Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 ZBB, ik zie je aangemeld vandaag, de afgelopen dagen ook een paar maal meen ik. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goeie middag Rap. Lekker gewerkt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goeie middag Rap. Lekker gewerkt vandaag? Ja, alleen vanochtend 5 uurtjes Bol, Voor de rest een beetje aan bank hangen gedaan. Fijn, wijfie, er lijkt wat schot in de zaak te komen nu he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Dank jullie allen voor de bemoedigende woorden. 11 december afspraak bij verslavingszorg. Tot die tijd mijn rust pakken(Hahaha...), mijn refu trouw in blijven nemen en mijn meetings blijven bezoeken. Sponsor komt morgen ook weer even langs voor extra steun. Nog steeds volledige spanning in mijn gehele lijf, emotioneel bij het minste geringste, verdrietig, gekwetst en extreem vermoeid... Afijn, nog even doorbijten. Ook dit gaat over. Gelukkig geen trek op het moment, dat dan wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 (bewerkt) Wijfie Toppie Blondie ben je niet met de overgang bezig? Tja en je noemt nogal niet wat op zeg, daar wordt iedereen moe van. En je bent nogal erg druk van jezelf. Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter met je. 23 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Blondie, informeer eens bij je HA of je ook mee kunt doen aan de Mindfulnesstraining in je woonplaats. Die wordt als het goed is nog steeds vergoed door je verzekering (wel even informeren eerst). Je hebt zoveel al gedaan en gehad aan therapie enzo veel voor je kiezen gehad en zou erg gebaat zijn met innerlijke rust. Dat werkt ook weer door in werk en privé sores. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Trusten Lila. Als je dadelijk zelf verder bent, raakt het je minder als iemand anders een terugval krijgt. Dan vind je het rot voor die persoon, maar je raakt niet meer uit je doen. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 lieve ietje, je hoeft je niet te verantwoorden; een huishouden met jongens die wat extra aandacht verdienen (!) kan je je handen vol hebben. Ennuh, ben jij zelf ook niet herstellende van een ziekte die Verslaving heet? Mag het een ziekte heten? Mag een mens de tijd krijgen, de tijd nemen om aan het belangrijkste wat ie heeft; zichzelf en kroost, te besteden? Wat heb je aan financiële 'zekerheid' als je geen leven hebt, maar besluit te overleven.............. als je tenminste die keus hebt? Het gaat nu zo goed met je ietje, laat je door niemand uit het lood slaan. Misschien hoef je pas van jezelf te werken een betaalde baan buitenshuis, zodra je ontdekt dat thuis de muren op je af komen. Omdat je er ZELF aan toe bent dus. Voor je ego hoef je het niet te doen, want mensen (iig ikzelf) kijken nu al hoog tegen je op, zo mooi als jij gaat. Yogajuf, plof, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Morgen stoppen Heb er zin an De kop weer om Back up geregeld Indien nodig Alleen het feit al dat ze er zijn Fijne avond Goede nacht lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Ik ga me schoon, droog en nuchter afmelden voor de dagpact. Weer een voortreffelijke dag! Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 (bewerkt) Mai, ik doe mee. Het MOET, MOET!! Goeienavond allen. Ik meld me even hier. Even zeggen dat ik nu al de kriebels heb om van alles over en van jullie te gaan lezen... ik moet het maar even doen eerst met wat ik de afgelopen nacht zag, filmpje van Mw. Noorlander (o.a.). Ik was erg onder de indruk en het verklaart een boel. Niet langer hier blijven hangen, zeg ik nu maar hardop. Morgen vroeg op, naar de uwv dokter....ik hoop dat ze instemt met mijn eigen plan om minimaal te gaan werken, d.w.z. dat wat gezond is voor mijn dagstructuur maar niet meer perse om salaris binnen te halen, die tijd is geweest. Ik wil en moet dan maar nog wat aanvullende uitkering ontvangen tot mijn pensioen. Wat een zorgen, dat inkomen altijd! In elk geval ga ik een beloning bedenken d.m.v. een geldpotje: misschien maar 40 a 50 euro per maand, maar toch!?! Daarna naar mijn behandelaar. De elektrieke deken staat aan. Mooi boek in bed. Beetje troostgedrag mag, althans op die wijze wijze! Slaap lekker allemaal --- en na ruim half 12 ben ik hier nog. Te nieuwsgierig, te verslaafd, te gespannen. Oude pb's ingekeken. Confronterend hoe anders mijn hele situatie nu is vergeleken met toen, want ik kon oude eigen berichtjes nog inzien. Alleen daarom val ik mezelf nu niet te hard: dit heeft zin! Met sommigen van jullie had ik toen pb contact. En de moeilijkheden zijn nu warempel anders en miss beter dan toen? Raar. De deken zal nu wel erg warm zijn?..... Ik voel me zoals altijd: kan geen afscheid nemen van de dag, heel raar want het moet. Hoe leg ik me neer bij een leven wat ik ken? Kan ik open zijn voor wat komt? 23 november 2015 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 meld me droog af, tot morgen. merk wel dat als ik hier bezig ben op het forum ik juist meer aan drinken denk en daardoor wat gespannen, hebben jullie dat ook (gehad)? trusten leila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Meld me ook droog af. Welterusten allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Hoi allemaal, Mijn dag was okee, op school de middag en avond onder de mensen. Op zulke momenten heb ik geen trek en bij thuiskomst ook niet. Wel een soort knagend gevoel van onbehagen op de achtergrond. Daar kan ik niet echt een vinger op leggen. Ook wat problemen met concentratie. Nou ja, hoop dat het tijdelijk is. Kan me gelukkig weer droog afmelden. Welterusten en tot morgen! smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Ervaar het eerst maar Erik, je hoeft nog niet alles te kunnen duiden en soms krijg je pas laat inzichten. Je drinkt niet, dus de kans om het te snappen is dan groter dan met een kater. Iedereenervaart het weer anders, heeft ook andere bagage, een ander drinkgedrag vertoond en langer of korter gedronken. Dus wees trots dat je goed gaat en blijf alert zou ik zeggen. slaapwel voor wie nog op is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Goedemorgen, Onrustig geslapen dus na mijn loop met doggiedog toch nog even een paar uurtjes te pakken. Niet teveel anders slaap ik vannacht niet. Eerst maar effe een bak thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden