Spring naar bijdragen

Woensdag 14 okt 2015


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Ik hoop dat jullie net zo lekker hebben geslapen als ik :)

Eindelijk een keer diep en droomloos geslapen.

Ben meteen helemaal vrolijk!

Ik steek vandaag mijn kaarsje weer aan voor kabouter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet veel wat ik kan doen, maar ook hier zet ik graag mijn kaarsje neer,..

post-2748-0-66873800-1444807937.gif

Een verlossing van angst, verdriet en pijn is niet altijd makkelijk, maar wel altijd fijn!

Ik hoop dat haar geliefden de kracht zullen vinden om Kaboutertje los te laten op het juiste moment en op de juiste manier vast te houden, ze zal altijd met ons zijn. :heart:

Sowhat, nogmaals dank voor je berichtgevingen,.. :lips:

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psst Charlie.. dit is wellicht een beetje ongepast..

Nee hoor, ik bedoel er mee dat we op dit moment niet in kunnen inschatten hoe het afloopt, het is maar hoe je het interpreteerd, de kans bestaat nog steeds dat ze straks ontwaakt en er bovenop komt, daar duim ik voor, maar ik houd ook rekening met Sowhat haar berichtgevingen, hoe dan ook, we moeten afwachten.

Ik hoop dat je het begrijpt!

Respecteer Sowhat, voor Kaboutertje posten we verder in haar eigen draad,.. :rose:

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, laat wakker, ik slaap als een tierelier tegenwoordig. Wat een naar nieuws over Kabouter. Hier brandt ook een kaarsje en mijn gedachten gaan uit naar haar familie. Verschrikkelijk, ik hoop dat ze dit niet bewust mee hoeft te maken.

 

Sterkte en een fijne dag allemaal.. :rose:

Wel fijn dat je goed slaapt, mijn nachtrust is ook weer optimaal inmiddels, heerlijk.

Fijne dag weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy,

Dit soort momenten kunnen je triggeren, maar juist nu boven de drank blijven staan maakt je ontiegelijk sterk, blijf erbij en volhouden.

Heel veel sterkte ook voor jou! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...