bolletje Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Tom als jij dan eens hier mijn nest in duikt en ik bij jou tv. kom kijken dan is dat probleem ook weer opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Werkt bij mij ook niet als dingen uitvallen. Nu weer even internet. Hoorde vanmorgen nog over gijzeling in Malie? Ook in naam van.... Maar goed , mezelf niet gek laten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Ik ben moe en niet meer scherp. Begrijp ik nu echt goed dat Bolletje en TomTom bij elkaar in bed kruipen. En dat dat is omdat ze geen tv kunnen kijken? Het is dat ik zeker weet dat ik niet gedronken heb. JaNina, erik, Monster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 (bewerkt) Ik twijfel Meya, er staat toch echt dat Bolletje dan hier TV gaat kijken:-) Maar ik twijfel inderdaad of mijn vrouw dat een goed idee vindt :-) 20 november 2015 bewerkt door tomtom2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Je hoeft niet te twijfelen TomTom, echt geen druppel ;-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Oh floepert, nu heb je door je aanpassing mijn tweede opmerking in het water laten vallen :-) tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Hahahaha nee hoor Myea ik heb m'n broek vol van relaties. Ik blijf lekker alleen met m'n gezinnetje. (twee lieve hondjes, 2 hele lieve katten en wat vissies. Daar ben ik al meer dan gelukkig mee. tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Zelfs de hete en daarna een kouwe doesj helpt niet... Zit mij hier lichtelijk pislink te maken. "Storing, wij doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen, maar om vergoeding van schade hoeven jullie bij voorbaat niet te komen..." Geestelijk ga ik hier kapot aan! Is toch op zijn minst een 1000 euries letselschade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Laat staan de letselschade die ik jullie berokken door mijn aanwezigheid hier... Hoe kan een sielug alleenstaand vrouwke met 2 pubers dat ooit goed maken dan met een flinke compensatie van jullie kant, kpn en telfort? Afijn... Verveel me stierlijk. Afwassen dan ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 hier gewoon TVOH hoor via de kabel ouderwets maar degelijk en ja ik heb nog een logeerbed Bol maar eerst die broek verschonen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Goedeavond allen, Hier gewoon t.v.internet en telefoon Geen KPN maar Ziggo, Geen dure t.v. maar het goedkoopste pakket. En oh, wat een geluk, alles doet het gewoon. Ex heeft wel KPN, en een dure tv. Al geen t.v. van 13.00 Wat heb ik weer een mazzel! En nu naar bed. Al om 7 uur begonnen vanochtend, en vanavond om 22.00 pas klaar. Wel vrij gehad vanmiddag, maar aardig aan mijn eindje nu. Dus welterusten beste mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Grmbllll... Mijn hele planning naar de knoppen. Kan hier zo slecht tegen. Slaap en rust in mijn lijf wil niet inzetten doordat hetgeen ik in mijn koppie had niet doorgaat zoals IK wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 En ja... het plenst hier... Maar dat houdt mij niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 mij ook niet heb de kat er net gewoon uit gezet blondie6173 en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Zorgverzekeringen... daar was ik vandaag ook mee bezig. Zoveel soorten verzekeringen. En dan controleren of de zorgaanbieder wel gecontracteerd is. En dan controleren wélke behandelingen van de zorgaanbieder gecontracteerd zijn. Want dat hoeft niet allemaal te zijn. Pffff.... Vervolgens lees ik dat de EU bitcoin wilt verbieden in Europa, want terrorisme ofzo. En dan kom ik toevallig bij een H&M winkel waar ik nog nooit ben geweest en zie ik dat ze alleen maar skinny broeken verkopen. Want dat is mode enzo. En daar heb ik zo'n hekel aan: smalle broeken. Dus ben ik uit de mode. Voel me oud. Troosteten gekocht. Een heel duur blue stilton kaasje. Oe, zo lekker. En 4 nep pashmina sjaals gekocht op de markt voor een tientje. Want het wordt koud en een sjaal is lekker warm. Nu ben ik op youtube 25 manieren aan het leren om een sjaal om te slaan. Ik had er maar eentje ooit geleerd. Moet toch maar een beetje met mijn tijd meegaan. Voel me een beetje beter nu. jowan en JaNina reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Luiken hier ook dicht... Loopje heeft me goed gedaan. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Droog te kooi. Morgen vroeg dag, welterusten en wellicht tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Ik kan verdorie niet slapen door de gebeurtenissen van vandaag. En dan gaat zo'n hoofd toch malen. Ik moet maar eens iets grappigs gaan lezen ofzo.. Welterusten aan degenen die wel rustig kunnen slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Welterusten allemaal. Ik kan gelukkig weer een droge dag melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 Welterusten Blondie, Beetje uitslapen morgen? Ik heb uitgeslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 maar ben je ook uitgeslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 Ehhh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 juist ja blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden