Spring naar bijdragen

zondag 11 oktober 2015

eline

Aanbevolen berichten

Sowieso, struikelen over één woordje terwijl het woordje 'netjes' van zichzelf juist gewoon netjes is en gewoon past in de context, waar ben je dan nog wel blij mee als iemand iets zegt!?

Ik vind het gewoon NETJES als iemand zelf aangeeft in de eigen draad inhoudelijk op het onderwerp in te willen gaan, maar liever niet op een algemene draad, daar heb ik gewoon netjes respect voor,..

Einde onderwerp graag, de boodschap is wel duidelijk, laat ook mij als "nieuweling" gewoon in mijn eigen waarde met mijn eigen woorden en begrijpend lezen kan je veel verwarring besparen, Just saying!

Goed, ik ga lekker iets anders doen nu, ik heb het druk met zo weinig mogelijk doen vandaag, vandaar.

Groet! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Voel me een beetje suf.

Gisteren lange dag gewerkt (9.30-22.00)

Vandaag weer veel werken

Vanochtend er al 3 uurtjes opzitten en weer om 6.00 opgestaan.

Straks weer op pad, vanmiddag even 2 uurtjes vrij, en dan weer aan de slag tot 22.00

Ach ja, je krijgt het niet voor niets he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hub,

Veeg het onder een mat/kleed, op die manier is het opgeruimd zodra ze thuis komt en zal dat als een belediging zien, later in de week zal ze dan vooralsnog blij zijn met de verrassing dat je troep toch voor haar hebt laten liggen = WIN-WIN, ja toch!!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, wij mannen begrijpen elkaar tenminste. Dat is een goed plan en ik ga ervoor.

Laat je dan morgen nog even weten hoe het afgelopen is, misschien durf ik het dan zelf ook wel te proberen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja Hub,

En voor de zekerheid net voordat ze thuiskomt even wat rode lippenstift in je nek en op je kraag smeren en vrouwen-parfum op doen, op die manier begrijpt ze gelijk dat je haar gemist hebt, als ze dan wat bedroeft reageerd omdat ze beseft dat ze je teleurgesteld heeft, dan trek je als verrassing vooralsnog die troep weer onder het tapijt vandaan, fleurt ze gelijk van op, gaat ze gelijk enorm veel meer haar best voor je doen,..

..,hou ons op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na dagdienst te moe om te studeren. Daarom maar grote schoonmaak. Dan heb ik morgen dat niet als excuus om niet te hoeven studeren. En wil morgen graag studeren in een schoon en net huis en niet de chaos die het nu is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.

Ik heb Olle gezien en wat was ze blij, ik trouwens ook hoor. Heerlijk is dat.

Verder de hele dag ritten gehad.

We werden gebeld om een kat te gaan halen. Zat er een heel mager katje in een hoekje. En stinken dat het diertje deed. Ze liep mank dus wij naar de dierenarts. Nou blijkt het diertje al ruim een jaar vermist te zijn. Toen we goed keken was ze met haar voorpootje door haar halsbandje gegaan en naderhand onder borst en oksel gaan schuren. Dat was vreselijk gaan ontsteken en ingegroeid, en vliegen hadden daar eitjes op gelegd. Ja en als die uitkomen vreten die zich naar binnen. In de longen en het hart.

Ik had zo'n goeie hoop dat ze het zou halen hé. Had haar van te voren nog een blikje heel lekker eten gegeven. Daar vloog ze op af dus dacht die redt het wel. Toen we vanmiddag terug kwamen bij de praktijk, hadden ze haar net in laten slapen. :(

Dat deed pijn omdat het zo'n lieverdje was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Loen en als het nu een wilde kat was zou het nog anders zijn, die kan je niet aaien die spint niet in je armen dus krijg je daar toch veel minder contact mee. Dan ben je alleen maar blij dat zo'n dier uit z'n lijden geholpen wordt, maar dit was zooooo'n lieverd en ik had zo gehoopt dat ze er door zou komen. als dat dan niet kan en je ziet het diertje dood op de tafel liggen dan is het toch moeilijk. Ik merk toch dat het me veel doet.

Maar goed nu eerst maar even eten.

Mooie foto Klavertje. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K4 wat een mooie foto! Het was vandaag genieten zeg!

Vandaag wezen wielrennen. Wat is de natuur nu prachtig, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk op mijn netvlies te branden.

Relatief weinig motoren, (race)fietsen gezien. Misschien was iedereen Jopie en MijnGerrit aan het aanmoedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vanmiddag ook weer flink de wandelschoenen aan, heerlijke combinatie van lekker fris en zonnig en inderdaad, wat is het prachtig overal met die kleuren in combinatie met dat zonlicht, beetje wind, echte sterke geuren in het bos, ik moet eerlijk bekennen, het wandelen leek meer op slenteren soms en bijna om de twintig meter bleef ik wel ergens staan kijken naar de omgeving, lekker relaxed.

Wel was het overal best druk met wandelaars en fietsers, maar wel gewoon lekker druk, goede actieve sfeer wel, veel bekenden.

Net nog even een flinke portie gebakken vis met rauwkostsalade naar binnen gewipt en nu met een grote kan tomatensap onderuit.

:)

En Klavertje,.. inderdaad, jouw foto omschrijft het helemaal, gewoon genieten zo mooi!

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een pondje zout

volgens mij☺

Ik heb 3 uur volley zitten kijken

en een keispannende wedstrijd was het.

Ned. heeft nipt aan verloren, maar ze

waren even goed, iemand moet die laatste setpunt maken steeds

en Bulgarije flikte het 3 keer en Ned, 2 x.

Dinsdag krijgen ze een herkansing om alsnog door

naar de volgende ronde te gaan,

bof ik dus weer mee, een extra wedstrijd.

Moe van het kijken en zelf ook hard aan het werk

geweest vanmorgen. Kreeg komplimenten dat ik nog steeds

vooruit ga, altijd fijn om te horen.

Nu lekker mijn bed opzoeken.

slaapwel :moon:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...