Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, nog donker maar wel helder.

Vandaag weer een gezellige dag in Haren/Groningen met de 4 mijl, het weer is koud maar wordt zonnig.

Perfect loopweer voor MG

Nu eerst een koffie

Geplaatst

goedemorgen allemaal,

Veel plezier met het hardlopen in Groningen! Het wordt een stralende en zonnige dag.

Hub, sterkte vandaag

welkom terug charlie! :)

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen kanjers :D

Nou lieve Kabouter jij reageert maar lekker daar waar jij wilt hoor, het forum is van ons allemaal dus zeker ook voor jou.  :heart:  :lips:

Zo vandaag heel misschien dienst. altijd de grote vraag of ze me komen halen. Dan zie ik Olle ook weer eens. :)

Hé Loen, ik heb je gemist meisie :lips:

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Goedemorgen frummers,

Een nog voorzichtig zonnetje hier, maar het ís een zonnetje. 

En binnen staan de koffie en thee voor jullie klaar. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
En ook ik vind dat Kabouter echt niet naar haar eigen draadje moet als zij iets met ons wil delen. 
We zitten hier op de 'ditjes, datjes & dagdraad'  tenslotte, de huiskamer van het forum. 
En daar moet iedereen zich thuis kunnen voelen. 
Hier is plaats voor luchtigheid en gezelligheid, maar ook voor verdriet en problemen... 
Geplaatst

goeiemorgen frummers

Charlie welkom terug

nooit weggaan om één

maar wel blijven om jezelf

en om de rest.heb je altijd

de belangrijkste meerderheid.

En kaboutertje hoort ook hier

in de huiskamer. Iedereen is welkom

en als mensen boos worden, dan pech.

Dat kinderachtige gedoe hier soms,

in het gewone leven leer je toch ook

om botsingen weer goed te maken?
En als dat niet lukt, dan reageer je maar niet.

Ik wil hier graag met en over iedereen kunnen roddelen☺☺

Geplaatst

Precies Jane :)

Charlie de h. kamer is hier voor iedereen. Niemand kan je verplichten om een eigen draadje aan te maken. Alleen jijzelf kan daar voor kiezen, dan is het anders. Dan is het jouw keuze. ;)

Geplaatst

Als iemand een persoonlijk onderwerp beperkt wil houden tot slechts één (persoonlijke) draad, dan is dat wel zo netjes en vaak veel overzichtelijker ook i.v.m. teruglezen.

Ik heb de vorige discussie niet gevolgd, maar...... nétjes????? 

Begrijp hier helemaal niets van hoor. 

En het zal overzichtelijk zijn, moet je wel de hele dag de tijd hebben om tig draadjes door te spitten. 

En die tijd heb ik niet (helaas). 

Wat mij betreft mag iedereen hier met al zijn/haar leuke en verdrietige momenten posten. 

Of dat nou gaat over drank, gewicht- of rookproblemen, over welke kleur nagellak op de tenen te smeren, over wat te eten vandaag, welke sokken aan te trekken, over de ervaringen met huisdieren, huisgenoten of buren of over problemen met gezondheid... maakt niet uit. Het is hier een huiskamer, en daar kun je terecht met alles lijkt me. 

En mensen die dat té rommelig vinden hebben de keus om zich te beperken tot de draadjes waarin slechts één onderwerp of persoon besproken wordt... 

Lijkt me heel logisch toch? 

Geplaatst

Ook goedemorgen Charlie, 

Als jij hetzelfde bedoelde heb je inderdaad een beetje onbeholpen woordkeus gehad :D . 

Geeft niet hoor. alles went, bijna alles dan.

Geplaatst

Goedemorgen,

Voel me een beetje suf.

Gisteren lange dag gewerkt (9.30-22.00)

Vandaag weer veel werken

Vanochtend er al 3 uurtjes opzitten en weer om 6.00 opgestaan.

Straks weer op pad, vanmiddag even 2 uurtjes vrij, en dan weer aan de slag tot 22.00

Ach ja, je krijgt het niet voor niets he

Geplaatst

Ik zou willen dat ik zo'n man had.

Als klap op de vuurpijl mag ik dan zeker ook nog de auto repareren, een serre bouwen, de dakgoot schoonmaken, schilderen, spitten mmm

Geplaatst

Na dagdienst te moe om te studeren. Daarom maar grote schoonmaak. Dan heb ik morgen dat niet als excuus om niet te hoeven studeren. En wil morgen graag studeren in een schoon en net huis en niet de chaos die het nu is.

Geplaatst

Goeie avond kanjers.

Ik heb Olle gezien en wat was ze blij, ik trouwens ook hoor. Heerlijk is dat.

Verder de hele dag ritten gehad.

We werden gebeld om een kat te gaan halen. Zat er een heel mager katje in een hoekje. En stinken dat het diertje deed. Ze liep mank dus wij naar de dierenarts. Nou blijkt het diertje al ruim een jaar vermist te zijn. Toen we goed keken was ze met haar voorpootje door haar halsbandje gegaan en naderhand onder borst en oksel gaan schuren. Dat was vreselijk gaan ontsteken en ingegroeid, en vliegen hadden daar eitjes op gelegd. Ja en als die uitkomen vreten die zich naar binnen. In de longen en het hart.

Ik had zo'n goeie hoop dat ze het zou halen hé. Had haar van te voren nog een blikje heel lekker eten gegeven. Daar vloog ze op af dus dacht die redt het wel. Toen we vanmiddag terug kwamen bij de praktijk, hadden ze haar net in laten slapen. :(

Dat deed pijn omdat het zo'n lieverdje was.

Geplaatst

Ja Loen en als het nu een wilde kat was zou het nog anders zijn, die kan je niet aaien die spint niet in je armen dus krijg je daar toch veel minder contact mee. Dan ben je alleen maar blij dat zo'n dier uit z'n lijden geholpen wordt, maar dit was zooooo'n lieverd en ik had zo gehoopt dat ze er door zou komen. als dat dan niet kan en je ziet het diertje dood op de tafel liggen dan is het toch moeilijk. Ik merk toch dat het me veel doet.

Maar goed nu eerst maar even eten.

Mooie foto Klavertje. :rose:

Geplaatst

K4 wat een mooie foto! Het was vandaag genieten zeg!

Vandaag wezen wielrennen. Wat is de natuur nu prachtig, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk op mijn netvlies te branden.

Relatief weinig motoren, (race)fietsen gezien. Misschien was iedereen Jopie en MijnGerrit aan het aanmoedigen.

Geplaatst

Ik mag me weer schoon, droog en kalm afmelden voor de dagpact.

Een rustige dag gehad; wandelen met een camera en wel mooi platen gemaakt, macro's.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...