jowan Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Zo. Net weer een reisje geboekt met de F....bus. Deze keer naar Milano. Straks meteen een AA/NA meeting opzoeken. Ik heb er al zin in! edit: reclame is niet nodig... 7 oktober 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Mooi dat je iets onderneemt Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Hier een indo-prutje. Varkensvlees met lekker veel taugé, prei en witte kool. En rijst. Wel een beetje hhhhhhheet, maar ik moet altijd ff proeven Maar goed als dadelijk de rijst er door zit dan zal het wel mee vallen. Das toch heel belangrijk Wijfie dat leert omgaan met een hoop gevoelens. ik vind het echt heel knap van je meid. En J. zal het ook wel gaan accepteren hoor, ook hij moet er even aan wennen. 7 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 MijnGerrit, helemaal gekalmeerd en moe gewerkt. Gegeten en nu bankhangen. Ook deze dag weer goed doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Mensen met een theatrale persoonlijkheid-stoornis willen alleen maar aandacht, aandacht en nog eens aandacht; Maakt niet uit hoe of wat of met wie, als het maar aandacht krijgt. Een leuk boekje o.a. over bovenstaande is "Zo ben ik nu eenmaal" van Willem van der Does met tekeningen van Peter van Straaten. Dit forum heeft nu eenmaal ook z'n lastpakken, angsthazen en buitenbeentjes. Pitabroodje met shoarma, baby spinazie (weer zo'n AH marketing woordje), zelfgemaakte (Griekse) knoflooksaus. Alpro met blauwe bessen met honing en lijnzaadolie na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Hé die Hannah die dingen zijn zo lekker op brood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Dat boek had ik eerder moeten hebben Burchill. Nou Hannah en of dat lekker is. Heb je al gegeten? 7 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Eindelijk weer een avondje op tijd klaar voor mijn opsloomrituelen. Bijtijds erin hier na een onrustige nacht. Ben kapot. Maar ik rook en drink niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Ik heb nog steeds veel respect voor je dat je niet meer rookt Blondie. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Thnx bol. Ben er ook wel trots op. Juist omdat het me zoveel moeite kost. Nu maar hopen dat het steeds makkelijker wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Oja. Ik ging opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Boterham pindakaas (met nootjes), sambal, komkommer. Of: pindakaas, sambal, banaan Of: pindakaas, jonge kaas, ketchup Mmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Goedenavond, ik kwam me ook weer een keer melden. Ik was een paar weken met de kleine bij moeders in huis. Veel werken en zij oppassen. Sinds 19 sept- 3 jaar van de alcohol af!!! Zo blij. Fijne avond! lady jane, jowan en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Aggie hoe denk je nu over het bericht van Fruit. Het overdrijven, dingen groter maken alles om maar aandacht te krijgen? Herken je daar iets van of helemaal niets? Daar ben ik zo benieuwd naar of je kan voelen wat hij bedoeld of dat je het onzinnig vind wat hij schrijft en dat jij het gevoel hebt dat het helemaal niet waar is. Hé Lies, wat fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine. Hoe is het nu met de vader van het kindje? Komt hij nou ook regelmatig naar die kleine uk kijken? 7 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Lieselot, fijn dat het goed gaat en 3 jaar wow!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 ik ga mijn huiswerk maken 2 verhalen schrijven cakejes bakken en dan slapen truste alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Ik ga me weer succesvol afmelden voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Ik ben al weg naar dromenland.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Jopie als je baan zat bent kan je altijd nog diplomaat worden. Tactische aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Nou Aggie ik vroeg je gisteren hoe je het berichtje van Fruit naar jou vond. Het overdrijven, dingen groter maken dan het is enz. Dat het er eigenlijk op neer kwam dat je erg veel aandacht nodig hebt, en er ook best veel om vraagt. Ik heb dit jaren geleden ook al een paar keer naar je geschreven. Herken je dat wat Fruit nu schrijft of vind je het allemaal onzin. Dat was eigenlijk mijn vraag. Herken je dat aandacht vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 En wanneer haal je dit nu weer weg Agnieta? Btw. Mijn vraag was niet zozeer of je je echtgenoot als husband wilt benoemen. Hoe jij je man noemt moet je zelf weten. Ik was gewoon benieuwd of het nu eindelijk tot je door was gedrongen dat je man dat koosnaampje misschien niet waard was...en dat je hem daarom in ene husband ging benoemen Maar goed, dat is iets wat bij mij ligt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Fruitje Ik ben weg mensen. Bowlen. Ben van plan om heel hoog te gaan gooien. Zien mijn teamleden dat ik het ook een beetje kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden