Somegirl Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik ga droog slapen. Internet doet het niet meer enkel mobiel. Slaapwel iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Tomtom bedoel je dat de gene die gedronken heeft daar niets over zegt of dat de frummels er niets over zeggen? Nou ik lees het antwoord wel een keertje. Voor nu ga ik afsluiten en lees jullie morgen weer. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 tomtom je mag altijd reageren wel graag in respect naar de ander en liefst helpend en het is lastig echt te weten wie drinkt en wie niet dus de meesten gaan even op hun handen zitten bij twijfel ik wel in elk geval. lekker naar bed nu want vroeg op morgen slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik mag me schoon en droog afmelden voor de dagpact. Vandaag een wat lastigere dag. Ik heb het een paar mensen lastig gemaakt die naar mijn mening niet genoeg service boden. Ook op andere momenten wat last van kort door de bocht en oud gedrag. Tijdens gesprek met vriendin blijkt het toch weer pijn en teleurstelling te zijn waar ik zo bot op reageer. Kan ik toch nog niet goed genoeg mee omgaan. Daar ga ik toch wat aandacht aan schenken om de rust terug te vinden voordat ik komende week op reis ga. Zoiets wil ik niet meenemen. Een fijne NA meeting bezocht vanavond ter afsluiting. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Trusten mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ook ik ga m'n mandje opzoeken. Niet gedronken....Yes, weer de eerste dag overwonnen, en wat voor een. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 @Sowhat: stoor je je aan mijn aanwezigheid? Dat "riedelt" er zo'n beetje doorheen zoals ik het lees. Wat is precies je (hulp)vraag, waar kan ik je mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik geloof je om wat je zegt alhoewel het anders klinkt. Ik zie nog steeds geen vraag van je of iets anders waar ik iets mee kan, maar misschien hoeft dat ook niet? Ploffie zou vast zeggen dat het weekeinde alweer begonnen was...... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Dank voor de steun en het meeleven vandaag. Meld me droog af en dat voelt goed. An en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Ik vind jowan wel lekker duidelijk Dat strikte en ondertussen genieten Maar dat is herkenning Eigen manier, dus dank voor delen Voor mezelf weet ik niet of de drank wint of niet Het is inbouwen van een eigen regelmaat en discipline Steeds opnieuw in veranderende situaties En niet opnieuw, maar door Ik heb mijn anker, mijn houvast Al lijkt die soms verloren Ik heb ervaring Daar zou ik uit kunnen putten Maar ik maak het niet moeilijker dan het is Voorheen vond k mijzelf een looser Dat gaat niet door drank of wat nog gebeuren Daarvoor is er teveel gebeurd Al telt dat niet Dat is wat het is. Ga goed allen! Nog een stapeltje weg te werken Vertrouwen heb ik wel Gewoon doen Het is heel lang een issue geweest Met of zonder, ik kom er wel I am Mijn houvast. 31 oktober 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 vraagje . hoe kan ik zien wie er nog wakker en one line zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Net was ik gast Ik heb me aangemeld nu Je ziet nu twee leden beneden in beeld Jij en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Nu ga ik weer gast worden door me af te melden Misschien wil je nog wat kwijt Wellicht vang ik dat nog op Ik ben niet zeker of ik er iets mee doe/kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden