erik Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Sterkte wijfje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Wat een lange tijd in spanning zitten Jane. Maar wat ga je er sterk mee om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 ik heb voor hetere vuren gestaan Erik, bovendien, ik zal wel moeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 heel veel sterkt wijfie en ook lady jane, hier ook een mug van mij. ik meld me droog af (was wat lastig voor het eerst vanavond) van het dagpact, tot morgen, snel naar bed, boek mee.... leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Toch nog iets fijns, op een zware dag lieve Jane. Mooi hoe je blijft relativeren, hoop dat je straks lekker slaapt. Wijfie, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Wijfie Lady Jane Fijne nacht iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Meld me droog af. Hoop dat je goed slaapt Wijffie, en alle andere frummers op deze donderdag avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 meld me droog af: voor de verandering eens TV gekeken (the bridge). Zou ik vaker moeten doen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Slaap lekker allemaal; denk aan jullie! dag 9 voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Sterkte Lady Jane nog! Rechters: ik heb er gelukkig weinig ervaring mee, maar die weinige ervaring was niet positief. Mijn beeld over de Nederlandse rechtstaat werd in ieder geval blijvend beschadigd: ik hoop dat jij meer geluk hebt (want meer dan geluk is het vaak blijkbaar niet). Uiteindelijk was het ook niet zo belangrijk (de zaak), maar rechtvaardig was het zeker ook niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 (bewerkt) Ik meld me droog af voor de dagpact. Sterkte voor wie het nodig heeft. Welterusten en wellicht tot morgen. 3 december 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcella Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 En allemaal bedankt voor het medeleven, ik brand ook een kaarsje en ik blijf hopen op een wonder! Sterkte en kracht toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcella Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Marcella, mijn vrouw drinkt ook. Maar niet zoals ik dat deed. Het lijkt wel wat op wat jij schrijft. Toen ik stopte met drinken had ik last van open flessen en heb haar gevraagd daar wat overheen te gooien. Ik ben ook wel ergens anders gaan zitten in het begin. Dat hielp en na een paar weken begon ik er aan te wwennen.ook ik kreeg geen complimentjes, daar heb ik maanden op moeten wachten meen ik. Maar hier kreeg ik ze wel Gerrit.. Een compliment van mij dan! Het is lastig, maar ik heb er zelf jaren aan mee gedaan. Ik zie wel hoe het gaat? Ik ken mijn partner lang genoeg om te weten dat het geen zin heeft iets er over te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden