jowan Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen! Ongewoon ook voor mij. Zou er iets in de lucht hangen? Heftig gedroomd ook. We zullen t zien. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen. Vandaag weer werken. Nu eerst koffie. Dagpact : jowan Kaboutertje Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Doesjen en oppimpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 In de startblokken... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 goeiemorgen frummers. Hier moed aan het verzamelen voor een vroege wandeling/interval training. Ik ging nog liever de lucht in voor familiebezoek☺ sterkte kabouter, wel zondag beter zijn he, en niemand aansteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen, knallende hoofdpijn, is waarschijnlijk over een half uurtje weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Je weet dat die koppijn weggaat, weet je ook hoe je hem oploopt? En daardoor misschien te vermijden is? Ik loop al een hele poos met een soortgelijk probleem. Bij mij lijkt het van spierspanningen in bovenrug en nek te komen en levert vreselijke bonkende koppijn op die nauwelijks met p-mol te bestrijden is. Geen idee waar die spanningen vandaan komen. Toen ik nog zoop had ik nooit klachten. Natuurlijk niet, ik verdoofde alles..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 jowan ik had het na het stoppen met drinken regelmatig, leek over te zijn maar is nu weer even aanwezig, zakt trouwens al af, meerdere frummers hebben er last van (gehad). Geen idee/verklaring waarom...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Burchill goedemorgen, nog plannen vandaag? Ik totaal niet en dat voelt wel lekker na een paar drukke dagen.... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Goedefrummers, Goede reis MG! Hier al bezig met de 3e koffie-verkeerd (in de mik). Zometeen wat freelance werk thuis (rapport nakijken), daarna twee postrondes in het Centrum en vanavond naar een zelfhelp groep. Fijne dag allemaal. @Eline, ja hierboven dus mijn dagbesteding 17 september 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen frummers. Goeie genade, wat kan het hard regenen.... En toch, ik houd wel van de herfst, lekker met de hond er op uit en daarna lampje aan, gezellig warm binnen. Moest wel een beetje lachen om het relaas van Monster, sorry Monster, maar het was of ik mijzelf las in het begin. Ook kostwinnaar met man thuis die de hemel in geprezen wil worden als hij de stofzuiger een keer door de kamer heeft gehaald . Ik houd het maar bij mijn lijstje met zegeningen, en dat zijn er ongemerkt toch heel wat, dat werkt voor mij het beste. Wat niet wegneemt dat ik de laatste tijd gewoon gaar was, op het werk een behoorlijke druk en thuis de tweede baan.... Heb dan ook bewust in de vakantie er voor gekozen lui te zijn, weinig te ondernemen en mijn rust zoeken. Veel geslapen en veel lekker niks gedaan. Las ook van Ietje en de Pilates. Ik heb dat zo'n 23 jaar geleden ook eens een periode gedaan, dat was nog in de 'zuivere' vorm. Geen 'lekkere' muziek, hooguit af en toe wat rustige tonen op de piano op de achtergrond. Lijkt heel makkelijk, maar was best pittig. Ik vond het een heel prettige manier van 'sport'. Was toen ook al pittig aan de prijs trouwens. Door een verhuizing ben ik daarmee gestopt indertijd. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Fruit, ik denk dat het moment om te stoppen vanzelf komt bij jou. Als ik jou zo hoor denk ik dat het inderdaad verstandig is nog even te wachten. Komt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goeie morgen mensen. Nou ik heb sinds ruim een half jaar weer eens heel goed geslapen. Er is iets veranderd aan m'n bril waardoor ik minder hoofdpijn heb en veel beter zie. Zou het dan toch lukken? Heerlijk hoor zo'n mannetje aan huis. Heb hem eeuwige trouw beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen Bol, fijn dat het toch schijnt te helpen. Bakje koffie dan maar he? (extra sterk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Ja lekker Von. Dank je wel. Moet jij werken of ben je lekker een daggie vrij? Ger. hele fijne dagen kerel en kom maar weer heelhuids terug. Fruit doe maar rustig aan joh. Als je ver genoeg van de alc. afstaat dan kan je misschien de rookverslaving aanpakken. Kaboutertje veel citroensap drinken, dan krijg je vit. binnen. En maar beschuitjes eten. Sterkte meis. 17 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ik heb nog vakantie Bol, laatste paar dagen. Dus heerlijk lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ha, lekker Von. In het weekend wordt het weer wat beter en gaat het zonnetje schijnen. Hoop dat je dat nog even mee kan pikken. Hé Akkie leuk dat je er weer heel even was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 net terug van mijn eerste 6 km interval. Wat een les in mild worden naar mezelf, pfffft!!! Op de loopband in de sportschool lijk ik heel wat, maar buiten houd ik het niet eens 100 m vol. Pijntje hier, pijntje daar, knetterende darmen, een hoofd vol zelfmedelijden en weet ik wat nog al meer. Ik had er een uur voor uitgetrokken en had dat ook nodig. Dat belooft wat voor 11 oktober. Dat jij dat rokend kunt Fruit! Onderweg bedacht ik ook dat jij misschien niet een leuk fam. bezoek hebt Gerrit. Als er er naartoe vliegt kan dat ook ziekte of erger betekenen, dus sterkte in dat geval♥ Ver der voel ik me goed, na een warme douche en schone kleren. Zo op weg naar Utrecht op met jarige dochter te brunchen, ik lust wel wat nu☺ En hier blijft het droog zei de buuf net, dus we boffen vabdaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen beste mensen, Alweer een uurtje werk er opzitten. Over 3 minuten weer op de fiets naar de volgende. Regenbroek maar aandoen. Gisteren bij ex gegeten. Droog gehouden. Tuurlijk, sta immers op het jaarpact nu lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ha MG En zo houden we de kater buiten de deur! Die van mij loopt al bijna een jaar over straat te zwalken! Nie weer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Bol, Wat fijn, dat het iets beter met je ogen lijkt te gaan. Hoop heel erg met je mee hoor. Dapper Jane, dat je aan die training bent begonnen. Vreemd he, met jouw goede conditie, na 100 meter al moe Vooral met dat volleyen zou je zeggen, dat rennen vrij makkelijk op te pikken is. Enfin, laat ik maar niets zeggen, weet zeker, dat het mij helemaal niet zou lukken hoor. Hoe dan ook, ben werken nu, en sluit af. Tot vanmiddag misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ach Fruit misschien komt die rookverslaving nog aan de beurt en kan je er wel mee stoppen. Ik hoorde van de week dat 7-9 sigaretten per dag niet zoveel kwaad kan. Hetzelfde als een paar drankjes per dag. Of het waar is weet ik niet maar misschien proberen om wat te minderen? Met een k®ookwekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Goedemorgen... Zo weer algemene beschouwingen, heerlijk ha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Eens kijken of ik mijn pc. weer eens schoon kan laten maken. Moet hoognodig omdat hij erg traag reageert dus niet goed meer werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden