Spring naar bijdragen

Donderdag 3 december


mark

Aanbevolen berichten

Sterkte Lady Jane nog! Rechters: ik heb er gelukkig weinig ervaring mee, maar die weinige ervaring was niet positief. Mijn beeld over de Nederlandse rechtstaat werd in ieder geval blijvend beschadigd: ik hoop dat jij meer geluk hebt (want meer dan geluk is het vaak blijkbaar niet). Uiteindelijk was het ook niet zo belangrijk (de zaak), maar rechtvaardig was het zeker ook niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcella, mijn vrouw drinkt ook. Maar niet zoals ik dat deed. Het lijkt wel wat op wat jij schrijft.

Toen ik stopte met drinken had ik last van open flessen en heb haar gevraagd daar wat overheen te gooien. Ik ben ook wel ergens anders gaan zitten in het begin. Dat hielp en na een paar weken begon ik er aan te wwennen.ook ik kreeg geen complimentjes, daar heb ik maanden op moeten wachten meen ik. Maar hier kreeg ik ze wel

Gerrit.. Een compliment van mij dan! Het is lastig, maar ik heb er zelf jaren aan mee gedaan. Ik zie wel hoe het gaat? Ik ken mijn partner lang genoeg om te weten dat het geen zin heeft iets er over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...