hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Volgens de one line behandelaar zou het helpen als je 9 x STOP in jezelf zegt als je zucht hebt. Mij heeft het geholpen. Dus geen 8 of 10 x maar 9 keer, iets magisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ik heb de gehele borrel overgeslagen. Na de kerkdienst en begrafenis was er in de lokale bar een bijeenkomst om zijn leven te vieren. Daar stond al gelijk bier op de tafel: het was heel druk dus ik ben er vandoor gegaan in de gedachte dat ik de jongens morgen toch weer zou zien. Ik vond het een beetje laf van mezelf maar ik had al genoeg verdriet 'ingeladen' en was vastbesloten niet te drinken.... Beetje laf?!? Dat meen je niet. Ik vind het echt rete rete goed. @ZZB en Joosje: zet m op alle twee! Doe het goede. @Hummer, veel gekker moet het niet worden hoor... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Zet hem op Joosje uitkieperen is de beste oplossing. Heb ik dinsdag ook gedaan, alleen zat er niet veel meer in Neem de draad terug op dat heb ik ook gedaan. Succes Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Wat een verdrietige verhalen allemaal... Heel veel kracht gewenst! Kennen jullie dat gevoel, zoveel om je heen, maar zo eenzaam? Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Kom dan hier even praten Joosje hier is altijd wel iemand. Ben je kunnen stoppen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ik ken het gevoel amper Joosje terwijl ik heel vaak alleen thuis zit. Ik voel me bijna nooit eenzaam. Maar weet je ook hoe dat gevoel komt? Heb je het gevoel dat je anders bent dan anderen? Houd je je vaak op de achtergrond onder mensen? Of mag je er gewoon helemaal niet zijn? Of ben je bang? Altijd heel belangrijk dat je er achter komt waardoor dat gevoel van eenzaamheid ontstaat, en of je er iets aan kan doen. Ja en als je adb gaat worden gaat er ook een andere wereld open, en daar moet jij je een weg gaan zoeken die voor jou het prettigst gaat worden. En dat valt niet altijd mee hoor. Maar het is zeker te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 (bewerkt) Hoi Frieke, Mislukt. .. 7 november 2015 bewerkt door joosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Sterkte Joosje, en blijf lekker schrijven hier. Ik meld me droog af voor het dagpact. Was een goede dag hiero. Slaap zacht allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Kom alleen even welterusten wensen, Alles weer gelezen Dat is goed voor me, Des te dankbaarder nu, dat ik momenteel niet taal naar drank. Sterkte met name voor ZZB en Joosje. En joosje..weggooien die zooi nu ! (zei, zij goedbedoeld ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Joosje hier kun je je wèl uiten. Wat maakte dat je toch dat 2e glas nam terwijl je hier schreef dat het 1e je niet smaakte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Lady Jane, geen idee even eigenlijk.. Jij? Truste xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Lijkt wel of ik van extravert ( zelfs gedanst in clips op tv) introvert gemaakt wordt. Je schrijft deze zin op of iemand anders buiten jezelf jou introvert gemaakt heeft. Doel je dan op jouw man nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Jeetje, heftig zeilboot... Heel veel sterkte en Beterschap. Gipsy, t smaakt ineens anders. Weet eigenlijk niet eens meer waarom ik deze fles toch kocht. Mijn mooie motivatie en goede gevoel was er iig niet! ... 1 kan toch wel. Shit! Heb er 1 glas uit, niet echt behoefte nog, gooi hem zo leeg Denk ik Xx De laatste 2 woorden geven aan dat je een achterdeurtje open hield, maar ik kan niet in jouw hoofd kijken waarom je die deur niet dicht gooide en de drank weg kiepte ondanks dat je niet echt behoefte nog had. Maar kijk er morgen nog eens naar als je leert van een uitglijder hoeft het geen terugval te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 (bewerkt) Hmm.. Denk dat je altijd zelf de touwtjes in handen hebt 7 november 2015 bewerkt door joosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ik meld me schoon en droog af voor het dagpact. Morgen weer een dag. Groet vanuit Milano. Het Internet wat ik tot mijn beschikbaarheid heb is bagger, niet betrouwbaar in kwaliteit en kwantiteit. Lastige stad hier voor een alcoholist, hoor. Maar ik red me wel. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 (bewerkt) . 7 november 2015 bewerkt door joosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Dank je wel mijn gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 @joosje: Ben nu een paar dagen in een hotel. Het tweede wat ik vraag is om de minibar alcoholvrij te maken. Ik moet het spul niet in de buurt hebben. Als het eens allemaal tegen zit, HALT, kan het zomaar weer eens een oplossing lijken. Die voorbereidende maatregelen neem ik zonder dat er iets aan de hand is. Ik probeer te voorkomen dat ik straks iets in de hand heb.... lady jane en tomtom2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Joosje je heb nog steeds de touwtjes in handen. Zeker over jouw gevoelsleven. Als je nu zegt dat door jouw man's introversie jij minder extravert bent geworden geef je als het ware jouw man de schuld en verwacht je eigenlijk van je man dat hij gaat veranderen. Maar jij bent zelf verantwoordelijk voor jouw gevoelsleven, ook voor jouw extraverte leven, niet jouw man. Als je dat weet kan je ook echt gaan werken om dat weer terug te krijgen. Elkaar vrij laten ook in een huwelijk is een groot goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Bolletje, snap wat je zegt maar ik weet niet hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Jowan. Dank je wel, ik hoop zo dapper te worden. Echt. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Zo fruitvlieg.. die komt ff binnen X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Joosje ik had visite anders was ik eens vlugger komen kijken hoe het met je was. Morgen terug met volle moed opnieuw beginnen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ietjefietje, dat is sowieso een feit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Fruitvlieg heeft een punt volgens mij, joosje. Het is ook mijn ervaring dat ik, toen ik nog dronk, mijn problemen niet eens zag, laat staan dat ik er wat aan kon doen. Pas toen ik drank op nr. 1 zette en stopte met drinken, kon ik weer enigszins normaal over de dingen nadenken. En er wat aan doen. Lees alles morgen nog eens na. Dan ziet het er weer anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden