Spring naar bijdragen

Dinsdag, 20 oktober 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Pffff het forum word met de dag vager! En gaat absoluut niet meer om het probleem waar velen hier mee komen. Ik denk dat mensen te betrokken bij elkaar raken. Iemand die het moeilijk heeft met zijn alcoholprobleem blijft hier weg omdat iedereen het zo moeilijk heeft met " andere" dingen. Ze durven hier niks meer over te posten want ja, het gaat hier over veel " ergere" dingen. Nog ff en ben hier ook foetsie. De dagdraad moet de dagdraad weer worden, en vooral voor de nieuwkomers hulp bieden aan het probleem alcoholverslaving. Laat aub die andere dingen op de aparte draadjes, er zijn er genoeg zou ik zeggen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jootje,

Dit is wel degelijk een probleem waardoor mensen zouden kunnen gaan drinken. Deze problemen zijn niet "erger", maar dit zijn ook dingen die bij het leven horen, en waardoor wij in het verleden misschien zouden gaan drinken. Nou wordt het hier op het forum geschreven en dat is goed. Als mensen daardoor niet op het forum durven te komen, tja das heel vervelend. Ik hoop dat ze toch over die angst heen komen en de stap durven te nemen. Nogmaals dit hoort bij het leven.

Anders zou het zijn als er een ordinaire scheldpartij zou zijn hier en mensen elkaar dingen zouden gaan verwijten, en elkaar echt pijn doen. Dat is ook wel eens gebeurd, maar dan grijpt Tactive wel in.

Maar waar zou jij het dan over willen hebben waardoor mensen dan wat makkelijker hier durven komen? :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk

dat we niet voor anderen

moeten gaan denken

dat gebeurt al genoeg.

We hebben totaal geen invloed

op wat frummers hier schrijven.

En mensen die nog niet durven of willen

schrijven zijn immers niet bekend.

Mensen zoals lidia die jaren las

eer ze schreef, niets mis mee toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje, ik denk dat ik precies begrijp wat je bedoelt. :rose:

Ik heb wel een woelige tijd achter de rug. Ben sinds een paar weken weer van plan om te stoppen. En wil dan graag wat hulp/steun zoeken op het forum. Wil me dan ook weer aanmelden op het dagpact. Is toch altijd weer een steuntje in de rug. Ben geen nieuwkomer maar wel een tijdje stil geweest.

Maar ik lees dan van alles op de dagdraad en vind het moeilijk om dan "in te breken". Vind dan dat mijn probleem in het niets valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...