vragen over Als tegengift, blijven ze hier met z'n allen eten. Dan nog even om 21.00 werken. Zucht..had ik nu toch maar nee gezegd Goh, wijfie, je slaat je er wel dapper doorheen he, Voelt zeker wel raar.leeg en vreemd nu? Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik vind het vreselijk om te melden, maar wat heeft dit forum anders voor nut, als ik niet eerlijk ben/kan zijn? Het is helemaal mis met mij. Heel erge kater en ook nog eens gerookt, Verder laat ik het voor nu hierbij, veel te beroerd. Nog heel hartelijk bedankt voor alle felicitaties, werd blij van, begrijp dan ook niet dat het zo uit de hand kon lopen, Toch te vee; spanningen tegelijk, kan ik duidelijk niet mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Goed daty je het hier meldt, Lidia. "Shame dies on exposure" , het hier ter sprake brengen wil zeggen dat er aan wordt gewerkt. kruidenthee67 en Sislyn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Was dat voor mij LadyJane? Dat verdien ik toch niet?Moet er om huilen, hoe trouw jij altijd bent. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 jowan, bedankt. Ja, in theorie weet ik het best, maar ja, ik kan het gewoon niet volhouden. Heel gezellige buurtborrel gehad. Iedereen aan de rode wijn, maar ik moet dan zo nodig thuis doordrinken. Die remblokken hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 En dan ook nog in overweging nemen om de kater weg te drinken. Gelukkig moet ik morgenochtend naar de bottendokter, dus dat houdt me tegen. Dus bedacht ik dat ik beter me hier kon melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Oh lidia, Wat ellendig voor je. Op naar een nieuw begin he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ja, Rapilos, en dan de wetenschap dat ik het mezelf heb aangedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 ik wilde dat je eens kreeg wat je verdient lidia en ja dat hart is voor jou who else? (nespresso?☺) Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik sluit me bij Jopie aan, lidia. Kop op meid, je gaat er gewoon weer voor. Zie het maar als een leer moment dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ja, Jopie, je hebt helemaal gelijk, maar eerst moet ik deze dag zien door te komen en dat terwijl ik nog zo veel moet doen. Vraag me af of ik maar beter niet meer op reis kan gaan als het me steeds zo'n stress oplevert. En eten, ik probeer een boterham weg te werken, en heb tomatensap gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Wat zijn jullie toch lief. Dank, zo voel ik me geestelijk al wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Natuurlijk krijg je nog wel een klap Wijfie maar voorlopig heb je het echt heel goed gedaan. Misschien valt die klap ook wel mee, je hebt het aan zien komen hé, maar daarna komt er een hele hoop rust voor je. Tenminste dat was bij mij zo. Het gemis zal er, zeker in het begin, ook zijn, alleen al het gemopper, maar dat rouwproces duurt misschien heel kort. Ik gun het je meis. Ik hoop niet dat dat alc. vriendje dat regelmatig over de vloer komt, nu ook meer wil komen want dat kan misschien wel een trigger zijn. Maar oma kan ook dat wel aan hoor. Nou de foto's zijn gemaakt, duurde zo'n 2 minuten denk ik, en maandag of dinsdag krijg ik de uitslag. Verder naar maatje's huis geweest en een flinke tijd met Olle geknuffeld. We zijn altijd zo blij als we elkaar weer zien. Ik merk dat aan hem want ik krijg constant kusjes en hij zit de hele tijd aan m'n haar te plukken dus ben ik die ook weer een hele hoop kwijt. Zo nu koken want ik heb honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Jammer Lidia. Moeilijk hé om om te leren gaan met stress? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Jowan ik ben het niet helemaal met je eens wat betreft je advies aan Anna. Een deel van de ervaring zit ook in jezelf. Dat is mijn ervaring. Na de nodige struikelpartijen kwam ik telkens bij AA opbiechten. In het begin had ik bijna aan iedereen een pesthekel. Zeker aan degene die duidelijk waren. Het hoeft niet altijd betweterig te zijn. Ik heb doorgezet en heb nu een geweldige groep en ben dankbaar dat ze destijds geen blad voor de mond namen. Ook zij spraken onderling met elkaar over mijn situatie, maar dat was overleg. Hoe gaan we hier mee om.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Lidia knap van je dat je het komt melden. Spanning is mijn struikelblok. Momenteel ook veel spanning en heb contact gezocht bij de hulpverlening.., allemaal vakantie. Knap dat je de kater niet weg drinkt, dat is nog het moeilijkst. Val jezelf niet zo zwaar af. Je bent een mens en geen mens is perfect. Met vallen en zo snel mogelijk opstaan..,. Ik blijf erin geloven. Doe vanavond alles wat je kan verzinnen als je die eerste slok maar niet neemt. Morgen zal het beter gaan ((((()))) 29 december 2015 bewerkt door An lady jane en lidia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ok vandaag lekker keihard fysiek gewerkt. Zo wat is dat koude biertje dan lekker . Werd mezelf aangeboden . Maar nee gezegd en gelijk naar huis gegaan ,. Hup onder de douche nu relaxed op de bank met zoontje . Morgen weer fris op ,. Beter,. T kan gewoon doen,.(met hulp dat wel) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Goeie avond, Ik zou het eerder overleg noemen Ietje, of gewoon doen (zonder schuldgevoel) 4de dag hier, in mijn huissie op 't platteland Soms heb ik dat even nodig, kennelijk (mijn) Hond mee natuurlijk Die is vandaag jarig Net als de lief van mijn lief precies een jaar terug stierf What a "Coïncidence" Heb het goed Fijne avond Tot later, wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ietjefietje, ik ben het erg eens met Wijfie. Herinner je je nog dat ik je hierover eens een heel stuk heb geschreven? Over de tijd dat ik kostwinner was en mijn man huisman. Die heeft het meegemaakt wat huishouden en kinderen allemaal met zich mee brengt en legde dat ook duidelijk uit aan mannen zoals die van jou. Stel eens voor om van rol te wisselen, kijken hoe hij daar op reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik heb een banaan en kippebouillon met een ei erin gehad. Ook heb ik het niet meer zo koud. Het na lange tijd terug zien van mijn kleinkinderen hakt er ook in. En dan ben ik ook nog met mijn zoon naar de oudste geweest voor het kersdiner. We hebben tot wel over vieren serieus gepraat en hij heeft hier geslapen. Heel vreemd. Hij wilde ook graag naar de bottendokter, dat heb ik met moeite geregeld, maar toen ik op mijn verjaardag beneden kwam, was hij bezig op "het laptoppie" om een vlucht te regelen voor morgen naar huis. De avond daarvoor was daar nog geen sprake van, dan denk ik dat er weer iets gebeurd is van de kant van zijn toekomstige ex. Zij is komen vliegen en hij met kinderen met de auto in 2 dagen (gelukkig). Ik heb hem gevraagd mij te laten weten of het gelukt is met die vlucht, maar dat heeft hij niet gedaan, dus ik weet ook niet of ik hem bij die dokter zie. Wel tegen hem gezegd dat hij dan zelf die afspraak moet afzeggen. Ik hoop dat hij dat gedaan heeft, anders sta ik voor gek en moet het ook nog betalen. Een andere zoon zei dat hij mss wel even langs kwam op mijn verjaardag, maar hij heeft niet eens gebeld. Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen. Bij de buren was het wel leuk, zo vierden daar ook mijn verjaardag, zodat ik die drukte niet thuis had en ik kreeg cadeautjes. Waarbij een fles wijn voor als ik terugkom van mijn bootreis. Die fles heb ik in bewaring gegeven, zodat ik niet in de verleiding kom. Het was niet alleen gisteren, maar v/a 2e kerstdag heb ik al teveel gedronken. Ja, ik meld het hier, omdat het soms lijkt of het met (bijna) iedereen hier prima lukt om AdB te worden en te zijn. Ik heb dit al vaker geschreven, want het lijkt me voor nieuwelingen, of mensen die zich willen aanmelden moeilijk om eerlijk te zijn over hoe het werkelijk met hun gaat, Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Meld me droog af van de Dagpact. Fijne avond, tot morgen. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden