blondie6173 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedemorgen. Werken en vanmiddag afspraak wederom bij dermatoloog voor de jeukklachten. Eerst maar eens koffie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Jeminee. Zit je niet mee Sowhat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Hier klaar voor vertrek. Nog pikkedonker buiten. Wat een verschil met een week geleden. Toen begon het al lichter te worden rond deze tijd. Afijn, nog even een bakkie koffie en hoppa op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedenmorgen Allemaal Dagpact: Blondie Agnieta Kaboutertje BillyBob Sterkte Kaboutertje Ik hoop dat het meevalt Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact:BlondieAgnieta Kaboutertje BillyBob jowan 1 september 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Net wakker.......Sowhat wat een ellende, sterkte Voor mijn gevoel is de herfst begonnen, dus kast met kleding deze week maar eens voorzichtig ontdoen van korte broeken en topjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedemorgen allemaal. Zo weer een nieuwe dag, vandaag naar de huisarts, want ik ben de laatste tijden erg moe en heb net het gevoel dat mijn hele lichaam in brand staat, en regelmatig hoofdpijn en misselijk. ik wordt waarschijnlijk doorgestuurd naar een internist. maar nog steeds niks gedronken. een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Agnieta Kaboutertje BillyBob jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Wij noemde dat vroeger "schele" hoofdpijn Kaboutertje. Daar heb ik nogal eens last van gehad. Waardoor dat komt weet ik niet. Misschien eens even googlen Hé waarom nou Sowhat. Je hoort dat vaak als mensen op vakantie zijn. Balen hoor. 1 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Lila, dat is niet fijn. Heftig eerder. Je zal echt moeten ontgiften. Die drank uit je lijf zien te krijgen. Ik ga niet drinken vandaag. Vanavond AA meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Lila bewaar het berichtje dat je net geschreven hebt. Mocht je weer trek krijgen kan je dat altijd lezen. Automatisch krijg je dan ook weer de herinneringen aan de kater. Dat helpt je weer om niet te gaan drinken. Sterkte voor vandaag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. B\ Buiten is het droog, bewolkt en een heel stuk afgekoeld. Heerlijk. Sowhat, wat verschrikkelijk ellendig dat er ingebroken is. Lila, inderdaad je berichtje bewaren over hoe je je nu voelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedefrummers, Dagpact: BlondieAgnieta KaboutertjeBillyBobjowanLucideLila Burchill Vandaag nemen we die eerste niet Lila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Burchill je gaat goed weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 goeiemorgen frummers t lijkt wel herfst hier, bah. Ik houd wel van herfst hoor maar dan in oktober. Sowhat, wat zonde van je vakantiedag hopelijk kun je nog terug en valt het mee. Lila, billen en blaren meis. Kun je wat doen om herhaling te voorkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Goedemorgen.. Heerlijk afgekoeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Ik ben ook wel blij met wat koeler weer even. Dat plakkerige is nu weg. En er komen vast nog wel een paar mooie dagen denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Burchill je gaat goed weer? Weer een pril begin. Volgende week 7-sep intake bij VA. Gisteren bloed geprikt en longfoto. Ben er klaar voor. Gisteren droog en vandaag neem ik die eerste niet! Aanstaande donderdag praatgroep. Vanmorgen bedacht ik voor mezelf een nieuwe term: De 'Cocktail-mix', dus gebruik alle beschikbare middelen om je eigen unieke verslaving(gedrag) aan te pakken. Binnenkort filmpje? Nu naar werk. Tot later Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 jazeker, Burchill.......en een hapje eten! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Balen! Mijn vader heeft een soort matje bij zijn ribben die weggehaald zijn. Dat matje is ontstoken en dat kan zo niet doorgaan. Weer een operatie vandaag, weer een narcose.....@#!%@@! Wilde zo langsgaan maar dat heeft geen zin nu. Kaarsje maar weer aansteken..... @Sowhat; hoop dat ze geen dingen met emotionele waarden gestolen hebben, dat het verzekeringswerk is en daarmee klaar. Wel balen voor je, je had juist zo vakantie verdient na al je inspanningen. @Kabouter; idd even personeel aanspreken over je oog.....is vast niks maar even op letten @Ietje; kinderen terug op school tijd dus. Wat fijn dat het met je hele kroost goed gaat nu. @Burchill; what is in a name....kan je naam maar niet onthouden. Blij te lezen dat er weer een pril begin is....net als plantjes op balkon kan een pril bij goede zorg weer een bos van een plant worden. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Jammer hoor dat de zomer weer voorbij is. Echt jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Sterkte Erik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Dank jullie....voel me wat machteloos. Wil er heen maar kan niks doen en thuis kom ik nu ook tot niks. Gelukkig straks werk, daar heb ik tenminste genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) bah, wat doe ik mezelf aan, ik sta weer machteloos. .... Is dat zo Wijfie ben je zo machteloos of is het weer een smoes om het drinken goed te praten???? Ja als je dat idee hebt over jezelf zal je nooit de kracht krijgen om a.d.b. te worden. Niet die man die drank mee neemt naar het strand, ( je had ook nee kunnen zeggen) niet J. die sjaggie is, niet de buren, niet je zoon, nee jijzelf bent helemaal verantwoordelijk voor jouw doen en laten. Zolang jezelf geen verantwoordelijkheid neemt over jouw leven, wordt het helemaal niets. En met zelfmedelijden kom je er niet hoor. 1 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Erik sterkte kerel, ik hoop dat al die ellende met je pa, gauw achter de rug is en hij weer goed op gaat knappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden