ronja Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ben ook ziek alles doet pijn en ik wil zo veel doen .Ben er niet goed in mijn eigen grenzen te zien .Wilde eigenlijk toch gaan sporten maar een vriendin verklaarde mij voor gek dus gaar toch niet en probeer rustig aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Nee niet sporten als je je zo voelt met overal spierpijn en ziek zijn. Wie weet kan je het met wat rust voorkomen. Je lichaam heeft alle energie nodig in de strijd tegen de ziekmakers. Sauna is wel goed vooral infrarood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 ha.....goed antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Een hele goede middag allemaal, Klaar met werken voor vandaag. Vanavond een reanimatietraining Al een bak pinda's op, en nou begonnen aan de kroepoek. Oh..zo slecht, heb nog niet eens mijn 2 stuks fruit gehad vandaag Wel brandnetelthee, met gember erbij, dat is dan wel weer gezond he. Beterschap, voor alle zieken. Jeetje gaat dat nu alweer beginnen, de herfst is amper begonnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ga maar weer eens wat doen (de was,de strijk, stofzuigen,opruimen, eten voorbereiden.) Ha, je kan het maar druk hebben in je eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Grmbllll... Heb je belafspraak met dermatoloog, bellen ze niet. Zelf gebeld. Nu nieuwe afspraak voor 21 oktober. Op spreekuur komen voor de uitslag. Willen het niet telefonisch doorgeven. Geeft te denken. Aan de andere kant als het echt ernstig is zullen ze je toch niet zo lang laten wachten. Oefening in geduld dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Tja Blondie dat is vandaag de dag normaal hoor dat ze beloven en niet terug bellen. Ik kijk er voort raar van op als mensen het wel doen. Volgens mij doen ze dat nooit telefonisch, daarvoor moet je op spreekuur komen. Geen zorgen daarover meis. En het wordt vaker gezegd dat, als het ernstig is je al veel eerder opgeroepen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Oh Blondie, Daar zou ik me ook dood aan ergeren Dat is toch belachelijk Je zit al in spanning, dan laten ze je doodleuk barsten, en dan moet je het ook nog gewoon vinden dat de volgende afspraak pas op 21 oktober is. Alsof ze niet met mensen, maar met dingen te maken hebben of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Bloemkool, krielaardappeltjes gekookt, varkenshaas in bruine jus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ik zou er griekse of bulgaarse yoghurt bij nemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Blondie, ik krijg steeds vaker het gevoel dat jij een duur-training krijgt op grenzen stellen: eerst bleef de werkdruk maar oplopen .... jij (en ik voor jou ook hoor) zag geen grens, of hoe die bewaakt kon worden toen de tandarts............niet één keer ......jij ziet wel iets vaag wat grens zou kunnen heten, maar hoe moet je die bewaken dan toen weer deze zgn uitslag.............. Ik zou dolgraag schreeuwen dat jij een abonnement hebt op prutswerk, een alleenrecht. Die uitslag vandaag die blinkt door afwezigheid, dat vind ik schande. Deze grens zul je toch met ons mee, óók wel zien. Veel woorden voor: Wie zorgt er nou voor Blondie als ze dat zélf niet doet? lieve Blondie pik es iets NIET. En zodra je weet hoe dat moet en het bevalt................leer het ons dan óók. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 sperziebonen,gekookte aardappelen,blikje sardientjes erdoor,komkommer met olijfolie en azijn. Ik weet het; type vuilnisbak. Vind alles lekker Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Nog steeds wat beduusd. Snap niet zo goed dat ik mijn bek wel kan opentrekken voor mijn cliënten -kan dan echt een pitbull zijn- maar als het mijzelf betreft ik alles maar pik. Lijkt wel of ik mijzelf het niet waard vind... En ik maar denken dat ik daar al grote stappen in gemaakt heb. Afijn, Net even flink gejankt, geschreeuwd en gevloekt. Rustig genoeg nu weer om alles op een rijtje te zetten en mijn plan de campagne op te stellen. Morgen een vrije dag dus dat wordt bellen, bellen en bellen en eindelijk mijn poot eens stijf gaan houden. Ik ben meer waard dan zomaar aan de kant gezet te worden! Thnx Monster... Wil je mijn volledige plan de campagne op schrift of is het voldoende als ik erover schrijf alhier erik, rapilos en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Couscous, rundvleescurry, salade en gegrilde kippenpoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ja jowan? Past vanille yoghurt er niet goed bij? Ik vind bloemkool trouwens lekkerder dan worteltjes. Past er wel bij, denk ik, maar ik vind bulgaarse yoghurt zoveel lekkerder. (Komend voorjaar staat er een reis naar Plovdiv in de planning....) Er is nog bloemkool en vlees over..... Koken in éénpersoonsporties kan ik nog steeds niet. Als ik "prut" maak, kan dat gemakkelijk in een doos in de vriezer, met "hollandse kost" vind ik dat niet zo gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Tiny en Lau? Vertel... ben erg leergierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Hahaha MG... die ken ik inderdaad al. Ik ga het iets beschaafder aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Opslomen hier. Plan ligt klaar. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Dat klinkt intimiderend, Blondie.... Denk je aan je ademhalingsoefeningen en de actieve ontspanning voor en tijdens je telefoongesprek? Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 ook goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 en meteen maar welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Een hele goede avond iedereen, Net terug van een reanimatie training, Nog een diploma gehad ook Reanimeren en AED. Ben er nog een beetje hyper van. Hoop, dat nooit te hoeven toepassen bij iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Zo, net thuis. Kon toch nog even naar AA. Mooi voor elkaar gekregen. Alvast Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, weer een succesvolle dag. Ik zit nog te schrijven. Ik merk dat het me moeite kost om er mee te beginnen, maar eenmaal van start, lijkt er geen einde meer aan te komen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden