Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 october

tomtom2

Aanbevolen berichten

Ja wat ik zondag allemaal naar binnen heb gewerkt....chocolade ( allerlei varianten), chips, toetjesss....veeeeel slagroom.

De volgende dag voelde ik me daar niet blij mee. Lijkt op het schuldgevoel na flink zuipen.

Ik heb mezelf toch kunnen geruststellen met het idee dat dit 100 keer minder erg is als alcohol.

En dan vergeet ik zomaar hoeveel cal. Er in drank zit.

Ik kom tot de conclusie dat zo'n vreet dag ook niet helpend is.

Nu weer happy, omdat ik naar AA kan!

Somegirl van harte welkom. We komen hier allemaal met t zelfde probleem, dussssss....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20.30 uur, "verslaafd"

geen idee of het wat is.

RTL4

Ga ik kijken Jane,

En daarna dubbeltje op zijn kant,

Kijk ik ook altijd

Meya,

Je schrijft erg leuk.

Je mag blijven :P ,

Kate,

Daar snap ik ook niets van hoor, van die plaatjes,

Heb het ook maar opgegeven om het ooit te leren, veel te frustrerend :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi weer, droog maar dankzij een bijzonder vervelende collega toch een verklote dag. Soms, meer dan andere dagen, zou ik wel eens gewoon iedereen weg willen toveren uit Nederland en lekker in mijn eentje door de weilanden banjeren.

Wel droog gebleven meld ik me af..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot 14:00 aan de studie daarna wandelen in de Amsterdamse Waterleiding duinen. Schitterend die burrelende herten overal. Ook de vos nog gezien op de plek waar ik hem altijd zie. Vooral toen het schemerig werd leken de herten overal vandaan te komen en overal dat geluid en zelfs de geur van mannetjeshert. Daarna snackbar eten en gelijk door naar sauna. Net thuis van een heerlijke middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.

Hé Superkanjer Sowhat, wat nou zeg. Inderdaad heel raar want je hebt al zo'n tijd niet meer gedronken. Ja dan schrik je je dood. Ik hoop dat het dadelijk als je naar bed gaat over is want zoiets kan je uit je slaap houden. Een lekker kopje bouillon pakken?

Zo hier heel de avond tv. gekeken achter de pc. Das hangen, verzitten, draaien en weer hangen. Ik heb er een houten kont van gekregen.

Val nu bijna in slaap. Heb zo'n beetje de hele dag in de tuin gewerkt en alle tabaksplanten zijn nu de grond uit. Morgen goed harken en schoffelen en de winter kan beginnen.

trusten allemaal en tot morgen weer. :)  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menja en Tom, goed bezig! Die eerste dagen zijn lastig, vervelend, zwaar <piep>.

Dat doen jullie gewoon. Petje af hoor.

Sowhat, ik meen dat je ook aan het minderen bent met roken?

Dat veroorzaakte vroeger bij mij ook trek in meer alcohol.

Ik ben net thuis van een soort vrijwilligerswerk, gevolg door yoga.

Nu douchen en naar bed.

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...