Mai Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 http://healthbytes.me/gemberthee-lost-nier-stenen-op-reinigt-de-lever-en-doodt-kankercellen-recept/ Gemaakt vandaag, met wat extra kruiden erbij Er lekker, en fijn met de vezel in de weer Nu aan de koffie met chocomuffin Wijfie,strak plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) Ik zit even met een moeilijke beslissing. Graag jullie visie hierin: J heeft nog een zoon uit zijn eerste huwelijk, maar daar heeft hij nooit geen contact meer mee gehad. Nu vind ik aan de ene kant wel, dat hij moet weten dat het slecht gaat met zijn vader en wil ik vragen of hij nog behoefte heeft om afscheid te nemen, nu hij nog in leven is. Aan de andere kant denk ik weer: ja hallo, jaren geen contact meer en komt ook zijn ex weer in beeld en ook nog een erg haatdragende kleinzoon, maar ik vind het gaat nu even over vader en zoon. Ik vind het eigenlijk wel belangrijk dat ze elkaar nog even kunnen zien. Heb het net gevraagd aan J, hij knikte ja toen ik met het voorstel kwam... Moeilijk... Wijfie, Wel vragen en laat dan het besluit bij die zoon. Jij hebt in ieder geval dan later geen schuldgevoel dat je het niet hebt geprobeerd. *privé: weggehaald. 16 december 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ik gebruik gember bolletjes misschien is dat ook wel gezond. Weet het niet zeker. Ik zeef 's ochtends mijn melk kefir, doe daar dan een handje vol walnoten in en 2-3 gember bolletjes en wat sap. Dan gebruik ik nog sojamelk. Nou dat goedje is volgens mij ook hartstikke gezond. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 lekker uitrusten dan Sowhat veel plezier Vlok en niks doen wat ik niet doe he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Doe maar Sowhat, en je misschien wat minder zorgen maken over een ander lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 wijfie, J. wil het graag dus zou he doen. hier ook zo'n situatie, zou hetzelfde handelen als jij. ex en kleinzoon zouden niet welkom zijn wat mij betreft, maar dat kun jij beter zelf inschatten. meld mij droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Wijfie volg je hart ❤️ Dat klopt altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Poe Wijfie. Wat een dilemma. Enige advies: als je over een jaar terugkijkt, kan je dan leven met het nesluit dat je genomen hebt? Wat dat dan ook is, volg dat.. Ik meld me droog af, morgen weer vroeg op, truste allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ik meld me schoon, droog en nuchter af voor de dagpact. Mooie bijeenkomst gehad vanavond. Mijlpalen: 30 dagen, 3 maanden, 1,5 jaar en 3 jaar cleantijd. De moeite waard om mee te maken. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Tokyo Story gezien, mooie verstilde film, zwart-wit. Wijfie, ik hoop dat een nachtje erover slapen je morgen helpt slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ach wijfie. Wel doen hoor. Aan jou zal het dan in elk geval niet liggen. Ik heb zelf een nogal moreel oordeel over familie die het erbij laat zitten en niet in staat is tot empathie. Mocht de zoon alsnog niet reageren dan heb je het moreel juist gedaan (vind ik) ook al liet hij het er eerder al eens bij zitten. Het is wel rot dat je dit soort vraagstukken er ook nog bij hebt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Bol, hoe zit dat met gemberbolletjes; heb je tips voor mij? Ik houd niet van gember maar schijnt wel erg gezond te zijn... waar haal je die? Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Droog, trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Zo. Da's niet misselijk zo allemaal Ik ben op dit moment vrij virtueel ingesteld Dus ik zie een soap á la "Hertenkamp" of iets vpro's achtigs voor me Of franse film nederlands/belse italiaans chileens What ever Iets Werelds Met een serieuze ondertoon, let wel Her ver-ant-woord-lijk zijn Iets met koud ijs en nacht De rust(ige) 17 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Het lef om te leven Als je er opeens voor staat Ben je dodelijk doortastend Superfocus Althans zo heb ik dat ervaren Echter als je er niet "voor staat" Focus also Stick to the facts 17 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) . 17 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Verlang niets en wees niet bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Wat is het voor een autootje? 'n XJR X306 voor de kenners, Italian import, weinig km's, stokoud doch immaculate, like me, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Wow, nice Kapitein, moei wel vaak tanken hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Nee hoor, hoogstens lang, grote tank. Detankert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden