bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Hier twee hele grote gevulde paddenstoelen en spareribs. mmmmmm. Klavertje het hoeft niet altijd te maken te hebben met het stoppen met drinken. Dat kan ook met wat spanningen te maken hebben. 12 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Als je dichterbij had gewoond Hannah, had ik er een gebracht. Twee waren veel te veel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Hartkloppingen had ik alleen, als ik net een fles wijn achter de kiezen had, en in bed lag (herinner ik me ineens) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Hartkloppingen en paniekaanvallen met hyperventilatie had ik vorig jaar rond deze tijd. Maar of dat door drank kwam? Ging er wel veel door drinken in de illussie dat drank me rust bracht. Toen zat ik in ziektewet met bloeddruk. Werk, onzekerheid vanwege ziektewet, gezeur met die vriendin L. weet niet wat de oorzaak was. Bij net stoppen werd dit vorig jaar Januari erger maar was in de hand te houden met Valeriaan, en medicatie bloeddruk. Persoonlijk denk ik van het kip en ei discussie dat ik me primair erg rot somber en opgefokt voelde en ik daardoor ging drinken maar dat kan ook goed omgekeerd zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Vlokje dat moet ik Jan vragen want die heeft ze gemaakt. Maar er zat in ieder geval ook kaas in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Zie je wel, ben ik er een dag niet, schiet het niet op met dit draadje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Nou jowan, vertel, zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Nou, ik ben er een dag op uit geweest. Met een grotere auto, 7 personen erin, richting Katwijk aan Zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Beetje uitgewaaid aan zee jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Meld me droog af, goeie dag achter de rug. Slaap zacht allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Truste Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Nou jowan, met dat uitgebreide verhaal heb je het draadje van vandaag behoorlijk vol gekletst.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Maar goed beste mensen, Ga ook ter bedde Buiten stormt het toch als een gek. Dan slaap ik altijd extra lekker Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 bedankt voor alle reacties, meld me droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Er was iemand bij die na 500 meter strand al verzuchtte dat ze blij was dat ze weer zo'n fikse wandeling aan kon. En ons niet wilde "vermoeien" met een nog langere afstand.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Daarna naar "De soldaat van Oranje" musical. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Mooie productie! Met een draaiend theater. Verrassend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (Eens zien of ik dat hier vol krijg.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Daarna richting huis, met een kippehok die overal alles vanaf wisten en de weg veel beter kenden dan ik. Of mijn nieuwe stomstom met internet connection. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Het leek wel een busje verslaafden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Daarbij ook nog twee pubers die werkelijk elke mekdrek moesten benoemen en tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Gelukkig bij "De Lucht" gegeten in een samengesteld restaurant met verschillende aanbieders onder één dak. Dus gezamenlijk aan tafel met voor elk wat wils. Toen iedereen at, was het bij weldadig rustig....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Wijffie, ik denk aan jullie. Alles wat je nu kan doen is er zijn! Sterkte Ik heb op mijn eigen draad nog wat geschreven; had er allang in moeten liggen! Fijn weekend allen, ik ben er even tussenuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden