Spring naar bijdragen

Donderdag, 22 oktober 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Proffessor Knight en Victoria Simson uit Iowa hebben onlangs 12 broden gekocht bij verschillende bakkers en die onderzocht op alcohol. De percentages zoals gerapporteerd aan de Science Suplement varieerden tussen de 0,04 en de 1,9 %: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1709087/?page=1

(als ik op moet zouten naar de onzinhoek dan hoor ik het wel he?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- druivensap, liefst zo ongezoet mogelijk

- klein scheutje witte wijn azijn

- recept zoeken zonder alcohol kan bijna altijd (wat ga je maken? Heb eergisteren de smoor gemaakt van Ploffie, hmmm...)

- en afhankelijk van je triggers kun je ook een 0,2 flesje wijn kopen en meekoken. Alle alcohol verdampt boven de 80 graden. Wel echt laten koken :) en niet met een doek over je hoofd boven de pan gaan hangen ;)

Wijziging: dit laatste advies klinkt goed maar is niet waar. Zie verder in het draadje.

Dankjewel Meya, ik had ook via een andere bron als tip gekregen 'sherry azijn'. Ik laat een gerecht niet schieten als er staat dat

er een glas witte wijn in moet of zo. Het is juist een uitdaging om een vervanger te vinden. Sowieso koop ik geen wijn voor in

huis om 'te koken', hi, hi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Burchill, van waar wil jij zulke triggerende gerechte maken?

Normaal willen zijn, is ook een valkuil hoor.

En als je indruk wil maken op een meisje, maak je je het er niet makkelijker mee voor de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte ermee! Vandaag weer lekker een dag nuchter doorgebracht, na mijn laatste terugval was dit de zesde dag "terug" en ik voel me nu pas weer helemaal 100% mezelf. Zes dagen....

Ik ga straks lekker in mijn warme bed liggen met een gerust geweten en ook nog wetend hoe slecht ik eraan toe was vorige week donderdag :-).

Welterusten iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het welkom terug, doet me goed :rose:

Dacht dat het vandaag een makkie zou zijn omdat ik vanavond moest werken. Maar onder werktijd zat ik steeds te denken, zal ik tóch...Ik dacht ook, ik kan het er beter nú nog even van nemen dan na een paar weken, maanden, jaren :) droog.

Is wel jammer dat er in mijn woonplaats een supermarkt tot 10 uur 's avonds open is.

Maar het is me gelukt om ipv richting supermarkt direct naar huis te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...