Mai Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Evening, Eigenlijk zou ik best wat willen zeggen Heb alle scenario's al tig keer door genomen Dat wordt em dus niet That's life Wel een ouwerwets fijne klusdag gehad trouwens Radiator aangesloten in de studio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 En ik zeg al helemaal niks meer. Ik meld me af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Heerlijk als je die helicopterview hebt Dat je jezelf ziet zitten Zeg maar en glim,-of plots schaterlacht Trust,lieve mensen Het is mij een waar genoegen "Alles is een kwestie van perceptie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Pffff het forum word met de dag vager! En gaat absoluut niet meer om het probleem waar velen hier mee komen. Ik denk dat mensen te betrokken bij elkaar raken. Iemand die het moeilijk heeft met zijn alcoholprobleem blijft hier weg omdat iedereen het zo moeilijk heeft met " andere" dingen. Ze durven hier niks meer over te posten want ja, het gaat hier over veel " ergere" dingen. Nog ff en ben hier ook foetsie. De dagdraad moet de dagdraad weer worden, en vooral voor de nieuwkomers hulp bieden aan het probleem alcoholverslaving. Laat aub die andere dingen op de aparte draadjes, er zijn er genoeg zou ik zeggen!!!! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Goeie morgen Jootje, Dit is wel degelijk een probleem waardoor mensen zouden kunnen gaan drinken. Deze problemen zijn niet "erger", maar dit zijn ook dingen die bij het leven horen, en waardoor wij in het verleden misschien zouden gaan drinken. Nou wordt het hier op het forum geschreven en dat is goed. Als mensen daardoor niet op het forum durven te komen, tja das heel vervelend. Ik hoop dat ze toch over die angst heen komen en de stap durven te nemen. Nogmaals dit hoort bij het leven. Anders zou het zijn als er een ordinaire scheldpartij zou zijn hier en mensen elkaar dingen zouden gaan verwijten, en elkaar echt pijn doen. Dat is ook wel eens gebeurd, maar dan grijpt Tactive wel in. Maar waar zou jij het dan over willen hebben waardoor mensen dan wat makkelijker hier durven komen? 21 oktober 2015 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) 22 oktober 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Moghu Kohtje, Maar wat zou jij dan liever zien? Een apart draadje voor zulk soort dingen, zodat de mensen wat makkelijker op de d.draad komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 ik denk dat we niet voor anderen moeten gaan denken dat gebeurt al genoeg. We hebben totaal geen invloed op wat frummers hier schrijven. En mensen die nog niet durven of willen schrijven zijn immers niet bekend. Mensen zoals lidia die jaren las eer ze schreef, niets mis mee toch? erik en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) 22 oktober 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Oké Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Jootje, ik denk dat ik precies begrijp wat je bedoelt. Ik heb wel een woelige tijd achter de rug. Ben sinds een paar weken weer van plan om te stoppen. En wil dan graag wat hulp/steun zoeken op het forum. Wil me dan ook weer aanmelden op het dagpact. Is toch altijd weer een steuntje in de rug. Ben geen nieuwkomer maar wel een tijdje stil geweest. Maar ik lees dan van alles op de dagdraad en vind het moeilijk om dan "in te breken". Vind dan dat mijn probleem in het niets valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Gewoon doen Rosa. Goed trouwens dat je weer plannen hebt om te stoppen, nu je kennelijk in rustiger vaarwater bent gekomen. Leuk dat je weer terug bent trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Dank je Gerrit. Mijn leven ziet er nu mooi uit op 1 ding na. Dat ik toegeef aan mijn alcoholverslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Dan kan niets je toch weerhouden om die nu aan te pakken Rosa? Het kan echt lastig zijn en niet leuk. Maar naar mijn ervaring kan de beloning groot zijn. Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ja klopt. Ik had vorige week al een start gemaakt. Dat gaf me zoveel rust. Me geen zorgen maken om drank te scoren, steeds een andere supermarkt, andere cassiere, andere glasbak. Weet ook hoe goed het leven kan zijn zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden