Spring naar bijdragen

Donderdag, 17 september 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Je weet dat die koppijn weggaat, weet je ook hoe je hem oploopt? En daardoor misschien te vermijden is?

Ik loop al een hele poos met een soortgelijk probleem. Bij mij lijkt het van spierspanningen in bovenrug en nek te komen en levert vreselijke bonkende koppijn op die nauwelijks met p-mol te bestrijden is.

Geen idee waar die spanningen vandaan komen.

Toen ik nog zoop had ik nooit klachten. Natuurlijk niet, ik verdoofde alles.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedefrummers,

Goede reis MG! Hier al bezig met de 3e koffie-verkeerd (in de mik). Zometeen wat freelance werk

thuis (rapport nakijken), daarna twee postrondes in het Centrum en vanavond naar een zelfhelp groep.

Fijne dag allemaal.

@Eline, ja hierboven dus mijn dagbesteding ;)

bewerkt door Burchill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg

Goeie genade, wat kan het hard regenen.... 

En toch, ik houd wel van de herfst, lekker met de hond er op uit en daarna lampje aan, gezellig warm binnen. 

Moest wel een beetje lachen om het relaas van Monster, sorry Monster, maar het was of ik mijzelf las in het begin. 

Ook kostwinnaar met man thuis  die de hemel in geprezen wil worden als hij de stofzuiger een keer door de kamer heeft gehaald  :) .

Ik houd het maar bij mijn lijstje met zegeningen, en dat zijn er ongemerkt toch heel wat, dat werkt voor mij het beste. 

Wat niet wegneemt dat ik de laatste tijd gewoon gaar was, op het werk een behoorlijke druk en thuis de tweede baan....

Heb dan ook bewust in de vakantie er voor gekozen lui te zijn, weinig te ondernemen en mijn rust zoeken.

Veel geslapen en veel lekker niks gedaan.

Las ook van Ietje en de Pilates. 

Ik heb dat zo'n 23 jaar geleden ook eens een periode gedaan, dat was nog in de 'zuivere' vorm. Geen 'lekkere' muziek, hooguit af en toe wat rustige tonen op de piano op de achtergrond. Lijkt heel makkelijk, maar was best pittig. Ik vond het een heel prettige manier van 'sport'. Was toen ook al pittig aan de prijs trouwens. Door een verhuizing ben ik daarmee gestopt indertijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker Von. Dank je wel. Moet jij werken of ben je lekker een daggie vrij?

Ger. hele fijne dagen kerel en kom maar weer heelhuids terug. :rose:

Fruit doe maar rustig aan joh. Als je ver genoeg van de alc. afstaat dan kan je misschien de rookverslaving aanpakken.

Kaboutertje veel citroensap drinken, dan krijg je vit. binnen. En maar beschuitjes eten. Sterkte meis. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van mijn eerste 6 km interval.

Wat een les in mild worden naar mezelf, pfffft!!!

Op de loopband in de sportschool lijk ik heel wat,

maar buiten houd ik het niet eens 100 m vol.

Pijntje hier, pijntje daar, knetterende darmen, een

hoofd vol zelfmedelijden en weet ik wat nog al meer.

Ik had er een uur voor uitgetrokken en had dat ook nodig.

Dat belooft wat voor 11 oktober.

Dat jij dat rokend kunt Fruit!

Onderweg bedacht ik ook dat jij misschien niet een leuk fam. bezoek

hebt Gerrit. Als er er naartoe vliegt kan dat ook ziekte of erger betekenen,

dus sterkte in dat geval♥

Ver der voel ik me goed, na een warme douche en schone kleren.

Zo op weg naar Utrecht op met jarige dochter te brunchen, ik lust wel wat nu☺

En hier blijft het droog zei de buuf net, dus we boffen vabdaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Wat fijn, dat het iets beter met je ogen lijkt te gaan.

Hoop heel erg met je mee hoor.

Dapper Jane, dat je aan die training bent begonnen.

Vreemd he, met jouw goede conditie, na 100 meter al moe

Vooral met dat volleyen zou je zeggen, dat rennen vrij makkelijk op te pikken is.

Enfin, laat ik maar niets zeggen, weet zeker, dat het mij helemaal niet zou lukken hoor.

Hoe dan ook, ben werken nu, en sluit af.

Tot vanmiddag misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Fruit misschien komt die rookverslaving nog aan de beurt en kan je er wel mee stoppen. Ik hoorde van de week dat 7-9 sigaretten per dag niet zoveel kwaad kan. Hetzelfde als een paar drankjes per dag. Of het waar is weet ik niet maar misschien proberen om wat te minderen? Met een k®ookwekker ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...