Spring naar bijdragen

Vrijdag, 18 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ja, dat is zeker een optie Jopie. Ik heb de dag nadat ik ben gestopt met drinken een mooie waterkaraf en glas gekocht. Dat voldoet inderdaad aan een behoefte.

En ik kan zeker wat met nadenken over zelf te maken lekkere drank voor bij het eten.

Maar ik was onder de indruk van de fles die Plof linkte (en vermoedt bovendien bij hem een verfijnde smaak en gedegen warenkennis). Ik zou zo bestellen ware het niet - ja, ja, kieskeurig - dat ik niet van bubbels hou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de bier liefhebbers: Birell NeaAlkohol (ofzo) is bijzonder lekker, Jever alcohol vrij en Weihenstephaner Weissen alcoholvrij zijn ook allemaal uitstekende alcohol vrije alternatieven. 

 

Op wijn en bubbels gebied ben ik nog weinig tegengekomen over de afgelopen jaren en dat had ik eigenlijk opgegeven. Het bovenstaande linkje doet me twijfelen. Het blijft ook een beetje link: het ruikt toch naar bier/champagne en dat associeer ik eigenlijk niet meer met feestelijkheden zolangzamerhand. Maar dat kan, als straks het zonnetje weer schijnt, veranderen en dan is een AV alternatief als uitzondering wel een optie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een biertje lekker om de rush.Niet om de smaak tenzij het een Belgisch pintje zal zijn. Anders is mijn favo drankje water.

Ik snap die alternatieven hier soms niet.

Ik ben dik 2 mnd gestopt met roken en kan wel gaan kijken naar alternatieven die in de buurt komen van tabak maar daar help ik mezelf niet mee.

Ik vind de smaak van een ijskoud bier op een hete dag lekker. Maar de rush niet meer, want die muur is zo hard :-).

Ben het wel eens dat je je moet afvragen WAAROM je iets drinkt wat op alcohol lijkt. Toch stiekem heimwee? Daar verdenk ik mezelf wel eens van maar ik ben bijzonder goed in mezelf in de maling nemen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goeieavond

 

Als ik geen alco drink

(meest vande tijd)

 

Drink ik water, altijd

en thee

 

En citroenwater met baking soda of cayenne peper

Of iets met gember

 

Geen vervangers

Waarom zou ik?

 

Hahaha.. die Spud

Is het al bijna kerst enzo dan?

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een mooie dag alweer

 

Slag over de markt

Broodje worst in de hemel

drankje op terras (ja, in december)

En het nieuwe cultureel cafe binnen gelopen

 

Goeie sfeer, leuke mensen

 

En een fijne avond met dochterlief van lief

(die momenteel op tour is)

 

Film gekeken "Off Screen"

En met de honden gewandeld

 

Nu verder mijmeren enzo

Noflike Jûn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben bezig geweest een nieuwe tv te installeren. Goede ego training, dat ding denkt dattie "smarter" is dan ik.....

Ik heb in nederigheid aanvaard dat het laat genoeg is en dat ik morgen wel verder ga.

Ook naar een fijne NA bijeenkomst geweest met een fellow die vooraf bleef eten, gezellig!

Succesvolle afmelding voor de dagpact.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlok, om jezelf een rotwijf te voelen.... dat is toch wel wat. Klopt dat wel? Ooooow, sufferdje: je bent net zo belangrijk als welk ander ook! :heart:

 

Ik ga jullie op dit late uur nog weltrusten wensen.

(ik zie jullie liggen hoor, op een oor; ziet er leuk uit!! Genoegelijk en bekend. Zo lig ik ongeveer ook wel... zo meteen dan. Volgens mij ligt Bol op dr buik en Agnieta met haar benen zowat uit bed, Jane ligt zoals altijd netjes op dr zij. denk ik zomaar alsof ik god was met een kleine g)

 

Hier was het een lastige avond voor mij maar ook productief en hoopgevend- denk ik.

Niet droog. Maar ik hoop dat het toch iets oplevert.

 

Als het gaat om de communicatie  met mijn dochter denk ik soms dat het voor de zekerheid beter zou zijn als ik al een hele tijd droog zou staan.

(voor het zeker voelen)

Tegelijk denk ik nu dat er geen enkele reden is om me onzeker te voelen omdat ze me gewoon kwaad heeft gedaan.

 

Maar ja. Wat is wat. En ik wil me er goed over voelen. Weten dat ik de juiste dingen zeg.

Morgen een mail nalezen en al dan niet versturen. Dit suddert al een hele tijd... en het doet pijn.

 

ik leer het in de juiste proporties te zien, maar dan nog, zou ik heel hard willen huilen.

 

tot morgen

lieve mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net :

........ In de HEMA met vriendin, waarme ik ook oud ..

:) echt waar, ik maakte de zin af in mijn hoofd : oud wil worden .... En ik dacht way to go Ploffie, gefeliciteerd :)

samen oud en nieuw vieren is ook een goed idee :heart:

 

grappig, ik las hetzelfde... 

Dus Plof... tis maar dat je het weet  :heart:  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...