hummer Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ik ga nog even filmpje kijken. Geen behoefte aan drank Ik durf me nu al af te melden na een succesvolle dag. welterusten voor straks....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Naar een stressvole situatie nu ook aan de cola light en vanille sigaret en een wierook stokje aan.Even afschakelen. Ben nog wezen sporten dit was wel leuk .Een fijne avond voor iedereen en ben blij dat ik niet kan drinken het zou van avond echt fout zijn gegaan. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) Goedenavond allemaal. Vanillesigaret, ronja? Nancy, gefeliciteerd met je verjaardag! En Kraanvogel welkom hier! Toine heeft een nieuw hondje gevonden en heeft me gevraagd om ze hier te uploaden. Bij deze. Beagle, en die volgen heel sterk hun neus. Naar eten denk ik. Ik weet niet welk hondje Toine heeft gekozen. Ik denk die linker, maar misschien wel allebei Leuk dat zo'n hondje een gouden mandje heeft gevonden! 4 september 2015 bewerkt door ploffie hummer, erik, JaNina en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Bedankt voor alle tips. Ik denk wel dat het goed gaat komen. Ik verwacht dat iedereen gezamenlijk weggaat als het café-restaurant sluit, omdat de fooi van de dag, op de dag zelf verdeeld wordt. Vandaar dat ik denk dat het personeel dat al klaar is met werken, drinkt aan de bar. Snel verdwijnen na werktijd zit er denk ik niet in. Maar het gaat me wel lukken, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ja morgen Elma, vandaag cursus gehad. Ben moe. Treinvertraging op de weg terug. Staan in de trein. Regen. Pfff... Maar wel leuk. De cursus dan. Lekker naar mijn bedje. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Weer droog het bedje in. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ik meld me ook weer succesvol af voor de dagpact. Vandaag was er een fellow met zijn vrouw op bezoek, een goede middag gehad. Jonge aardappeltjes in de schil gekookt, brokkenkool, peultjes, zelfgemaakte behaktgallen die ik al heeeeel lang niet meer gemaakt had, heeerlijk! Afgemaakt met een dikkere bruine jus. Schuimchocoladetoetje na, uit een potje, niet van eigen hand. Geen plannen voor morgen, belooft een regendag te worden. Heb binnen ook nog zat te doen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ja ploffie bestaat rook ik maar af en toe of het zijn cigarillos zijn in elke geval bruin met een filter .Veel succes op je werk mogen en je kunt het zeker wat een leuke foto's van de honden .zo nu ook slapen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2015 Wat een droppies Toine Ik zou niet kunnen kiezen. Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden