plof Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Goedemiddag, Iedereen kan muziek beoefenen. Zelfs als je 60 bent kan je nog beginnen met piano spelen. Het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Sommige instrumenten kun je zelfs zonder leraar bespelen, zoals piano en gitaar. Hoewel niet iedereen dat kan en de vorderingen minder snel gaan. Sommige instrumenten kun je zeker niet zonder leraar bespelen, zoals viool. Gek genoeg geldt dat niet voor koken. Zeker niet iedereen kan dat. Zelfs niet met een leraar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 het was dus een rake opmerking Erik jammer dat je het als kwetsend ervaarde want zo was het vast net bedoeld. Humor is voor iedereen anders blijkbaar. Ik houd van de humor van hannah, maar omdat het nu jou betrof vind ik het jammer als ik je daar in kwets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 (bewerkt) EDIT 14 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 gelukkig maar. hopelijk geldt het ook voor hannah dat je haar goede bedoelingen ook ziet bedoel ik. Ach ik ben eigenlijk met kaboutertje bezig er komt niets uit mijn handen en voel me wat onwerkelijk. Dan moet ik eigenlijk niet schrijven hier. Ik moet voor mijn schrijfcurus een verhaal schrijven over de eerste keer (nee niet persé die....) en ik kom niet verder als, de laatste keer. Ik ga maar eens op mijn matje liggen zennen misschien dat dat iets doorbreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 (bewerkt) EDIT geloof in goede bedoelingen wat Jane schreef......daarom maak ik er geen punt van en haal wat zaken weg. 14 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Dat laatste is ook bij mij het geval. Bezig met Kabouter en dat bepaald de sfeer en hoe ik me voel ook best wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Group Hug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Wat er ook gebeurd iedereen mag altijd dingen schrijven op de dagraad die hem/haar bezig houden. Leven gaat door en natuurlijk besef ik me dat het muizenissen zijn waar ik over schrijf vergeleken met wat er nu bij Kabouter speelt. De hele dag zit ik met mijn hoofd bij haar. De dagdraad functioneert volgens mij alleen als het leven en de berichten doorgaan omdat de dingen nu eenmaal doorgaan. Dat jij moet plassen Aggie is helemaal geen drama. Mag je schrijven ik heb witte sokken aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Hoop dat je echt even slapen kan Sowhat. Het is super wat je allemaal doet maar je moet het ook zelf volhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Ik ga onderweg voor een uur wandelen naar een NA meeting, ik geloof dat het wat droger is, nu. Ben benieuwd naar kaboutertje's vorderingen vanavond. Ik neem haar mee in mijn gebed. Fijne vond en tot later wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Toch maar iets in elkaar proberen te draaien en op tafel krijgen. Kids hebben honger, ik kan nog steeds weinig langs die brok in mijn keel krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 (bewerkt) Ik heb vandaag ook veel aan vriendin gedacht. Ik hoop dat die zich ook een beetje kan redden in deze voor haar moeilijke tijd. ook veel gedacht aan de dochter van Kaboutertje. Wat een verdriet en zorgen moet dat meisje op jonge leeftijd mee maken. ik voel best wel een hoop verdriet voor hun. 14 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Ja heel erg allemaal, maar daarvoor hoeven we hier niet weg te blijven. Integendeel, schrijf zoals je altijd schrijft. Ik heb een redelijk goede dag en morgen weer een hele drukke. Niet gedronken en geen zucht. ronja en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Fijn voor je An. En geen zucht. Heerlijk om zo'n positief berichtje te lezen. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Opslomen en bijtijds erin 5 uur staat het wekkertje alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 ter afleiding: en als je niet van James Bond houdt Meryl Streep-week op RTL 8, nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 ik weet haast niet meer wat ik hoop voor haar wat zal het beste zijn wat is nog mogelijk♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 ik vind ze wel leuk hoor Aaak alleen niet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Zo hier is het theelichtje opgebrand en ik ook. Ik duik m'n bed in. Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 (bewerkt) Soms sta je met je mond vol tanden En zou niet weten wat te wensen Elk woord zou toch te kort schieten Lotgenoten - Jules Deelder Ons gaan is een komenOns komen een gaan De zin van het levenis dat we vergaan De wereld van iedereenNiemand de baas Het heden is eeuwigAlles is waar God of JehovaAllah Jahweh De één is de anderDe ander de één Ontsteekt uw gewetenKijkt om u heen Het lot dat we delenlaat niemand alleen 14 oktober 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Sterkte Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 die is echt mooi mai mag ik die een dagje lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Sterkte idd, Sowhat. Ik vertrek straks voor 10 dagen naar Spanje, maar in gedachten bij jullie. Ik weet niet of ik vanuit mijn vakantieadres kan posten, vandaar even dit berichtje. Sterkte voor allen en in het bijzonder voor alle naasten van Kaboutertje. Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 fijne dagen in Spanje Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2015 Ik meld me af voor de dagpact. Fijne bijeenkomst gehad en een flinke wandeling. Goed voor me. Welterusten en wellicht tot morgen. Ik hoop dat iedereen een rustige nacht gaat hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden