Gast Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Maar ja, moet over gezwegen worden toch? Ruimte laten aan anderen enzovoort. Hoewel ik je eerder afviel, vind ik wel dat je ruimte mag hebben als je iets wil delen. Vind dat je daar recht op hebt. Als je nog wil tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Mooi Spud dat je weer wat kunt gaan doen. Hoeveel uren start je mee per week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 ik neem mn boek mee naar bed geen zin in de nachtfilm hoe mooi ook (NPO3) slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Opslomen nu... of iets in die richting... Eerst maar eens effe de hond uit. Doe je wel ff rustig aan met die hond?! ;-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Ik meld me weer schoon en droog af voor de dagpact. Weer een heerlijke NA meeting bezocht vanavond. Morgen ga ik onderweg met een fellow die zijn praat kwijt moet, maar we nemen ook de camera's mee, zuid-limburg. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Ik meld me af en, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, morgen weer met een nuchter hoofd op. Welterusten! Ik hoop dat een Gipsy ook haar plek vindt vanavond, waar dat ook mag zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 kmw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 kalmte moed en wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Goeie avond Ter compensatie Vandaag een BH gekocht van 15 eurie Bij de rookworstenwinkel Vorige week ook al maar die paste niet en was de buurvrouw weer blij mee (ik had natuurlijk alle kaartjes ed al verwijderd) Deze wel Al draag ik ze liever niet Onder bepaalde kleding staat het wel ok Trust! Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 Naar wat voor Gala ga je Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 De eerste keer dat ik ongesteld werd was ik op vakantie met mijn vader. Hij wilde mijn eerste tampon inbrengen. Dat wilde ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Papa wilde dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden