Mupke Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoi allen Ik dacht weer eens kijken hoe het hier is. Leuk om nog oude bekenden te zien. Bolletje, Jane. Hannah, kom op! Als je het niet meer weet, drank gaat je het antwoord ook niet geven. Dat weet je best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen allen, Ik heb het gisteren weer droog uitgezeten. Hoorde vanmorgen dat het appartement van mijn zoon en schoondochter per 1 december vrij komt en ik er dus in kan pffff werk aan de winkel dus. Heb er zin in. Ondanks het feit dat ik een hekel heb aan alleen zijn, kan ik nu toch ook een gezonde spanning voelen om weer naar mijn vertrouwde omgeving terug te gaan. Heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Er zijn ook veel mensen die willen weten hoe het met jou gaat Gipsy? Ben je weer terug in de kliniek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 ik heb een wijntje op om de pijn te verdoven. er is geen mens die naar me vraagt. zelfs mijn dochter niet. het ga jullie goed! Ik word hier toch wel, nou laten we zeggen flink geïrriteerd over Hannah. Van de week heb ik een paar keer gevraagd hoe het met je was. Daar heb ik geen reactie op gekregen, gisteren of eergisteren heb ik het ook weer gevraagd maar weer geen reactie. Ik blijf niet aan de gang hé? Kijk als je vragen krijgt en je geeft geen antwoord dan houd het gauw op bij mij. Schuif niet de schuld in andermans schoenen, maar kijk eerst eens of en hoe je zelf reageert. Kijk dat jij drinkt en het hier verteld moet je zelf weten, ook al vind ik het niet de juiste weg, ook omdat je al lang hier bent , maar wees eens reëel, je krijgt bijna altijd wel een reactie als je om aandacht vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ben het met bovenstaand bericht eens Bol, Ook ik probeer belangstellend en steunend te reageren, maar krijg ook geen reactie. Geeft niet, hoeft ook niet, maar zeg niet dat geen mens naar je vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) God weet Aggie, kunnen ze hem bij zo'n christelijke vereniging ook meer kracht geven. Ik heb vaker gehoord dat mensen in een gebed iemand erg goed kunnen helpen. Ik hoop het voor je. Ik geloof dat er echt meer bestaat dan alleen maar datgene wat wij in rl. zien. Rapske heb je vandaag weer gewerkt? 7 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ja Bol, Vanochtend 4.5 uur gewerkt. straks nog een uur. Dan even naar huis om te eten. Dan weer van 20.00 tot 22.00 Werk veel, ik weet het,7 dagen in de week. Maar verdien lekker, zodat de volledige aflossing van mijn huisje steeds meer in zicht komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Das dan ook wel weer een lekker vooruitzicht hé Rap? Soms denk ik toch wel dat je wel erg veel werkt en te weinig vrije tijd hebt om iets heel anders te doen of gewoon maar lekker zitten niksen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoelang moet je daar nog zijn Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Nee helaas niet... Daar is niets helaas aan Gipsy. Je kiest er zelf voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) Ja maar Hannah je kan toch niet van ons verwachten dat we altijd voor de pc zitten omdat, als jij een berichtje neer zet, we gelijk maar moeten antwoorden? Het is geen betaald werk? Ik heb het wel vaker mee gemaakt hier dat als er niet gauw genoeg geantwoord wordt, jij boos bent. Dat kan je toch niet maken? We zijn daar toch vrij in. Nu komt het bij mij erg dwingend over. En dat voelt niet prettig. En als er op het moment net iemand anders ook aandacht nodig heeft dan moet je gewoon even wachten. Er wordt echt wel gereageerd op je. 7 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Dan heb ik het zelf ingevuld Hannah. Dan is het mijn fout Sorry Mupke Hé hoe is ie verder met jou zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Poeh, poeh. Het is zaterdag avond hoor. Laten we even focusen op lekker nuchter blijven :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) Het was gebaseerd op mijn gevoel dat ik kreeg bij het lezen van jouw berichtje. Ik had het gevoel dat je boos was. Nogmaals sorry. Ik blijf wel nuchter hoor Tom. En jij ook hé. Je doet het goed. Chapeau. Ben heel benieuwd hoe het met de tatoo van Gipsy is gegaan. 7 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 joosje alles ok daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ik moest onverwacht een trein eerder nemen, maar als ik terug lees dan zie ik wat er gebeurde zo: Bol ik las Hannah als contact zoekende en dat ze bedoelde niemand van thuis die wat aan haar vroeg hoe het gaat. En jij dacht misschien dat ze ons/jou iets verweet (en dus boos was?) Ik heb gisteren ook een antwoord gelezen hoor. Misschien lees jij niet alles Bol? Af en toe zijn hier misverstanden die echt niet nodig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 soms lees ik terug hoe een gesprek verliep, omdat het onbevredigend aanvoelde (is dat goed nederlands?)... en dan merk ik dat mijn stemming veel invloed had op hoe ik het de eerste keer las, en na een nachtje slapen weer heel anders op mij over komt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoi Gerrit, Helemaal goed hier. Daar ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Vrede op aarde... Fijne zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Bol bedoelt het goed Hannah bedoelt het ook goed. Nu weer vriendjes zijn hoor. Niet nodig volgens mij dit soort gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hahaha joosje dat dacht ik dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Jij ook Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Het zijn net mensen, die alcoholisten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Nou de Bol gaat weer darten kijken. Altijd genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Mupke Hé hoe is ie verder met jou zeg. Met mij gaat het goed Bol. Ik ben een tevreden mens, en ADB. Toch leuk om je weer eens te lezen hier. Met jou ook alles oke? En Sowat zag ik, en Rapi! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden