bolletje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 An ik denk dat ik je begrijp w.b. dat rotgevoel. Bij mij had dit grotendeels te maken met de sleur die iedere dag met zich mee bracht. Het altijd maar hetzelfde moeten doen en weinig afwisseling. Met goeie zin aan de dingen beginnen en dan een uurtje daarna helemaal in elkaar storten. Ik stond dan altijd met een goed gevoel op en had zin in de dag, maar zo tegen 10-11 uur begon mijn stemming te zakken. Ik heb het volgens mij hier nog ooit geschreven. Nu gebruik ik voor de wintermaanden een led-lamp want het gebrek aan te weinig licht speelde ook mee, maar ook afwisseling heeft mij erg goed geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Goh Aggie wat rot nou zeg. Hebben ze ook gezegd of het eventueel met medicatie verholpen kan worden? Maar hij kan nog wel lopen enz.? Misschien heeft hij wel zin om bij een schaakclub, biljartclub o.i.d. te gaan of is hij daar ook te zwak voor? Want een beetje uit huis, en onder ouderen te zijn, doet vaak ook goed voor een ouder iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ronja, ik gebruikte gewoon viskruiden, maar ik denk dat ik de volgende keer jet's recept ga proberen. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Goedenavond... en welterusten. Drukke dag gehad. Ga nu opslomen (mooi woord) en vroeg naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 NBW, op de iPad je vinger op de 'e' laten, dan krijg je opties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Hoi Jet volgens mij moet je op de letter blijven drukken dan verschijnen de opties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Burchillll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 NBW, op een laptop zou je eerst het leesteken moeten typen en dan de letter. Het leesteken typen levert niets op, maar als je de letter vervolgens typt, komt het weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Met mn snotterende kop toch maar naar examenvoorlichting van zoon geweest. Plaatsvervangend zenuwachtig nu. Veel informatie maar was zeker zinnig. Eens effe kijken of ik mijn hyperdepiep eruit kan krijgen met mijn opsloomrituelen. 22 september 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Jet: alt+teken+e é ''''''é é op mijn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 RTL8 Morher and Child, nu! 4 sterren nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Engelsen kennen die rare trema's niet zeker Trema's zijn niet raar. Die rare Engelsen kennen geen trema's. En het woord raar is raar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ben nooit echt weg, hoor. Ben ik te verslaafd voor. Wel regelmatig behoorlijk afwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 "Mijn" tijd staat ook altijd een uur te vroeg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ja, raar, die tijd klopt vaak gewoon niet. Hoe dan ook ik ga naar bed. Lekker slapen allemaal Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Bedankt voor de TV tip lady jane wat een leuke film .Kan normal niet goed zo lang een film kijken maar van avond lukt het mij wel ook eens fijn . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 slaapwel Erik ook zet je stekels maar lekker op erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden