eline Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goedemorgen, nog donker maar wel helder. Vandaag weer een gezellige dag in Haren/Groningen met de 4 mijl, het weer is koud maar wordt zonnig. Perfect loopweer voor MG Nu eerst een koffie
plof Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 goedemorgen allemaal, Veel plezier met het hardlopen in Groningen! Het wordt een stralende en zonnige dag. Hub, sterkte vandaag welkom terug charlie!
jowan Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goeie zondag morgen. Dagpact: jowan Fijne dag in Grunn en overal !
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goedemorgen, Slecht geslapen. Hopelijk komende nacht beter. Nu maar eerst een bakkie thee en rondje hond. Dagpact: jowan Blondie
bolletje Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Nou lieve Kabouter jij reageert maar lekker daar waar jij wilt hoor, het forum is van ons allemaal dus zeker ook voor jou. Zo vandaag heel misschien dienst. altijd de grote vraag of ze me komen halen. Dan zie ik Olle ook weer eens. Hé Loen, ik heb je gemist meisie 11 oktober 2015 bewerkt door bolletje
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goedemorgen frummers, Een nog voorzichtig zonnetje hier, maar het ís een zonnetje. En binnen staan de koffie en thee voor jullie klaar. En ook ik vind dat Kabouter echt niet naar haar eigen draadje moet als zij iets met ons wil delen. We zitten hier op de 'ditjes, datjes & dagdraad' tenslotte, de huiskamer van het forum. En daar moet iedereen zich thuis kunnen voelen. Hier is plaats voor luchtigheid en gezelligheid, maar ook voor verdriet en problemen...
toine Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goedemorgen, Wat is het koud, zou Harry jeuken hoor, maar goed, frisse neusjes nu.....
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 goeiemorgen frummers Charlie welkom terug nooit weggaan om één maar wel blijven om jezelf en om de rest.heb je altijd de belangrijkste meerderheid. En kaboutertje hoort ook hier in de huiskamer. Iedereen is welkom en als mensen boos worden, dan pech. Dat kinderachtige gedoe hier soms, in het gewone leven leer je toch ook om botsingen weer goed te maken?En als dat niet lukt, dan reageer je maar niet. Ik wil hier graag met en over iedereen kunnen roddelen☺☺
bolletje Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Precies Jane Charlie de h. kamer is hier voor iedereen. Niemand kan je verplichten om een eigen draadje aan te maken. Alleen jijzelf kan daar voor kiezen, dan is het anders. Dan is het jouw keuze.
toine Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Zo, nu eerst koffie en nog een uurtje genieten van onze " geitenbreier " NPO 6 Radio...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Als iemand een persoonlijk onderwerp beperkt wil houden tot slechts één (persoonlijke) draad, dan is dat wel zo netjes en vaak veel overzichtelijker ook i.v.m. teruglezen. Ik heb de vorige discussie niet gevolgd, maar...... nétjes????? Begrijp hier helemaal niets van hoor. En het zal overzichtelijk zijn, moet je wel de hele dag de tijd hebben om tig draadjes door te spitten. En die tijd heb ik niet (helaas). Wat mij betreft mag iedereen hier met al zijn/haar leuke en verdrietige momenten posten. Of dat nou gaat over drank, gewicht- of rookproblemen, over welke kleur nagellak op de tenen te smeren, over wat te eten vandaag, welke sokken aan te trekken, over de ervaringen met huisdieren, huisgenoten of buren of over problemen met gezondheid... maakt niet uit. Het is hier een huiskamer, en daar kun je terecht met alles lijkt me. En mensen die dat té rommelig vinden hebben de keus om zich te beperken tot de draadjes waarin slechts één onderwerp of persoon besproken wordt... Lijkt me heel logisch toch?
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Ook goedemorgen Charlie, Als jij hetzelfde bedoelde heb je inderdaad een beetje onbeholpen woordkeus gehad . Geeft niet hoor. alles went, bijna alles dan.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Ik ben weg mensen. Duim maar dat we niet teveel dode dieren hoeven op te rapen. Doeiiiiiiiiiiiii
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 behalve de vent☺ Loen schoenen zijn prima en mijn dochters maat dus die krijgt een paar reserve en tot die tijd doe ik af en toe alsof ik kan joggen.
rapilos Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goedemorgen, Voel me een beetje suf. Gisteren lange dag gewerkt (9.30-22.00) Vandaag weer veel werken Vanochtend er al 3 uurtjes opzitten en weer om 6.00 opgestaan. Straks weer op pad, vanmiddag even 2 uurtjes vrij, en dan weer aan de slag tot 22.00 Ach ja, je krijgt het niet voor niets he
Acanthus Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Ik zou willen dat ik zo'n man had. Als klap op de vuurpijl mag ik dan zeker ook nog de auto repareren, een serre bouwen, de dakgoot schoonmaken, schilderen, spitten mmm
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Aardig wat werk verricht in mijn huistuin. Winterklaar nu. Kokkerellen en nog een rondje met de hond, opslomen en bijtijds erin. Fijne avond.
erik Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Na dagdienst te moe om te studeren. Daarom maar grote schoonmaak. Dan heb ik morgen dat niet als excuus om niet te hoeven studeren. En wil morgen graag studeren in een schoon en net huis en niet de chaos die het nu is.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Goeie avond kanjers. Ik heb Olle gezien en wat was ze blij, ik trouwens ook hoor. Heerlijk is dat. Verder de hele dag ritten gehad. We werden gebeld om een kat te gaan halen. Zat er een heel mager katje in een hoekje. En stinken dat het diertje deed. Ze liep mank dus wij naar de dierenarts. Nou blijkt het diertje al ruim een jaar vermist te zijn. Toen we goed keken was ze met haar voorpootje door haar halsbandje gegaan en naderhand onder borst en oksel gaan schuren. Dat was vreselijk gaan ontsteken en ingegroeid, en vliegen hadden daar eitjes op gelegd. Ja en als die uitkomen vreten die zich naar binnen. In de longen en het hart. Ik had zo'n goeie hoop dat ze het zou halen hé. Had haar van te voren nog een blikje heel lekker eten gegeven. Daar vloog ze op af dus dacht die redt het wel. Toen we vanmiddag terug kwamen bij de praktijk, hadden ze haar net in laten slapen. Dat deed pijn omdat het zo'n lieverdje was.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Ja Loen en als het nu een wilde kat was zou het nog anders zijn, die kan je niet aaien die spint niet in je armen dus krijg je daar toch veel minder contact mee. Dan ben je alleen maar blij dat zo'n dier uit z'n lijden geholpen wordt, maar dit was zooooo'n lieverd en ik had zo gehoopt dat ze er door zou komen. als dat dan niet kan en je ziet het diertje dood op de tafel liggen dan is het toch moeilijk. Ik merk toch dat het me veel doet. Maar goed nu eerst maar even eten. Mooie foto Klavertje.
Monster Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 K4 wat een mooie foto! Het was vandaag genieten zeg! Vandaag wezen wielrennen. Wat is de natuur nu prachtig, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk op mijn netvlies te branden. Relatief weinig motoren, (race)fietsen gezien. Misschien was iedereen Jopie en MijnGerrit aan het aanmoedigen.
jowan Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst 11 oktober 2015 Ik mag me weer schoon, droog en kalm afmelden voor de dagpact. Een rustige dag gehad; wandelen met een camera en wel mooi platen gemaakt, macro's. Welterusten en wellicht tot morgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden