Gast Loen Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen allemaal 'Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared. Buddha' Het is heerlijk vroeg, ik ga nu eerst aankleden en lopen, dan lekker fris aan t werk. Een fijne dag En ik duim voor en denk aan Kaboutertje ❤ (over delen van geluk gesproken..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen, Vandaag weer werken, middag cursus en aansluitend weer voorlichtingsavond op school van zoon en dochter. Lange dag dus. Eerst maar eens een bakkie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goeiemorgen. Fris buiten! Dagpact : Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen, al voor de lamp gezeten.....straks bladeren harken, elke dag een paar vierkante meter....blijf ik de hele herfst en winter aan de gang, ik heb een heeeele grote eikenboom die tot aan maart blad verliest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen Eline, elke dag sporten dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 In het begin meestal een blaartje.....maar verder is het ok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen beste mensen (ook vanachter mijn lamp). Fijne dag vandaag vandaag. De stoppers straks alweer 2 weken!! Succes ook vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goeiemoche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Ik denk ook veel aan kabouter, en mijn eigen sores lijken ineens een heel stuk minder. Best wel eens goed om mezelf te relativeren en wat dankbaarder te zijn voor wat ik allemaal nog wèl heb. En gezondheid is wel een van de grootste geschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Handschoenen aan op de fiets. De trein heeft vertraging. Koude voeten op het perron. Het is nu echt herfst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goeie morgen allemaal. Straks even mijn tandarts bezoeken, boodschappen doen en voor de rest van de dag klungelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Lekker Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Hé Goeie morgen Ger. Vandaag niet op de motor hé? Veel te koud toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Gewoon in de trein Bol. Woon werk. De motor is voor hobby. Maar zolang het niet vriest rij ik hoor! Ik heb elektrische sokken als het echt kouder wordt en verwarmde handvatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goedemorgen, daar zijn we weer. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Alles goed An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Wat betekent dat "dagpact" eigenlijk, zelfs Google kent dat woord niet?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Charlie een pact sluit je af om die dag niet te gaan drinken. Iedereen die zich aansluit beloofd aan elkaar om die dag niet te gaan drinken. Je voelt je dan sterker, dan wanneer je het alleen doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Ojee, als Google het al niet weet.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Dank je Bolletje, Klinkt als een goed plan voor mensen die daar baat bij hebben. Ik had al wel een vermoeden dat het zoiets was, maar het woord 'dagpact' zelf kon ik nergens vinden op internet, maakt ook niet uit. Succes ermee allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 (bewerkt) Ojee, als Google het al niet weet.......... Ojee, een normale vraag........... 13 oktober 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Sowhat, Met Harry gaat alles heel goed, die hond is knettergek Kan wel wat foto's plaatsen, maar dat is vaak alleen als hij slaapt, want als het jochie wakker is, schiet hij alle kanten uit, dus is een goede foto maken bijna onmogelijk. Paar keer per dag krijgt hij " de ren " en dan vliegt hij bijna letterlijk door de tuin, we hadden leuke viooltjes gepoot, met de nadruk op " hadden " ha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Goeiedag, weer ff bijgelezen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden