Spring naar bijdragen

Voorstellen

Gast Lila

Aanbevolen berichten

Daar ben je goed doorheen gekomen dan!

Einde van de week misschien? Iedereen moe, weekend voor de deur? De trek is weg, begrijp ik, maar je voelt je nog niet goed.

Misschien net even iets anders doen als wat je gewoonlijk doet? Een wandeling, vroeg onder de douche ...

Of uitzitten.

Bij mij werden dat soort momenten toch wel minder en minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lila,

Ik heb gemerkt bij mezelf dat als ik stiekem de deur een stukje open houd om eventueel toch weer te drinken, ik vroeg of laat weer de fout in ga. Het is zoals ze het hier zeggen, niet meer drinken is de strijd opgeven tegen de drank. Ik hoop dat je snel geholpen kunt worden bij de GGZ.

Hummer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
  • 5 weeks later...

Zoals ik op het Arrenslee draadje al schreef: knap dat je adb gebleven bent de afgelopen lastige weken!

Ik heb net je draadje gelezen en ik zie dat je eerst getwijfeld hebt of je wel wilde stoppen, toen geruime tijd niet hebt gedronken (met een flinke terugval?) en daarna heb je besloten echt te stoppen. Is dat nog zo, of ben je eigenlijk teruggekomen op dat besluit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt heel veel geleerd denk ik, de afgelopen maanden. Over jezelf, over werk, over drank en de relaties daartussen.

Als ik lees dat je met Kerst een paar glaasjes hebt gedronken en daarna geen problemen het gehad, dan ben jij misschien wel één van die mensen die terug kunnen komen van (veel) teveel drinken naar iets normaals. Voor mij geldt dat zeker niet en dat vind ik niet erg meer.

Hou jezelf goed in de gaten Lila. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik worstel best nog met dat pleasen. Tegelijk denk ik: man man man: ik wil een betere wereld met gelukkige mensen!

Op zijn minst is vriendelijkheid en medemenselijkheid dan belangrijk!

Dus zoek een mix :musicnote:   je mag er nooit zelf van in de put raken.

jeempie jong nog.... 35. Fijn om nu al van dit probleem af te weten überhaupt.

Had ik dat toen maar geweten!

..... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...