blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 En nu echt proberen wat rust te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Kastanje 2 1/2 jaar droog. Toppie Ik heb net mijn warmte deken aangezet en duik er ook zo in. Ben ook best wel moe en morgen dienst. Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 ik ben blij dit forum gevonden te hebben: heb recentelijk een terugval gehad ondanks dat een AA maatje van me zichzelf dood heeft gedronken dit jaar. Het is en blijft een krankzinnige ziekte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Het blijft nog onwerkelijk, dat Kabouter hier niet meer is. Verdrietig om haar terug te lezen. Mooie vlinder die je haar nog hebt gegeven, MG. Zal voor jou ook moeilijk zijn. Welterusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden