Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 december


Skip

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Skip. 

Net even gekeken wat 'the work' betekent.... heel snel dan. 

Komt me heel gezond over ...  hoop dat je een fijne dag hebt. 

 

Inmiddels zijn de koffie en thee ook klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
 
Goedemorgen Blondie, vandaag weer aan de slag? 
Niet proberen om 6 uren werk in die twee uur te proppen hoor..  ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi het er toch maar in hier.

Gisteren mijn derde bijeenkomst van de AA gehad.

De eerste voelde als een warm bad, de tweede was erg heftig (vanwege die twee slokken Port waardoor ik dankzij de Refusal "out" ben gegaan)

Terecht dat er gereageerd werd zoals er gereageerd werd maar gisteren...

Er zijn een aantal erg lieve mensen maar toch ook een aantal autoritaire overheersende en ik heb daar toch moeite mee.

Voel me dan zo klein, merk dat ik mezelf niet ben en een toneel opvoer. (nou hebben we in het leven natuurlijk altijd overal verschillende rollen, maar deze ligt ver van mezelf)

Twijfel dan ben ik wel zo'n groepsmens?

Zit een dame naast me die er vorige week niet bij was maar wel van mijn "glijpartij" weet.

Dan hebben ze dus onderling, tussendoor contact waar ik niet van weet?!

Is dit dan mijn zieke, achterdochtige, verslaafde geest?

Zoek ik een achterdeur?

Ik weet het niet hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anna71:  Mijn advies is zo snel mogelijk een andere groep op te zoeken. Desnoods een eindje verder van huis. Probeer ook eens een NA groep, wellicht ligt je dat beter.

Roddel, achterklap en authoritaire betweterigheid (zoals ik dat in je bericht lees) is absoluut "not done" niet bij AA en niet bij NA. Als het goed is lezen ze dat ook voor in de "Preamble" voordat het delen begint.

 

Groepen hebben bij AA en NA een zekere autonomie. Dat gaat helaas niet altijd even goed. En dat heeft zijn weerslag op nieuwkomers zoals jij. Maar ook ikzelf ben bij mijn begin in zo'n tirannieke groep terechtgekomen. Ik ben gauw verder gaan zoeken en bij een voor mij heel fijne thuisgroep gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...