Spring naar bijdragen

Dinsdag, 3 november 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ja dat weet ik het heeft me al veel moed gekost om dit hier te posten. Ik weet dat ik mezelf moet helpen, dit kunnen jullie niet.

Jullie kunnen mij  steunen maar als ik het zelf * moet ik het zelf oplossen, jammergenoeg!

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik gedaan ik heb de rest  weg laten lopen. 
Zat niet veel meer in de fles wijn maarja alles dat weg is is weg. Ik voel me zelfs niet dronken, dit wil aan veel zeggen zeker!

Het is nog maar namiddag ik hoop dat ik de avond door kom.

Ik trek me op aan het forum!  :rose:

bewerkt door Somegirl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... die had een nieuwe voor mij, mocht ik zo ophalen.

Het is een jonkie van 8 weken.

 

Kom ik gister thuis met Ugly.

Mail: Aggie volgens mij heb ik jou Dusty zondagmiddag gevangen toen ik mijn kippen aan voeren was.

 

Nu heb ik dus 2.

 

Hé meis, van harte gefeliciteerd.

Met je verjaardag uiteraard, maar ook met je vogeltjes..

 

Je hebt die man van de mail toch wel nog even gezegd dat het niet jou Dusty is maar jouw Dusty.

Net zoals mijn kippen en niet mij kippen... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Aggie dat de vogel weer terug is zeg. Ik had er ook best wel wat vertrouwen in zeker omdat hij niet mensenschuw is.

Beter even nog niet die twee bij elkaar zetten zeker omdat het nog een kuiken is. Gewoon heel langzaam aan elkaar laten wennen en niets forceren. Die gaan vanzelf wel naar elkaar toe.

 

Sowhat wat fijn dat jouw hond geplast heeft dan gaat het allemaal weer wat beter worden. :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie dan is het logisch dat hij vaak grauwt en snauwt naar je, als hij zichzelf niets waard vindt. Dan verdient hij niets, hoeft ook niets meer te doen, en jij moet niet zeuren aan z'n kop hij voelt zich toch een nul. ;)

Tja ik denk toch dat je meer moet gaan proberen, eigen gang te gaan en hem met rust te laten. Zelf gaan genieten van het leven, nu jij het nog wel kan en accepteren dat J. niet meer mee gaat. Want de kans is groot dat hij niets meer wil ook niet met een vrijwilliger.

Maar als hij tuinieren leuk vind, misschien dat daar wat mogelijkheden zijn b.v. in een dierentuintje of zo?

Van de andere kant denk ik ga zelf meer doen buitenshuis. Niet alleen met de muziek want daar is het soms ook best gevaarlijk voor je, maar iets van vrijwilligerswerk. Of samen eens gaan kijken bij zo'n dierentuintje, misschien kunnen jullie samen iets doen.

tja en gelijk nu ik dit schrijf voel ik toch dat wat ik schrijf, niets uithaalt, want daar draait het niet om. J. is oud en wil gewoon z'n eigen gang gaan, en het liefst zelf keuzes maken.

Het is niet meer prettig met J. en de vraag is of daar iets aan te doen is. Alleen met rust laten :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie J. staat veel dichter bij de dood dan jij. Voor hem is het leven een heel eind voorbij. Dan is het erg moeilijk om vrolijk te blijven en optimistisch.

Maar gastvrouw lijkt me inderdaad leuk om te doen. Hoe wil je dat nu gaan aanpakken? Stap je dan gewoon het ziekenhuis binnen en bied je jezelf aan of hoe gaat dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar gelijk m'n vijf dagen gevierd en uit wezen eten...met een cola, uiteraard (nou ja, zo uiteraard was het niet). Ik moest mezelf echt bedwingen om niet te roepen "doe mij maar een wijntje, of zes" en "ach, eentje kan toch geen kwaad". Maar mijn man zat me ontzettend indringend aan te kijke (doet ze het of doet ze het niet). Zit nu braaf aan de thee (ook nooit gedacht dat ooit te zeggen :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijfie, ik probeerde een aantal keer iets bij te dragen aan de vragen die je hebt.

Wat ik van je lees, telkens weer, lijkt een perfect spelletje om de hete brij heen draaien.

Heel waarschijnlijk zie je datzelf niet zo. Realiseer je eens dat telkens wanneer je met een vinger naar een ander (J) wijst, er drie vingers naar jezelf wijzen.

Kijk naar jezelf, je eigen acties, je eigen verantwoordelijkheden. En dat zonder zelfmedelijden. Heb de moed eens. Stap in die trein, begin er eens aan.

 

Ik ga er hier op het forum niets meer aan toevoegen. Alles is al gezegd, het meeste door anderen. Er verandert niets als jij je denken niet verandert. Niemand, en ook jij niet, kan de omstandigheden veranderen.

Herinner je eens het gebed om kalmte wat je heel waarschijnlijk op de AA gehoord hebt.

God,

Schenk me de kalmte te aanvaarden wat ik niet kan veranderen,

De moed om te veranderen wat ik kan veranderen

en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te maken.

 

Probeer het eens tot je door te laten dringen en te begrijpen

en doe er je voordeel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...