tomtom2 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen allemaal, dat iedereen maar een goede, droge dag mag hebben. Met wat lol ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen frummers, Koffie en thee staan klaar. Laat de dag maar beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Jij ook een goedemorgen Lila. Agnieta, wat heerlijk dat jouw vogeltje weer terug is. Mooie verjaarsk'do kon je je vast niet indenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Lila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen. Zo heerlijk naar mijn landgoed, wroeten in de modder. Nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Telefoon goed vol geladen, MG? Dan moet het toch wel gaan lukken? 4 november 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goeiemorgen allemaal Dagpact: Lila jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lana Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Goedemorgen, De hele nacht schimmen gezien. Veel angstzweet gehad. Maar weer met frisse moed opgestaan. Nu kind naar school en ik naar m'n werk. Wat is een dagpact? Iedereen een fijne dag vandaag! 4 november 2015 bewerkt door Lana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Een dagpact is een sterke afspraak die je samen met anderen met jezelf maakt en die openlijk uit om er kracht aan te geven. In dit geval om vandaag de eerste niet te nemen. Het kan je helpen je doelstellingen te halen. Het geeft voldoening je na behaald resultaat succesvol af te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Vanmiddag komt zijn grote liefde spelen, uit zijn oude klasje. Hahahaha wat klinkt dat ontzettend leuk en lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen allemaal, Pas om 12.00 beginnen. Vanavond cursus over dementie 3 avonden zijn dat, vanavond de eerste. Altijd interresant, zeker omdat ik er heel veel mee te maken heb in mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hee Klavertje ! Precies een maand alweer ! Op de goede weg joh. Heerlijk gevoel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goeimorgen allemaal, Vandaag betere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ja, schattig is dat he Ietje, Ik herken dat wel van mijn kleinkinderen Ze kunnen echt heerlijk verliefd zijn dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen Somegirl Maak er wat van he. Nieuwe dag, nieuwe kansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Die ga ik zeker benutten Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemorgen! Hoe zet ik een vaste tekst onder mijn berichten? Geweldig die kinderen van deze tijd... zelf heb ik hier ieder weekend de zoon van mijn vriend van 7 jaar en regelmatig mijn kleindochter van bijna 3. Waar halen ze de wijsheid vandaan, zo mooi die ontwikkeling te mogen volgen. Vandaag de eerste dag "alleen zijn" oefenen, vriend is 2 dagen met zijn broers golven. Het huis is al aan kant, was is gedraaid en hangt buiten, honden uitgelaten...en nu?? Maar wat rondhangen met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ja weet je wat hij laatst over haar zei? J. is mooi en prachtig en beeldschoon!!! En ze is ook heel lief! Hahaha, net 6. Wacht maar tot ze 13/14 zijn... Dochter vindt jongens idioten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goedemiddag trouwens. Weer terug van landgoed. Nu doesj en niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Mmm... en bedankt. Ik zie er gewoonweg tegenop. Heb inmiddels boek en muziekje klaarstaan. Doorbreken van gewoontes. Wie weet brengt het mij weer een stapje verder in mijn proces. Kom ik alleen achter door het te doen en te ondergaan. Pfff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ik heb hier ooit iets gelezen over een filmpje die je kan bekijken op youtube over wat alcohol met je hersenen doet. Ik kan dit niet meer terug vinden. Kan iemand mij helpen om het terug te vinden? Hier lekker aan de pc vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hartstikke bedankt, Ik ga het eens bekijken. Zal me sterker maken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Toppie Wijfie, je gaat er nu echt mee aan de slag. Ik hoop dat je heel gauw slaagt en lekker bezig kan zijn voor mensen, die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden