Meya Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Ja he, dit is een dagdraad om een paar keer rustig terug te lezen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Hoi allemaal, De presentatie heb ik net ook gekeken. Even een vraagje, dit bedoel ik niet ter reden om te gaan drinken overigens. Een jaar of vier geleden ben ik gaan drinken, wat resulteerde in de laatste 2 jaar bijna iedere avond wel een fles wijn. Na 19 uur. Ik weet dat ik verslaafd ben, maar heb soms dagen dat ik niet eens denk aan de alcohol. Blijft het zo makkelijk? Ik weer dat ik vorige week vrijdag de mist ben ingegaan maar al met al valt het stoppen reuze mee... wordt het nog zwaarder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Joosje ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Voor mijzelf is het, naarmate ik langer droog sta, gemakkelijker geworden. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer kan drinken, voor mijn gevoel heeft dit er ook mee te maken dat het op den duur makkelijker is geworden. Soms heb ik nog wel wat trek hoor, en misschien blijft dat ook wel maar ik slik Refusal, dus kan toch niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Joosje, bij mij viel het niet meer drinken de laatste keer erg mee. Mijn knop was om en ik twijfelde niet meer. En wat Bolletje schreef, hoe langer ik droog ben, hoe makkelijker het gaat. Welterusten beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Meld me droog af, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Koh, AKI gebruikt hetzelfde logo toeval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 (bewerkt) Even gekeken. Lijkt er wel op maar heeft drie verticale lijnen. En tuurlijk is het toeval.. alles valt ons toe vanuit de toekomst. M'n avatar ontstond vorige week in m'n hoofd tijdens m'n share in een meeting waar ik probeerde te vertellen hoe het herstelprogramma voor mij werkte.. :rose: PS. ik heb niet de AKI "gedaan". Ik "zat" op die in Kampen. 10 november 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden