Spring naar bijdragen

Woensdag 5 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

zou met dochter uit eten bij de watertoren

zijn we geinstalleerd, kijken elkaar aan:

beiden geen honger, echt raar.

Karnemelk en jus dus en zonder eten naar huis.

Morgen nog maar eens proberen.

In de trein komt een vrolijke conductrice:
"nee ik kom niet voor de kaartjes; ik kom tracteren

want ik ben jarig vandaag" grote zak spekkies

voor onze neus. In al mijn trein-jaren nog niet zoiets

leuks meegemaakt van NS.

bij de volgende groep werd er voor haar gezongen, en dat

heeft dochter gefilmd. Binnenkort in treinleven van de Metro

te zien hoop ik. NS ook eens positief in het nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de uitslag gehoord over mijn vader en de scan van die verdachte plek. Goede nieuws is geen uitzaaiingen, maar wel een operatie over drie weken. Ik had toch steeds nog het idee het is vast niks of goedaardig maar toch wel dus. Maar een operatie en het is weg en het is niet in vitale delen zoals een orgaan. Mijn super energieke vader als patient....we gaan het zien. Hij was wel heel openhartig vanavond. Dat is wel fijn dat we zo goed contact hebben nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog een fijn bericht dat het operabel is en dat er geen uitzaaingen zijn

Sterkte

 

Dank je

Zo is het, fijn dat dit zo is en dat het contact goed is. Maar ik dacht heel positief nog dat het vast niks zou zijn en nu is het toch een stevige operatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me succesvol af voor de dagpact.

Ben weer terug uit het westen.

Een paar hele fijne dagen gehad, gezeild, gefotografeerd, gefietst en gewandeld en met vriendin's kleinkind gespeeld.

Oh ja, erg goede gesprekken gehad...

 

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Erik na t lopen ongeveer 10 minuutjes uitlopen, scheelt een stuk met de spierpijn. Tijdens fitness gebruik ik altijd een fles met dextrose opgelost in water. Werkt ook geweldig. Zeker bij nieuwe training schema's. Welterusten.

 

Uitlopen kan ik uitgebreider doen.....daar denk ik vaak niet aan. Dextrose met sporten doe ik ook vaak. 30 gram en vooral met benen en rug trainen. En ik heb altijd heel snel verteerbare eiwitpoeder (peptopro) in een drank voor meteen na de training. Mijn werk is vrij lichamelijk, ik kan het niet maken om altijd een stijve hark te zijn van de spierpijn.

 

@Agnieta

Dingen groter en kleiner maken....heel herkenbaar. Wat wel helpt is teruggaan naar de feiten, wat is er en wat heb ik er van gemaakt. Analytisch kijken of wat ik in mijn hoofd heb en me druk over maak nog wel klopt met de nuchtere feiten en stap 2 of mijn analytisch oordeel nog wel spoort met mijn gevoel erbij. En vooral hierover open communiceren met iemand die je vertrouwd. Je kan zelf niet altijd meer herkennen hoe groot of klein je iets maakt als je er midden in zit. Iemand van een afstand kan dat vaak wel. Reflecteer en communiceer.....succes.

 

En rondom verjaardagen, baby, echtgenoot.....blijf kijken of je het jezelf niet te lastig maakt. Vaak lees ik je van die neemt veel hooi op haar vork, weet dat er drukte gaat komen op die manier en dat drukte stress geeft en stress trek en trek in combinatie met baby een risico is.....kijk kritisch hoe je dingen organiseert en of je het anders kan doen met ingebouwde rust zodat je minder risico loopt.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...