Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Zo weer een nieuwe dag, vandaag naar de huisarts, want ik ben de laatste tijden erg moe en heb net het gevoel dat mijn hele lichaam in brand staat, en regelmatig hoofdpijn en misselijk.

ik wordt waarschijnlijk doorgestuurd naar een internist.

maar nog steeds niks gedronken.

een fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal. :)

Wij noemde dat vroeger "schele" hoofdpijn Kaboutertje. Daar heb ik nogal eens last van gehad. Waardoor dat komt weet ik niet. Misschien eens even googlen ;)

Hé waarom nou Sowhat. Je hoort dat vaak als mensen op vakantie zijn. Balen hoor. :(

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Burchill je gaat goed weer?

 

Weer een pril begin. Volgende week 7-sep intake bij VA. Gisteren bloed geprikt en longfoto.

Ben er klaar voor. Gisteren droog en vandaag neem ik die eerste niet! Aanstaande donderdag praatgroep.

Vanmorgen bedacht ik voor mezelf een nieuwe term: De 'Cocktail-mix', dus gebruik alle beschikbare middelen

om je eigen unieke verslaving(gedrag) aan te pakken.

Binnenkort filmpje? Nu naar werk. Tot later  :sun:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen! Mijn vader heeft een soort matje bij zijn ribben die weggehaald zijn. Dat matje is ontstoken en dat kan zo niet doorgaan. Weer een operatie vandaag, weer een narcose.....@#!%@@! :( Wilde zo langsgaan maar dat heeft geen zin nu. Kaarsje maar weer aansteken.....

 

@Sowhat; hoop dat ze geen dingen met emotionele waarden gestolen hebben, dat het verzekeringswerk is en daarmee klaar. Wel balen voor je, je had juist zo vakantie verdient na al je inspanningen.

@Kabouter; idd even personeel aanspreken over je oog.....is vast niks maar even op letten

@Ietje; kinderen terug op school tijd dus. Wat fijn dat het met je hele kroost goed gaat nu.

@Burchill; what is in a name....kan je naam maar niet onthouden. Blij te lezen dat er weer een pril begin is....net als plantjes op balkon kan een pril bij goede zorg weer een bos van een plant worden. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 bah, wat doe ik mezelf aan, ik sta weer machteloos.

....

 

 

Is dat zo Wijfie ben je zo machteloos of is het weer een smoes om het drinken goed te praten???? Ja als je dat idee hebt over jezelf zal je nooit de kracht krijgen om a.d.b. te worden.

Niet die man die drank mee neemt naar het strand, ( je had ook nee kunnen zeggen) niet J. die sjaggie is, niet de buren, niet je zoon, nee jijzelf bent helemaal verantwoordelijk voor jouw doen en laten. Zolang jezelf geen verantwoordelijkheid neemt over jouw leven, wordt het helemaal niets.

En met zelfmedelijden kom je er niet hoor.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...